דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לעצב את הבית עם הדפסות על קנבס 

מאת    [ 23/08/2016 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 5228 פעמים ]

במקור הדפסות קנבס החלו בגלל שאמנים היו צריכים לשכפל את העבודות שהם עשו, על מנת שיוכלו להציג אותן במקומות שונים ואף למכור אותם לכל מי שרוצה. במהלך השנים, בגלל איכויות ההדפסה וכן הירידה בעלויות, החלו לבצע הדפסות קנבס גם לצרכים אחרים, בין היתר גם לצורכי עיצוב הבית בצורות שונות.

לצד תמונות בדפוס רגיל, הדפסות על נייר או על חומרים אחרים, אנחנו יכולים למצוא כיום לא מעט בתים אשר נעזרים בהדפסות קנבס לצרכי עיצוב הבית. ניתן להשתמש במגוון רחב של דוגמאות לצורך כך. היתרון הגדול של הדפסות אלו, שניתן לבצע אותן בקלות רבה בבית דפוס, וניתן גם להשתמש במגוון רחב של דוגמאות לצורכי הדפסה, כלומר, לא חייבים בהכרח להשתמש בהדפסות של יצירות אומנות, אלא אפשר להשתמש בדוגמאות אחרות, כפי שנוכל לראות בהמשך.

לפני שנציג כאן רעיונות והצעות כיצד לעצב את הבית עם הדפסות קנבס, חשוב להבהיר נקודה קטנה, על מנת ליהנות מעיצוב איכותי, יש לבחור לא רק בדוגמאות מתאימות לעיצוב אלא יש גם לבדוק את מה שבית הדפוס מציע, מה איכות ההדפסה שהוא יכול להציע לנו. כך נוכל להחליט האם מדובר בעיצוב איכותי שיכול להתאים לבית שלנו. כיום ניתן להשתמש במכשירים מאוד מתקדמים להדפסה, כאלה שמכילים מגוון רחב של צבעים אשר שומרים על איכות הדוגמא המקורית.

 

לעצב את הבית באמצעות הדפסות קנבס

הדוגמא הקלאסית לעיצוב הבית באמצעות הדפסות קנבס היא על ידי תמונות. מדובר על מגוון דוגמאות של תמונות, החל מתמונות משפחתיות, תמונות מאירועים, תמונות של נופים ועוד. ניתן לייצר תמונות משותפות, תמונות פורטרט, תמונות פנורמיות ועוד. הרעיון הוא לשלב בין תמונות שונות וכן לוודא שהתמונות מתאימות לחדר בו מבקשים לתלות אותן. על מנת שהעיצוב יהיה אופטימאלי, יש גם לבחון את גודל התמונה ביחס לקיר בה רוצים לתלות אותה, כך שיהיה ניתן להכניס עוד אלמנטים בקיר וכן שהיא לא תתפוס את כל השטח הקיים לצורך עיצוב. חשוב לומר שניתן לבחור תמונות רגילות להדפסה או עיצוב תמונות קולאז', והכל במסגרות המתאימות לעיצוב הבית ולסוג התמונה.

דוגמא אחרת אשר יכולה להיות פתרון נפלא לעיצוב, הוא יצירת פוסטרים באמצעות הדפסות קנבס. אלה יכולים להיות פוסטרים של סרטים, פוסטרים של נופים, פוסטרים חברתיים ועוד. המטרה כאן היא ליצור רעיון מקורי ולשלב אותו בתוך הפוסטר. פוסטרים על קנבס מאוד פופולארי הן לתלייה בסלון, מטבח וכן חדרי שינה, כולל חדרים של ילדים.

דוגמא אחרונה שנציג הן יצירות אומנות מודפסות על קנבס, יציאות של אמנים מוכרים שניתן לרכוש במקומות שונים וכן דוגמאות של יצירות אחרות, כולל יצירות שאתם עשיתם בעצמכם והחלטתם לתלות אותן על הקיר על גבי קנבס בתוך מסגרת יפה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב