דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מומלץ להתנייד בזמן הטיול בישראל 

מאת    [ 07/09/2016 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 4911 פעמים ]

 

תיירים רבים פוקדים מדי שנה את מדינת הקודש, הלא היא מדינת ישראל. בנוסף עליהם גם תושבי המדינה עצמם, ברובם, אוהבים מאוד את הארץ ויוצאים לטייל ולתור את כולה מצפון לדרום בכל הזדמנות שתינתן להם - שבתות, חופשים וחגים. קיימת השאלה כיצד מומלץ להתנייד במהלך הטיול - האם ברכבם הפרטי או ברכבם השכור של התיירים, האם לשכור ג'יפ או האם לשכור כלי רכב מלווה בנהג מטעם חברת ההסעות כדוגמת מוניות גדולות.

ג'יפ

ג'יפ הוא אופציה נחמדה, אך מנגד גם לא זולה בלשון המעטה. עלות השכרת ג'יפ יכולה להיות לפעמים גם פי שתיים או שלוש יקרה מעלות השכרת רכב פרטי. בנוסף, לביטוחי השכרת הג'יפ ברובם יש סעיף שאומר שבעת ירידה לשטח ביטוח הצמיגים ותחתית האוטו בטלה ומבוטלת. מה ששם את יתרונות הג'יפ על פני אוטו "פרייבט" קטן בסימן שאלה גדול חוץ מיופיו והאמירה - יש לי כסף.

הרכב הפרטי

לעומתו, לרכב הפרטי ישנם חסרונות משלו. רוב הרכבים הפרטיים אמנם מאובזרים ב5 מערכות חגורות בטיחות אך כשמנסים לשבת בספסל האחורי 3 הדבר מעורר עצבים, ריבים וויכוחים שלא ייטיבו עם איכות הטיול והאווירה שתשרור בו. ולכן, אופציה פחות מומלצת עבור טיול ארוך למשפחה או לקבוצה של 4 אנשים ומעלה שמעוניינת לטייל למשך יותר מכמה שעות.

בשני המקרים בהם תבחרו לטייל אתם ועצמכם באוטו כשאתם נוהגים את עצמכם ממקום למקום ישנם חסרונות לא מעטים. הנהג צריך להיות מרוכז ב100% מהזמן בדרך ולכן לא ייהנה מחלק ניכר של הטיול - הנסיעה ממקום למקום. על כך מתווסף גם חוסר בקיעותם של משתתפי הטיול באזור בו מטיילים. הרי רובנו הגדול יבחר לטייל דווקא באזור שהוא לא מכיר.

מונית גדולה VS מונית 6 מקומות

כיוצא מזה ועוד - מומלץ מאוד דווקא לשכור נהג שיגיע עם כלי רכב מטעם חברת ההסעות שיפתור הן את הלחץ ואי פניות הנהג ליהנות מהטיול, ישפר את זמני הנסיעה מתוך היכרותו רבת השנים עם כבישי ישראל, וברוב המקרים יכיר טוב גם את האזורים המטוילים ויוכל לצייד אתכם בהסברים מעניינים והמלצות לאיפה כדאי להגיע. מונית 6 מקומות או מוניות גדולות עשויות להיות פתרון נהדר עבור משפחה קטנה או קבוצה של שתי משפחות מכיוון והן מצוידות בתא מטען גדול ונוח, הן זריזות וחסכוניות בדלק ולכן יוזילו את עלויות השירות.

לסיכום - חישבו טוב טוב על השיקולים המקיפים את נושא דרך הניידות במהלך הטיול, כי אחרי הכל חלק גדול אם לא רוב זמן הטיול תמצאו את עצמכם בכלי רכב נוסעים ממקום למקום ולכן חשוב שיהיה נוח, מרווח ויענה על רצונותיהם וצרכיהם של כלל המטיילים.

OriZa




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב