דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מלחמות נובעות ממחלות 

מאת    [ 25/08/2016 ]

מילים במאמר: 557   [ נצפה 2949 פעמים ]

מלחמות נובעות ממחלות

 

מחלת סכרת

 

המחלה הקלה ביותר לפתרון היא "מחלת הסכרת", מכיוון, שפתרון המחלה, לא נותנת לאדם להשתנות - אלא מראה לו דרך שיכול ללכת בה כדי להשתנות. שנאמר: "להיות או לא להיות"?....

שבע שנים ישבתי בחדר סגור ולמדתי תורה שמחולקת לחמישה ספרים שנקראים: "חמישה חומשי תורה", השוויתי את הכתובים שלי לכתובים שקיימים בעולם שיצאו מתורה אחרת שנקראת: פיזיקה, אסטרופיזיקה, כימיה, ביולוגיה, חשמל, פסיכולוגיה, פסיכיאטריה, משפטים...והגעתי למסקנה אחת: "מה שהם יודעים אני יודע - ומה שאני יודע הם לא יודעים"...להיות עם מסקנה כזאת ולא לצאת לעולם להוכיח את זה, מביא לאבדון ולהתמוטטות הגוף, שעל כן כתבתי את ספרי: "מלחמת הרוח בחומר" שמראה לפריטי פרטים את הדרך: "מהיום שאני לא יודע להיום שאני יודע"...בכתובים אני מראה מה שהמדע יודע, דהיינו, מה שקרה לאחר המפץ, דהיינו, את המודע. אבל, אני גם מראה מה שהדליק את המפץ, דהיינו, מה שהמדע לא יודע, דהיינו, את התת מודע. זה נקרה בשפת התורה: "התורה שבכתב (מודע) והתורה שבעל פה (תת מודע)".

ישנו משל ונמשל בתורה שנוכל ללמוד ממנו כיצד פותרים את "מחלת הסכרת " ונשארים כמו שהיינו לפני המחלה וזה: "עשר המכות". הדמויות שמשתתפות הם: פרעה, משה, אהרון, יהוה, חרטומים והעם...העם זועק ליהוה ומבקש ממנו לגאול אותו מפרעה, יהוה שולח את אהרון ומשה עם מסר לפרעה, תוציא את עמי לחרות שאם לא אני מוריד עליך את מחלת הסכרת, פרעה מסרב לענות על המסר ומחלת הסכרת נפלה על עמו של פרעה, פרעה קורא לחרטומים שיורידו את מחלת הסכרת מעמו, החרטומים לא רק שלא הצליחו להוריד את מחלת הסכרת אלא הוסיפו בעיות אחרות למחלה, פרעה רואה שהחרטומים לא מצליחים להוריד את מחלת הסכרת קורא למשה ואהרון ואומר: תורידו את מחלת הסכרת מעמי ואני אוציא את עמכם לחופשי, משה ואהרון פונים ליהוה מחלת הסכרת ירדה מהעם – פרעה נשאר פרעה ומחלת הסכרת איננה.

פרעה – נקרא דמיון שנאמר: "הדמיון הורס"....ונקרא מחשבות – שהם מחשבות שווא. ונקרא ראש – שנאמר הכל בראש.

משה – נקרא קוו האמצע. (גוף)

אהרון – צד השמאל. (גוף)

העם – אברי הגוף הפנימיים שלנו. (גוף)

יהוה – שלימות שנאמר: יהוה אחד ושמו אחד...שהוא שלימות הגוף והראש.

כאשר למדתי את סוד האותיות, אני יודע היכן נמצאות האותיות בגוף שלנו, כך שאותיות סכרת מראות: "צד השמאל שלנו חזק"...כך שאם צד שמאל שלנו חזק הוא בא על חשבון צד הימין שלנו, כך שהפגיעה החזקה ביותר בימין היא רגל סכרת, אתם יכולים לבדוק, רגל סכרת היא רק רגל ימין. כדי שהשמאל לא יתעצם מהר הראיה שלנו נפגעת ואז היא מאיטה את התעצמות צד השמאל ופגיעה בצד הימין...כך שלבסוף אנחנו מחפשים נעל אורתופדית לרגל הסכרת, משקפיים כדי לראות יותר טוב, כדורים שלא רק לא עוזרים אלא נותנים תופעות לוואי ואוכל שאסור לנו לאכול בכפייה...

 סיכום הדברים

כל אדם עלי אדמות ללא הבדל דת גזע לאום ומין רכש לו את יה"ו שעל זה נאמר: כולנו חכמים (יו"ד) כולנו נבונים (ה"א) כולנו יודעים את התורה (וא"ו) וכל אחד בדרגתו הוא, בשפה הרפואית זה נקרא: אונה ימנית (יו"ד) אונה שמאלית (ה"א) ואונה מרכזית (וא"ו)...כדי להגיע לשלימות אנחנו חייבים לחבר את ה"א שנקרא מוח אחורי למוח הקדמי יה"ו ומקבלים שלימות יהוה, בדמיון או במחשבה אי אפשר לעשות את זה אלא רק בעשייה, כך שאני. מראה לכם כיצד עושים את העשייה והתוצאה תהייה ירידת רמת הסוכר בגוף ולהיעלמות המחלה. פה אתם מחלטים אם כדאי לכם להמשיך, או, פרעה נשאר פרעה. אבל דבר אחד רכשתם – דרך חדשה שפותרת כל מחלה שקיימת ביקום.

 

רק כאשר נדע שפתרון הבעיה נמצא בתוך הבעיה כמו שהתשובה נמצאת בתוך השאלה העולם יראה בצורה אחרת....


 


FULLWAYOFLIFE@WALLA.CO.IL




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב