דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השתלת שיער לנשים - סיבות, סוגים ודגשים (מה הכי חשוב לשים לב אליו) 

מאת    [ 07/09/2016 ]

מילים במאמר: 979   [ נצפה 3713 פעמים ]

ככלל אצבע, כשועסקים בנושאים כמו השתלת שיער לנשים - אפשר לצאת מנקודת הנחה שאסטתיקה היא דבר שחשוב לנשים הרבה יותר מגברים.

אפשר להתווכח על זה מבחינה מגדרית, או חברתית

כלומר - האם זה באמת ככה?  או האם זה צריך להיות ככה, או שזו רק שטיפת מוח של החברה, שמקבעת את הנשים בתפקידים מסויימים מגיל צעיר? מי יודע? לנו אין את התשובות.

כך או אחרת - גם נשים וגם גברם אוהבים להיראות טוב.

ולהיראות טוב, ברוב החברות המודרניות, פירושו שיער מלא ובריא, בקו קדמי נכון, וגבות מעוצבות.

אז נכון, את יכולה להיות פרידה קאלו ולתת לשיער הגבות, בית השחי, הידיים, הרגלים ובכלל לצמוח ולקרוא לזה אומנות או טעם אסתטי בריא או מחאה… אבל … עם זאת… יש להניח שבשנת 2016 רוב הנשים בישראל, וודאי שלא הגברים לא יסכימו איתך על זה.

הדעה של אנשים אחרים חשובה לנו כשאנחנו מסתובבים במרחב הציבורי, מעניין אותנו לדעת שאנחנו נתפסים אסתטיים, מקצועיים, וגם התחושה הזו של … "אנחנו משקיעים בעצמנו" חשובה הרבה פעמים גם לנו עצמנו…שוב, בין אם את אישה או אתה גבר.

 

איך כל זה קשור להשתלת שיער לנשים?

טוב, יש להניח שזה די ברור לך הקוראת לאן אנחנו מובילים, במיוחד אם את סובלת מנשירת שיער או משיער דליל ולזה יש הרבה סיבות רפואיות שאי אפשר באמת להיכנס לכולן.

 

בגדול - עם זאת, אפשר לומר שיש שלושה או אולי ארבעה סוגי השתלות שיער שמקובלות אצל נשים (יש עוד כמה סוגי השתלות שיער לנשים, אבל אלו השתלות השיער המקובלות):

  • השתלת צפיפות (וכיסוי אזורים "מקריחים")

  • הנמכת קו שיער קדמי, עבור נשים שקו השיער שלהן נסוג אחורה.

  • השתלת גבות

  • טראומות - (פציעות באזור הראש/אזורים שעירים שמשאירות אזור מסויים עם "סימן" בולט של הפציעה בגלל היעדר שיער במקום הפגיעה.

     

הסיבות לאבדן השיער הן שונות, אבל קשורות מאד לסוגים השונים של השתלות השיער:

  • נשירת שיער לאחר לידה אצל נשים יכולה להוביל לכל סוגי השתלות השיער שנמצאות שם. אצל חלק מהנשים זה בולט במיוחד בגבות. בייתר הראש יש נשירת שיער אבל זה לא כ"כ בולט כמו בפנים. זהו ניתוח יחסית פשוט וקטן יותר, וניתן לבצע השתלת גבות על "קעקועי" גבות או דברים מהסוג הזה כך שזה שדרוג משמעותי למראה החיצוני.

  • נסיגת קו השיער - יכולה לקרות ממספר רב של סיבות, הן "התקרחות טבעית" שהלכה צעד אחד יותר מדי, הן טיפול לא נכון בשיער (יש טענות עיקשות על הברשות ייתר שגוררות אבדן שיער בולט, אבל זה לא בהכרח "מדעי"), הן תזונה לא נכונה שמובילה לנשירה שיום אחד פשוט מאד בולטת ועוד.

  • התקרחות נשית - זה טבעי בדיוק כמו אצל גברים. אולי זה פחות נפוץ אבל זה עדיין טבעי.

  • טראומות ופציעות - טוב, פה יש מגוון רחב של סיבות.

  • מחלות - לא נעים אבל קשור. לא נרחיב בנושא הלא נעים הזה, אבל זה קורה. לפעמים זו נשירת ואבדן שיער זמניים ולפעמים זה לטווחים הקצת יותר ארוכים בחלק מהמקומות בשיער וזה כבר דורש טיפול אסתטי כמו השתלת שיער.

     

אז באילו שיטות משתילים שיער לנשים?

  • FUT - נשים רבות חוששות מביצוע השתלת שיער, בגלל שהן מכירות, מגברים שמהווים אגב את הרוב המוחלט, כ 70-80%, ממבצעי השתלות השיער. השתלות כאלו הן לא מוצלחות כ"כ, גם אצל גברים, ומשאירות צלקת מכוערת בחלק האחורי של השיער - שגם אם לא רואים אותה… היא גורמת סבל וכאב. נשים רבות לא מבצעות השתלת שיער כי זה הדימוי שיש להן בראש כשהן חושבת על השתלת שיער. זו שיטה עתיקה, ולמרות שבאופן מפתיע עדייין נפוצה בישראל… בעולם הרבה פחות.

  • FUE- השתלה מתקדמת יותר, ללא חתכים או צלקות, בה מחט מוציאה ומשתילה שיערה שיערה. אחוזה ההצלחות בשיטה זו גבוה יותר, הסבל והכאב נמוך יותר, אבל גם שיטה זו כבר וותיקה מאד (משנת 2002 - בת 15 שנה כמעט) ומאד נפוצה בעולם, וגם בארץ (למרות שלא כולם בארץ משתילים ב FUE, לא מעט, למרבה התדהמה/בושה/הפתעה… משתילים עדיין ב FUT. כן - עם חתכים וצלקת). למרות שאחוז ההצלחה גבוה יותר הוא אינו אבסולוטי ועומד על כ 75-90% הצלחה.

  • FUE-Edge - השיטה המודרנית והמתקדת ביותר לביצוע השתלות שיער, עם כ 100% הצלחה. זו למעשה השתלת FUE "משופרת" ו"על סטרואידים". מודרנית ומתקדמת יותר, פותחה במעבדות ROTA בשנת  2011 לאחר כ 10 שנות ניסיון ב FUE "רגילה". ב FUE-Edge משתילים למעשה כ 35% יותר זקיקי שיער (כלומר צפיפות ההשתלה גבוהה יותר משמעותית), עם בקרת איכות משופרת על כל זקיק מושתל - מה שמוביל להצלחת ההשתלות עם תוצאות חריגות מאד לטובה!!! כ 100% הצלחה עם אחריות מלאה.

     

עלות השתלת שיער לנשים

כמו ברוב סוגי הניתוחים והטיפולים האסתטיים, בהשוואה לגברים העלויות לביצוע השתלת שיער לנשים הן מעט גבוהות יותר.

עם זאת, בדומה לגברים - גם בשוק הזה יש מגוון רחב מאד של סכומים, ואישה שרוצה להשקיע בביצוע השתלת שיער יכולה למצוא את עצמה עם הצעות מחיר שמתחילות מ 35-40 אלף שקלים וכלה ב 65-80 אלף שקלים.

עם זאת מה שקובע את איכות התוצאה של השתלת השיער הוא לא המחיר אלא שיטת ההשתלה.

הרבה פעמים, וזה קורה גם בהשתלות שיער לגברים, המחיר קשור למיקום בו מבצעים את ההשתלה (השתלת שיער בישראל לעומת השתלת שיער בטורקיה או אפילו קפריסין נגיד) והמוניטין של הצוות המקצועי (לא בהכרח הניסיון או מספר ההשתלות המוצלחות… אלא פשוט מוניטין שהוא תוצאה של שיווק נכון) או לדברים אחרים שונים ומשונים ולא לאיכות העבודה.

איכות השתלת השיער נקבעת לפי שיטת ההשתלה והניסיון המקצועי של הצוות שמבצע את ההשתלה. נקודה.

 

סיכום:

אם את אישה, ואת בודקת באופן מקצועי את הנושא של השתלת שיער, כי את שוקלת את העניין ברצינות, הפרמטר הכי חשוב שתבדקי הוא השיטה שבה מבצעים את השתלת השיער, והניסיון וההצלחות האמתיות של הצוות המקצועי.






FULLHEAD היא החברה היחידה שמבצעת השתלת שיער בטורקיה לגברים ונשים בשיטת FUE-EDGE שיטה זו היא היחידה נכון לשנים 2015-2016 שמאפשרת השתלת שיער עם  35% יותר זקיקים מ FUE רגילה בממוצע, במודל תמחירי הכי הוגן (4 שלבים קבועים שמכילים את הכל) ובאחריות מלאה עם 100% התחייבות לתוצאות. לפרטים 1700-555-716




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב