דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סדנת עיצוב בבצק סוכר 

מאת    [ 15/08/2016 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 4297 פעמים ]

מחפשים מתנה מושלמת ליום הולדת של חברה או אחות? רוצים לארגן לאחותכם מסיבת רווקות מושלמת? אימא ואבא שלכם חוגגים יום נישואים? מעוניינים אולי לערוך פעילות משותפת עם אחותכם הקטנה או הגדולה? זה הזמן לחשוב על סדנת עיצוב בבצק סוכר.

אין ספק שאחת התופעות הקולינאריות המעניינות של השנים האחרונות, היא עיצוב בבצק סוכר. אותן עוגות מעוצבות עם שלל דמויות וקישוטים אשר היו מוכרות לנו מסרטים ותוכניות אמריקאיות, הגיעו לישראל וכבשו כל אירוע, מימי הולדת לילדים קטנים ועד מסיבות סיום בגן או כל אירוע אחר.

במקום שתצטרכו להזמין עוגות כאלה ממעצבות עוגות מקצועיות, זה הזמן ללמוד כיצד לעצב עוגה שאתן אופות אצל אותן מעצבות עוגות והכל במסגרת סדנת עיצוב בבצק סוכר שמיועדות למבוגרים, בני נוער ואפילו ילדים.

סדנאות עיצוב בצק סוכר נערכות במסגרת אירועים חד פעמיים, כפי שהצגנו, כגון, ימי הולדת, ימי נישואים, מסיבות רווקות ועוד, כמו כן אנחנו יכולים למצוא סדנאות אלו במסגרת סדנאות רשמיות שנמשכות מספר מפגשים בבית המארחת או בביתה של מארגנת הסדנה. זו יכולה להיות סדנה פרטית שמיועדת לאדם אחד וזו יכולה להיות סדנה זוגית או קבוצתית.

היופי של סדנאות עיצוב בבצק סוכר הוא, שמדובר בסדנה שמשלבת גם בישול וגם אומנות. מצד אחד לומדים איך להכין בצק סוכר וכיצד להפוך אותו לחומר איתו אפשר לשחק ולעצב דברים, מצד שני, לומדים את אומנות העיצוב של העוגות או העוגיות. כלומר לומדים לעצב דמויות, חפצים, אייקונים ועוד. כל מה שצריך בשביל להפוך את העוגה או העוגיות למשהו מיוחד.

 

מדוע משתלם להירשם לסדנת עיצוב בבצק סוכר

ישנן מספר סיבות מדוע משתלם להירשם לסדנת בצק סוכר. אך לפני כן חשוב להדגיש, בשביל שתקבלו תמורה מלאה למחיר שאתם משלמים, חשוב שהסדנה תועבר על ידי אשת מקצוע מנוסה אשר מתמחה לא רק בעיצוב אלא גם בהעברת סדנאות, דבר שלא כל אחד בהכרח יודע לעשות. לכן חשוב, לפני שאתן נרשמות לסדנה כזו, לבחון מה הניסיון שלה והאם יש עליה חוות דעת חיוביות.

כאמור יש מספר סיבות מדוע משתלם להירשם אל סדנת בבצק סוכר. ראשית, החומר שנלמד בה תמיד יכול להיות רלוונטי עבורכם. אתן תמיד תוכלו ליהנות מהכנת עוגות בעיצוב בצק סוכר, זה נכון כשהילדים קטנים ואתן תרצו לעצב עבורן עוגות, זה נכון כשהם יגדלו או אחרי שיתחתנו ויהיה להם נכדים.

שנית, כאמור אפשר להירשם לסדנה הזאת בזוגות או מעבר לכך, ואז מדובר בפעילות משותפת, כזו אשר מתאימה לאימא ובת, שתי אחיות, חברות קרובות ועוד.

שלוש, במסגרת הסדנה אפשר ללמוד דברים שונים אשר ניתן לקחת למקומות אחרים, לא דווקא לתחום עוגות מעוצבות או עוגיות בצק סוכר אלא בכלל לעיצוב מאכלים מסוימים. זה ללא ספק יוסיף הרבה להנאה שלכן מבישול ואפייה. 

סדנאות בצק סוכר לילדים ולמבוגרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב