דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בריכות פיברגלס מול בריכות בטון - 5 סיבות למה כדאי לכם לבחור דווקא בבריכת שחיה מפיברגלס 

מאת    [ 16/08/2016 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 3182 פעמים ]

במהלך השנים התפתח ויכוח איזה סוג בריכה כדאי לרכוש ואיזה בריכה עדיפה: בריכת בטון או בריכת פיברגלס. יש הטוענים שבריכת בטון נותנת אופציות עיצוב שאינן ניתנות לביצוע עם בריכת פיברגלס, ושבריכות פיברגלס נראים זולים ביחס לבריכת בטון. גיבשנו לכם 5 סיבות למה כדאי לכם לבחור דווקא בבריכת שחייה מפיברגלס.

1. ההתקנה מהירה - ברכות פיברגלס הן אחד הבריכות הקלות והמהירות להתקנה. בהתאם למיקום שאתם רוצים ולתנאי מזג האוויר, ניתן להתקין את בריכת הפיברגלס תוך פרק זמן של שלושה ימים. תחילת המשימה מתחילה ביצרנית הבריכה שתצרך לעצב את הבריכה ולהעביר אותו ישירות מהמפעל לכתובת שלכם. השלב השני כרוך בלהוריד את הבריכה לתוך האדמה. בשלב זה המשימה כבר 50% הושלמה. התקנת בריכות בטון, לעומת זאת, עשויה לקחת אפילו כמה שבועות עד שמגיעים בכלל לנקודה הזאת. להתקנת בריכות בטון, יש צורך בציוד כבד כדי לחפור את הבור לפני מזיגת הבטון לאדמה. כמו כן, אם בעל הבית צריך וירצה להסיר את בריכת הבטון מאיזושהי סיבה באיזשהו שלב, הדבר יעלה הרבה כסף במיוחד עם מדובר בבריכה גדולה.

2. תחזוקה מינימאלית - אחד החסרונות הבולטים של בריכות בטון זה שהם דורשים תחזוקה שוטפת על מנת להבטיח כי הם יפעלו בצורה בטוחה ויעילה. שואבי בריכה מקצועיים יכולים להיות יקרים והם מצריכים שנים של תחזוקה, משמע הוצעה שיכולה להגיע בקלות לעשרות אלף שקלים. לעומת זאת, בריכות פיברגלס מאוד נוחות וקלות לתחזוקה. המבנה מוגן לחלוטין מדליפות וסדקים. ציפוי הג'ל המיוחד מונע צמיחה של עובש ואצות, כך שאין צורך בלהוציא הרבה כסף על שירותי ניקיון כל חודש.

3. עמידות וגמישות - למרות שבריכות פיברגלס זולות בהרבה בהשוואת לבריכות בטון, זה לא אומר שהם פחות טובות באיכות. למעשה, בריכות פיברגלס מאוד עמידות וגמישות. זו הסיבה גם שהם מושלמים אפילו במקומות עם מזג אוויר לא צפוי.

4. מחיר - באופן כללי, בריכות פיברגלס יותר זולות מבריכות בטון. עם זאת, ההבדל אינו מאוד משמעותי. בריכות פיברגלס כוללים משטח nonporous,המשטח הזה עמיד לאצות ויכול לחסוך הרבה כסף על כימיקלים לאורך חיי הבריכה.

5. תחושה - בריכת פיברגלס הינה חלקה למגע, עד לנקודה שהיא אפילו חלקלק קצת להליכה. לעומת זאת, בריכת בטון הינה מחוספסת בתחתית ויכולה להשאיר את הרגליים עם מכות יבשות. במיוחד שזה מגיע לילדים קטנים, שיש להם רגליים רגישות יותר והם נוטים יותר לקפוץ מאשר לשחות, דבר שיכול לגרום לפציעות בכף הרגל.

מסכנה: בשנים האחרונות בריכות פיברגלס מהוות אלטרנטיבה הולמת לבריכת הבטון, הפופולאריות שלהן הולך ומתגבר עם השנים. הנוחות בהתקנה והמחיר הזול יחסית אפשר להבין למה הן תופסות תאוצה ונהיות האופציה העדיפה של הרבה אנשים שמעוננים בהתקנת בריכה בביתם.

 

מאמר בחסות אדל בריכות שחיה - החברה המובילה בבניית בריכות שחיה ביתיות 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב