דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הבדיקות שחשוב לבצע בכל בניין מגורים 

מאת    [ 14/09/2016 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 2028 פעמים ]

על אף שבניין המגורים שלנו הוא המקום בו אנו מבלים את מרבית זמננו, רובנו אינם באמת מודעים לשלל הסכנות הקיימות באיזור המגורים שלנו ואיננו טורחים לבצע בדיקות תקופתיות והכרחיות לבניין. יתרה מזאת, רובנו אפילו לא מודעים לחשיבות אותן בדיקות או לעובדת קיומן, ולצערנו מגלים את הנזק רק לאחר שהוא כבר נעשה. לפניכם שלוש בדיקות שחשוב מאוד לבצע בכל בניין מגורים, על מנת לשמור הן על המבנה והן על הבריאות שלנו.

 

בדק בית

בדק בית היא בדיקה שמטרתה לאתר ליקויים בבנייה עוד בטרם רכישת דירה חדשה מקבלן או ממש קרוב למועד הרכישה. עם זאת, בדיקה זו עשויה לסייע לנו רבות גם כאשר אנו מבצעים אותה אפילו מספר שנים לאחר הקנייה, שכן ישנם מצבים רבים הנכללים עדיין תחת מסגרת האחריות. במסגרת הבדיקה, יאותרו נזקי רטיבות וסדקים בקירות, וכמו כן ייבדקו התשתיות במבנה. פרט לעובדה שניתן להחזיק את הקבלן כאחראי לנזקים שונים גם אחרי רכישת הדירה, חשוב לדעת כי בדיקות אלה חשובות ביותר – שכן הן מסייעות באיתור נזקים או כשלים במבנה לפני שהם מתפתחים והופכים למשהו שקשה מאוד להתמודד איתו.

 

בדיקת גז ראדון

גז ראדון הינו גז אצילי הנוצר באדמה, בעקבות התפרקות של חומרים רדיואקטיביים באיזור (ובכלל זה חומרי בנייה ומלט). על אף שהראדון נוצר באדמה, הוא נע ממקום למקום בקלות יחסית, ונספח לחלקיקי האבק באוויר. באופן זה, יכול הגז להגיע בקלות למערכת הנשימה ולהקרין את הריאות, עניין שעלול להסתכם בנזק קשה ואף בסרטן הריאות. על אף שגז זה מצוי בעיקר בחללים לא מאווררים, כמו למשל מרתפים, חשוב מאוד לבצע בדיקת גז ראדון לפחות פעם אחת במהלך חיינו בדירה מסויימת, על מנת לוודא כי אכן רמות הראדון הקיימות באיזור אינן מסכנות אותנו או את בני משפחתנו. בדיקה זו היא בדיקה קריטית אם אתם מתכננים מעבר דירה בקרוב ורוצים להחליט אם השכונה החדשה מתאימה עבורכם. 

 

בדיקות קרינה

כולנו כבר מודעים היטב לנזקי הקרינה ומשתדלים מאוד להימנע ממנה, אך רובנו איננו מודעים להיקף הקרינה אשר אנו נחשפים אליה על בסיס יומיומי. קיימים שני סוגים עיקריים של קרינה – מייננת ובלתי מייננת, כאשר הסוג האחרון הינו מסוכן פחות. עם זאת, בחשיפה גבוהה לקרינה בלתי מייננת, הקיימת במכשירים סלולאריים, מיקרוגל ועוד, אנו עלולים לחוש ברע ואף לפתח שלל תסמונות ומחלות שונות. מסיבה זו, קיימת חשיבות גדולה לביצוע בדיקות קרינה באיזור המגורים.

חברת דגש הינה מהמובילות שוק השירותים והפתרונות בתחום הקרינה הבלתי מייננת בישראל תוך שמירה על רמה גבוהה ביותר של ידע ומקצועיות, איכות העבודה ואיכות השירות!


למידע נוסף בתחום זה, בקרו באתר dgsm.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב