דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מכינים בצק סוכר? 

מאת    [ 15/08/2016 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 4364 פעמים ]

 

כל מי שנכנס לאתרי אינטרנט של אימהות, קבוצות בפייסבוק או אפילו צפה בעונה האחרונה של "ארץ נהדרת" יכול היה לראות שעיצוב עוגות בבצק סוכר כבש את המדינה והפך להיות הדבר שכול האימהות מדברות עליו.

אין אימא שלא רוצה לילדה שלה עוגה מעוצבת בבצק סוכר עם דמויות שונות מסרטי קולנוע, חוברות קומיקס, דמויות מעולם הספורט או חפצים ומותגים שונים. אין אימא שלא מציגה בפייסבוק את פאר יצירתה, עוגה שהיא אפתה עם עיצוב מעשה ידיה. אפשר להבין מדוע, הרי לא מדובר בדבר פשוט והוא כל כך מהנה וטעים שאפשר להבין מדוע אימהות רבות לא מפסיקות להכין עוגות שכאלה ולהציג אותן לכולם.

כל מי שרוצה ללמוד כיום איך מכינים בצק סוכר , לא צריכה ללכת רחוק מדי. יש אינספור אתרי אינטרנט עם הסברים כתובים וסרטוני הדרכה על עבודה עם בצק סוכר שמראים כיצד אפשר להכין בצק שכזה, מלבד זאת יש לא מעט סדנאות שמלמדות הכל אודות הכנת בצק סוכר. שם ניתן ללמוד מפי מומחית בנושא איך מכינים את הבצק, כיצד מעצבים דמויות, איך משלבים אותן על העוגות ועוד.

על מנת להקל עליכן, הכנו כאן מדריך קצר כיצד להכין בצק סוכר. חשוב מאוד לעבוד על פי ההוראות כמובן, וחשוב לא פחות, לנסות יותר מפעם אחת, גם אם זה לא מצליח בפעם הראשונה, ברור מאליו שזה יכול להצליח בפעם השנייה.

 

מה צריך בשביל להכין בצק סוכר?

בשביל להכין בצק סוכר, יש צורך בק"ג סוכר, רבע כוס מים, ו400 גרם מרשמלו. יש לערבב את המרשמלו והמים ביחד, לחמם במיקרוגל עד שהמרשמלו נספג ומתמוסס, לאחר מכן להמשיך לערבב, בשביל שהתערובת תהפוך לקרם. על מנת שהיא לא תישרף יש לחמם עשר שניות ולא יותר בכל פעם. בסך הכל במצטבר, זה אמור לקחת בין 3 ל-4 דקות חימום.

לאחר מכן מעבירים את הקרם לקערה של מיקסר, מוסיפים חצי מכמות הסוכר, מערבבים הכל עם המיקסר במהירות איטית, ולאט לאט מוסיפים את יתרת הסוכר. את היתרה האחרונה שנשארה, מורחים על גבי משטח העבודה.

לקראת הסוף מוצאים מגבירים את הקצב של המיקסר, על מנת לוודא שהאבקה השתלבה היטב בבצק. בסיום התהליך מעבירים את הבצק אל משטח העבודה, ומוודאים שהמרקם שנוצר איננו דביק ואחיד בשטחו ובצבעו.

בסיום התהליך משתמשים בבצק סוכר מיד בשביל לבנות עיצובים שונים, אלו יכולים להיות עיצובים על פי העין או על פי מודלים אשר ניתן לרכוש בכל חנות שמוכרת כלים למטבח וכן בסופרמרקטים ובמקומות נוספים. אם מחליטים שלא להשתמש באותו שלב בבצק, אז יש לעטוף אותו מיד בניילון נצמד, ולשמור בטמפרטורת החדר למשך חודש.

כאמור ניתן לאפות עוגות מעוצבות בבצק סוכר, עוגיות , קאפ קייקס ועוד, לאחר אפיית העוגה אפשר להתחיל להכין את העיצובים שרוצים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב