דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המודם המהיר והקטן בעולם החל מהיום באורנג' 

מאת    [ 07/04/2008 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 2891 פעמים ]

חברת Toyo Ram, המתמחה באספקת פתרונות טכנולוגיים ואלקטרוניים לסקטורים שונים במשק, מודיעה כי חברת פרטנר בחרה בה לאספקת פתרונות התקשורת הניידת והסלולארית של Novatel. במסגרת ההסכם מספקת TOYO RAM לפרטנר אלפי יחידות מדגמי המודמים של Novatel. המודמים שישווקו בנקודות המכירה והשירות של אורנג' הם היחידים שמותאמים לעבודה עם EEE ASUS בגרסת לינוקס ואף מיועדים לתקשורת נתונים סלולארית מהירה בטכנולוגיית HSDPA, בקצב הורדה של Mbps7.2. *מצ"ב נספח

הפתרונות הטכנולוגים של Novatel לעולם הסלולארי מאפשרים ניידות ללא תלות ברשת המחשבים הקבועה. לחברה מבחר של רחב של פתרונות בהם: כרטיסי PC, כרטיסי ExpressCard, כרטיסים מבוססי חיבור USB וכרטיסים מובנים במחשבים הניידים ביצועי ההתקנים נחשבים לטובים והמהירים בעולם והם תומכי GSM,EDGE,UMTS, HSDPA, HSUPA EVDO לרבות מהירות הורדת נתונים של 7.2 מגה והעלאת נתונים במהירות של 2.1 מגה.

חברת Novatel, נסחרת בנסדא"ק ((NASD :NVTL והיא ספקית בינ"ל, מובילת שוק, של פתרונות גישה (wireless broadband) לשוק תקשורת המחשבים הניידים, המבוסס על תקשורת סלולארית מהירה בטכנולוגיית 3G. בארה"ב חולשת נובטל על 82% מנתח השוק בתחומה. כמן כן ביססה את מעמדה באירופה ובחודשים האחרונים היא מקדמת כניסה לשווקים חדשים בהם, אסיה והמזרח התיכון. אסטרטגיית השיווק והמכירה שלה מתייחסת לגידול עקבי בכל שנה נוספת לפעילות באזורים אלה.

סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-Toyo Ram, רועי וילקובסקי: "אנחנו מקפידים על ייבוא של פתרונות תקשורת בעלי ערך מוסף אמיתי. אין לנו ספק כי צרכני תקשורת ניידת וסלולארית ימצאו את פתרונות התקשורת של Novatel כיעילים ואיכותיים הרבה מעבר למה שהתרגלו והכירו עד כה. בפרטנר זיהו מייד את היתרון והערך המוסף שינתן ללקוחותיהם ואני שמח על השותפות העסקית שנעשתה".

----------------------
MC950D Ovation, מוצר הדגל שיימכר כבר מהשבוע בסניפי אורנג' הוא מודם ה-USB הקטן בעולם (מידות: 70X25X12 מ"מ) והוא מיועד לתקשורת נתונים סלולארית מהירה בטכנולוגיית HSDPA, בקצב הורדה של Mbps7.2 וטכנולוגית HSUPA בקצב העלאה של עד Mbps2.1. המודם מאפשר גלישה סלולארית, ברשתות, VPN, דוא"ל ועוד.

מודם MC950D Ovation מצויד בערכת השבבים MSM7200 של Qualcomm, כמודם בינ"ל, בשלושה תחומי תדרי UMTS ובארבעה תחומי תדרי EDGE/GPRS. מודם MC950D מותאם לתדרים 2100 MHz, בנוסף מצויד ה-MC950D ב-Full Diversity - פיצול בהעברת מידע המאפשר ניצול מהירות ומניעת העברת נתונים לצד שלישי.

המודם המשולב בחיבור USB, כולל אנטנה מובנית, במארז כיס קטן ביותר, הניתן להצמדה לצג המחשב, לשיפור קליטת האנטנה. ל-MC950D כבל USB נוסף, דמוי האות Y המשמש להרחבה במקרים של עוצמת קליטה חלשה. את תוכנת ה-Ovation ניתן לשלב בלוחות בקרה של צד שלישי בעזרת Mobilink SDK.

ה-Ovation פועל בשיטת ה-Plug&Play, כשתוכנת ההפעלה מותקנת באופן אוטומטי מזיכרון פלאש, התומך בשפות מרובות הנשלטות מלוח הבקרה. בנוסף, תומך ה- Ovationבמערכות ההפעלה: Windows 2000, XP ו-Vista,Mac OS X 10.4 Connection Utility ו-Linux 2.6.


אודות Toyo Ram
חברת Toyo Ram, בבעלות פרטית, פעילה משנת 1981 ומתמחה באספקת פתרונות טכנולוגיים ואלקטרוניים מתקדמים לסקטורים שונים במשק. חברת Toyo Ram היא אחת מ-5 המפיצות המובילות בישראל והיא נציגתן ומפיצתן של ענקיות תקשורת בהן Novatel, Neonode, IMC, MITSUBISHI ELECTRIC, NEC,Sony Semiconductor , Hitachi , Becker , AVANEX, Rose Electronics, Triveni Digital ורבות אחרות. הנהלת Toyo Ram ממוקמת ברעננה והיא מעסיקה בישראל כ-25 עובדים. אתר החברה www.toyoram.co.il
משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים בכל ערוצי המדיה השונים. http://www.meyron-mc.com/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב