דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם אני יודעת מה עוברת אישה בטיפולי פוריות מבחינה פיזית 

מאת    [ 03/09/2016 ]

מילים במאמר: 502   [ נצפה 2568 פעמים ]

מדי פעם אני נכנסת לפורומים של מטופלות פוריות כדי לראות אם יש שאלות שאני יכולה לתת זווית ראיה אחרת, כדי שאישה תצא מהתקיעות שלה.

באחד הפעמים כאלה – התנפלה עלי מישהי וכתבה "האם את בכלל יודעת מה עוברת אישה שנמצאת בטיפולי פוריות"? בהמשך לשאלה היא פירטה לפרטי פרטים מה יכול להיות "החל ממי שיש לה מחיצה ברחם, נטולת חצוצרות, רזבה שחלתית נמוכה, העדר רחם, קרעים, עקרות גברית (גברים ללא זרע שלאישה הכל תקין ונפלא אבל היא לעולם לא תכנס להריון מבעלה)... את נחתת בפורום מיכל המון כאב, נשים שקורעות את הגוף עובדות הרדמות וניתוחים ושאיבות והחזרות כדי לזכות להריון ובנסיון לעקוף את הבעיות". ובהמשך גם כתוב שנשים בפורום לא צריכות שיטות שיעזרו להן אלא הן צריכות נס.

אז מה דעתי על כל זה?

אני מתנצלת מראש, יכול להיות שיאמרו פה דברים מכאיבים, אך מישהו חייב להגיד אותם. חלקכן – יתעלם וימשיך בדרכו, אבל חלק אחר – יקשיב ואולי ישנה גישה וזה יהיה נצחון קטן שלי ושלך!

בעולם יש את אלה שמצליחים ואת אלה שלא ניסו מספיק (פעמים, שיטות, אפשרויות).

אז לקרוא את המאמר עד הסוף – זוהי עוד אפשרות שיכולה להביא אותך להצלחה!

דבר ראשון – נס – תלוי מה משמעות של מילה נס עבורך. הרבה פעמים אפשר לשמוע מאישה בטיפולי פוריות 'אני זקוקה לנס בשביל להרות'. חלק מהנשים יראו נס – בשיטה כלשהי שעוזרת לצאת מהתקיעות וישתמשו בה וחלק אחר ימשיך לקטר ולחכות שמשהו ישתנה. כמו שפעם ציטטתי את אלברט איינשטיין: “אי-שפיות – זה לעשות כל פעם אותו הדבר ולקוות לתוצאות שונות".

לגבי האם אני יודעת מה עוברת אישה בטיפולי פוריות?

את האמת, לא. אני לא עברתי טיפולי פוריות כי אני לא נתתי לעצמי להגיע לשם. (אם את נמצאת בטיפולי פוריות – את צריכה לחשוב האם יש עוד דרך שיכולה לעזור לטיפולי פוריות להצליח). כשהיתה לי בעית פוריות אני חיפשתי פתרון, ואני מצאתי אותו.

אני לא יודעת כל פרט ופרט מה אישה עוברת, יחד עם זאת, אני יודעת אילו רגשות היא חשה. וכשאני עושה הנחיה אחת לאחת, אני מנחה את האישה דרך הרגשות שלה, אמונות והחלטות שמגבילות אותה. לא משנה מה אישה עוברת, משנה איך היא מרגישה כלפי זה. ואם יש אצלך בחיים רגשות שליליים, ברור שיש מקום לשנות אותם.

ואני ארשה לעצמי להגיד, כי הייתי במצב הזה, כאשר היתה אצלי בעיית פוריות – חשבתי שעולמי חרב, שאין מישהו אחר שמרגיש יותר גרוע ממני, כעסתי על בעלי שהוא לא מתאבל כמוני. ועכשיו אני יכולה להגיד – זה היה נפלא להרגשת הקורבנות והמסכנות שלי, רצון שיבואו וילטפו אותי בראש, יחד עם זאת, רק כאשר הייתי מוכנה לוותר על המקום הזה – באמת מצאתי פתרון.

אז אני שואלת אותך – מהו הרווח המשני שלך שכדי להיכנס להריון או לפנות לעזרה – תצטרכי לוותר עליו? כאשר תגיעי לתשובה, תשאלי את עצמך, האם את רוצה להמשיך לקבל את הרווח המשני או שהגיע זמן לוותר עליו כדי להיכנס להריון וללדת?

לסיכום, לא, אני לא יודעת מה עוברת כל אישה בטיפולי הפוריות, כמו שהן בעצמן לא יודעות את כל הפרטים אחת על השניה. וזה בכלל לא משנה. מה שמשנה זה – מה את חשה כלפי בעיית פוריות, ואם זה רגשות שליליים – יש מקום לטפל בכך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב