דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי הנהלת חשבונות באינטרנט 

מאת    [ 29/08/2016 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 2989 פעמים ]

האינטרנט של שנות ה - 2000

בימים אלו, שנות ה - 2000 נושא הנגישות תופס נפח גדול בתעשייה ונושא הנגשת שירותים דרך האינטרנט בפרט. באמצעות פיתוחים חדישים אנו, הלקוחות, יכולים להגיע לכל מידע מכל מקום ובכל זמן, והכל בפשטות ובצורה נוחה לכל משתמש. קניות דרך האינטרנט לדוגמא, בעבר דרשו מהלקוח לצאת מביתו ואת סקר השוק לבצע פיזית על ידי מעבר בין חנות לחנות וכל שירותי הקניה התבצעו פיזית. כיום, הקניה, המכירה, מימוש האחריות וכל שירות כזה או אחר מתבצע בצורה נוחה ונגישה לכל אחד באתר החברה ממנה קונים את המוצר או השירות.

לימודים באינטרנט – רעיון מהפכני

תחום נוסף בו חל שינוי קיצוני בשנים האחרונות הינו תחום הלימודים. יותר ויותר אנשים בוחרים ללמוד מביתם ולא להגיע למוסדות האקדמיים השונים. גם קורסים באנגלית או קורסים מקצועיים נוספים מבוצעים דרך האינטרנט ורמתם - אינה נופלת מרמת הקורסים הנלמדים בכיתות הלימוד. אחד היתרונות הגדולים בלימוד דרך האינטרנט הינו שהלימוד מותאם לתלמיד. הוא, התלמיד, יכול לבחור מתי ללמוד, כמה ללמוד ובאיזה ממשק למידה לבחור. בנוסף, מערכת האינטרנט הינה מערכת הלומדת את המשתמש ולכן שיטות הלימוד מתחדשות ומשתפרות כל עת שמשתמשים ממשיכים להשתמש בה וללמוד דרכה.

התחומים הנלמדים באמצעות האינטרנט

התחומים הנלמדים דרך האינטרנט מגוונים ואין להם סוף. החל מקורסים אוניברסיטאיים שלמים, דרך קורסי מקצועות כמו טכנאים למיניהם ועד לקורסי מדריכים כמו מדריכי כושר, מדריכי אימון גופני ועוד. תחום נוסף המתחזק בשנים האחרונות הינו לימודי הנהלת חשבונות באינטרנט. אנשים רבים בוחרים להוסיף לימודי הנהלת חשבונות על גבי המקצוע הקיים מכיוון והנהלת חשבונות הינו תוסף חשוב ויכול ליעל את עבודתם של כל אחד ואחד מאתנו ולהביא לשיפור ביעילות הכלכלית של בעלי עסקים מכל הקצוות ומכל הסוגים. מכיוון וקהל היעד הינו קהל יעד "עסוק" ברובו, יעדיפו רוב האנשים ללמוד תחום זה במסגרת שאינה מקבעת אותם למקום מסויים בשעות מסוימות ולכך האינטרנט נותן מענה מצוין.

לסיכום, הגישה המיושנת שלימודים צריך לבצע תוך כדי ישיבה בכיתה עם מרצה ומערכת שעות הולכת ונדחקת אל מחוץ לנורמה, ומערכת השעות הגמישה, תנאי הלמידה הנוחים של הבית ויתרונות נוספים רבים המוזכרים לעיל תופסים תאוצה והתוצאה - יותר ויותר אנשים בוחרים להשתמש בשירותי הלמידה המוצעים באינטרנט, שמגוונם רק הולך וגדל מעת לעת. אין אומר הדבר שסגנון למידה זה מתאים לכל אחד כמובן. לאלו מאתנו בעלי הפרעות הקשב והריכוז, או סתם לאלו המרגישים שהם זקוקים למערכת מסודרת שתנחה אותם ותשים אותם בגבולות - נמליץ דווקא כן להמשיך בשיטה הישנה, הוותיקה והמוכרת של למידה בקבוצות לימוד בכיתה עם מורה.

 

TamirT




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב