דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תחזוקת מבנים 

מאת    [ 17/09/2016 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2249 פעמים ]

רוב רובינו מסיימים את שירותם הצבאי, מטיילים תקופה בחוץ לארץ, חוזרים, הולכים ללמוד, מכירים בן או בת זוג, מתחתנים וממהרים לחסוך כסף ולבנות את בית חלומותם. רובינו אף לא לוקחים בחשבון את המשך החיים ולא נערכים בהתאם כלכלית כאשר מתכננים את בניית הבית מבחינה כלכלית. אם ההגיון אומר להשאר בפרופורציות ולא להוציא את מיטב הכסף על הבית, רובינו חוטאים ולא רק שמוציאים את כל כספם אף לוקחים הלוואת ומשכנתאות למיניהן כדי להוסיף עוד לוקסורי לבית וכדי שהדשא של הבית שלהם יהיה ירוק יותר מהבית של השכנים.

רצוי לפני שמתחילים לבנות להחליט על תקציב ממנו לא חורגים, ולא משנה בפני איזה פיתוי תעמדו ואיזה שידרוג יציאו לכם להוסיף לביתכם. אנשים רבים נוטים להתנסח: " זה הבית היחידי שנבנה בעשורים הקרובים". אז לא נשקיע בחימום תת רצפתי? ולא נשקיע בשכבת בידוד נוספת? המחשבה אומנם בעלת כיוון הגיוני אך לא תמיד מתאימה לה תשובה חיובית ! 

חישבו תמיד צעד אחד קדימה אחרי סיום הבניה - האם יש תכנון להביא עוד ילד לעולם בשנים הקרובות? ילד מביא איתו המון שמחה אמנם אך גם המון הוצאות כספיות, ומנגד לוקח המון משאבים של זמן ותשומת לב המביאים איתם הרבה מאוד פעמים הורדה בהכנסות הכלכליות. האם יש אירוע גדול? חתונה? בר מצווה? יפים כל אלו יחדיו אך בנוסף אליהם ישנם גם משתנים נוספים רבים אותם לא נצליח לצפות גם בעזרתה של מגלת עתידות ועבור בלת"מים אלו צריך תמיד להשאיר חיסכון או שניים על מנת לא להכנס למשבר. הרי מה יעזור לכם בית מדהים אך שיגרור כניסה לחובות עתק וברגע שתקלעו להוצאה גדולה לא מתוכננת תצטרכו למשכן את הבית?

בנוסף, בית גדול ומורכב בעל אלמנטים מורכבים ומיוחדים גם דורש תחזוקה בהתאם. תחזוקת מבנים הינו תחום לא זול אך הכרחי על מנת לשמור על אסטטיקת הבית והן על בטיחותו.לצורך העניין, אם תחפו את קירות הבית מבחוץ בעץ ולא תדאגו לתחזק את צביעתו מדי שנה העץ ירקב ולא רק שכבר לא יראה יפה אלא יראה מכוער ומוזנח. תחזוקת מבנים כדאי שתבוצע על ידי חברה המתמחה בסוג עבודות מסוג זה. אם מדובר בבית בעל קומה או שתיים על ידי כל שיפוצניק מנוסה ואמין ובמקרים של בניינים רבי קומות על ידי חברה המתמצא בתחום העבודות בגובה ועבודות סנפלינג.

לסיכום, קחו בחשבון את מירב השיקולים בעת בניית התכנית הכלכלית לבניית ביתיכם. ביניהם והגדולים - ילדים, תחזוקה ואירועים בלתי מתוכננים הדורשים לקיחת ספאיירים.

tamirT




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב