דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה עשיתי הסבת מקצוע לתחום הביטוח 

מאת    [ 10/09/2016 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 3971 פעמים ]

העבודה בתחום ההייטק!

מאז שהייתי ילד צעיר מאוד אהבתי מחשבים, כל החברים וכל המשפחה היו מביאים לי את המחשבים שלהם על מנת שאנקה, אסדר ואתקן להם אותם. היה לי ברור מגיל צעיר שאלך לכיוון של לימודי מחשבים. סיימתי תואר בהנדסת תוכנה והתקבלתי לעבודה כמהנדס תוכנה בחברה מאוד גדולה. כרווק היה לי מאוד נוח לעבוד בעבודה הזו והרווחתי סכומים שחברים שלי רק חלמו עליהם בתחומים אחרים. לאחר שהתחתנתי הגיע השלב שהתחיל להיות קצת יותר קשה כי הגעתי בשעות מאוחרות הביתה ובקושי ראיתי את אשתי. העבודה עצמה מאוד אינטנסיבית כמו שמספרים הרבה שעות עבודה והרבה שעות מול מחשב דבר שלא מתאים לכל אחד.

ההחלטה לעשות הסבת מקצוע!

לפני כשלוש שנים נולד בני הבכור וכל עוד הייתי בעבודה בהייטק הייתי הולך לעבודה לפני שהוא קם וחוזר אחרי שהוא הולך לישון, הייתי רואה אותו רק בשישי שבת ובלילות כאשר היה מעיר אותנו. אחרי כמעט שנה כזאת זה פשוט שבר אותי שאני לא יכול לבלות עם בני במהלך השבוע. לאחר שיחות והתייעצויות רבות עם אשתי, חברים ומשפחה החלטתי שאני עוזב את תחום ההייטק והולך למשהו שאני יכול להתחיל ללמוד מהבית ואולי גם לעבוד פחות שעות. בתחילה התחלתי ללמוד קורס הנהלת חשבונות באינטרנט והתחלתי להתאהב בתחום הזה. כאשר סיימתי את הקורס התחלתי לעבוד אצל קרוב משפחה כמנהל חשבונות.

ההחלטה להמשיך לביטוח פנסיוני!

אחרי כחצי שנה כמנהל חשבונות החלטתי שאני רוצה להרחיב את הידע שלי בתחום. כתוצאה מכך שהיו לאשתי הרבה צרות עם הפנסיה ועם הביטוח הפנסיוני שלה החלטתי שמעניין אותי לראות מה התחום של משווק פנסיוני מציע. התחלתי מקורס מקצועית א שהוא קורס חובה למי שרוצה להיות משווק פנסיוני. לאחר שסיימתי את קורס מקצועית א, המשכתי ועשיתי קורסים נוספים בתחום השיווק הפנסיוני על מנת להתקדם ולגלות עולם חדש. הקורס השני שעשיתי היה קורס דיני ניירות ערך ואתיקה מקצועית לאחר מכן הצלחתי למצוא עבודה של 8 שעות ביום וזה בעיקרון הדבר שאותו רציתי, יכלתי להגיע להיות עם בני כאשר חזר מהגן ובעתיד מהבית ספר.

לסיכום,

שלא תבינו אותי לא נכון תחום ההייטק הוא מאוד מעניין ואני בטוח שיש הרבה מאוד אנשים שמאוד נהנים לעבוד בתחום ומעדיפים לעשות את השעות והכסף שיש בהייטק ופחות להיות עם המשפחה, אך אצלי המצב היה הפוך. בזכות ההייטק ואחרי עבודה של מספר שנים בתחום יכלתי להרשות לעצמי לעזוב את הכל וללכת לעבוד בתחום אחר שיתן לי פחות כסף אך יתן לי להיות עם המשפחה יותר שזה הדבר שהיה חשוב לי. לפי דעתי הדבר היותר חשוב זה לדעת לשלב בין החיי משפחה ובין העבודה, אף פעם לא טוב להיות רק באחד מהם כל הזמן. 

TamirT




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב