דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע העסק שלך זקוק למסך אוויר 

מאת    [ 09/08/2016 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 2684 פעמים ]

מסכי אוויר הינם מכשירים אשר נועדו אווירודינמית לספק התנגדות זרימת אוויר חזקה דרך כניסות או פתחים שאין להם מכשול פיזי, קרי דלת וכו'. מכשיר המסך אוויר יוצר למעשה חסם של אותו זרימת אוויר לא רצוי מבחוץ הישר לחלל הפנים על ידי הזרמה חזקה ורציפה של אוויר.

מסכי אוויר הידועים גם בכינויים כדלתות אוויר, ממוקמות באופן אידיאלי מעל או לצד פתחי מבנים מסחריים כגון משרדים, מסעדות, חנויות. מכשירים אלה יכולים לכסות פתחים עד גודל של 6 מטר שבו משחררים אוויר חם מלמעלה למטה על מנת לשמור על אוויר חם בתוך המבנה או אוויר קר בהתאמה. הם מונעים את חילופי האוויר הקר וחם ונפטרים למעשה בנוסף ממפרצי אוויר. במהלך הקיץ מסכים אלה עובדים ביעילות מופלאה לשמור על אוויר קר בתוך הבניין באמצעות מניעת כניסתו של אוויר חם חיצוני ובכך מספקים סביבה נוחה ונעימה לשהייה.

מסכי אוויר אלה שומרים על סביבה נקיה על ידי יצירת מערבולות אוויר חזקות במיוחד שדוחה חרקים ומזהמים כגון אבק, אבקנים, אדי תנועה הנכנסים לעסק דרך הכניסה הראשית. אם אתה מפעיל עסק מסעדה בהחלט ההיית רוצה שחרקים שונים יתרחקו מהחנות והמאכלים שלך נכון?

מסכי אוויר אלה חסכניים ויעילים באנרגיה מאחר והם אינם מאפשרים זרימה של אוויר חיצוני או יצוא של אוויר פנימי על ידי יצירת מחסום "דלת בלתי נראית" מזרימה רציפה של אוויר. לכן כך עסקים שונים יוכלו בנוסף לשמור על הוצאות החשמל שלהם באמצעות מכשירים מתקדמים שכאלה במיוחד במקרים בהם לא ניתן להתקין דלת שאוטמת באופן מלא כדי שלא תעכב את יציאת וכניסת העוברים ושבים לבית העסק.

למסכי האוויר יש סירקולציה של אוויר על ידי 2 גרילים הראשון פורק אוויר החוצה והשני אשר שואב חזרה פנימה ועובר סינון ובמקרים מסויימים אף מחומם ולאחר מכן חוזר חזר להמשך שימוש רציף. המערכת משתמשת בכמויות גדולות של אוויר אשר מסונן בנפרד. ככזה המכשיר מתוכנן עם עלויות תחזוקה גבוהות. היתרון בסירקולציה חוזרת במסכי אוויר הוא שהם נותנים תזרימי אוויר במהירויות נמוכות מאחר והם רצויים בעסקים מסויימים כגון סופרמרקטים, חנויות וכו'.

מסך האוויר הנפוץ ביותר הוא ללא מערכת סירקולציה, למוצר שכזה יש עלויות תפעול נמוכות ללא עלויות תחזוקה כמעט מאחר והאוויר שבשימוש לא עובר תהליך סינון. המערכת אינה משתמשת בשימוש חוזר באוויר וככזה אין זרימה רציפה.  האוויר נכנס לתוך המערכת הולך לבית המאוורר ושם מואץ ובאופן שווה מפוזר דרך פתח יציאת האוויר שלכל אורכו של המכשיר. זרמי האוויר נוצרים על ידי מערכת בעלת מבנה צר אשר כתוצאה מכך מגבירה את מהירות זרימת האוויר החוצה והופכת אותם ליעילים מאוד.

היתרון הראשון והבולט בהתקנת מסך אוויר בעסק הוא החסכון באנרגיה, זאת מכיון שהמערכת מפחיתה עלויות ממערכת חימום וקירור האויר על ידי שליטה בהעברת אוויר. יתרון נוסף הינו המערכת מאפשרת זרימת אוויר בטוחה ומהירה דרך הכניסה הראשית, סוגי המסכים השונים גם מגבירים את נוחות ורווחת העובדים בעסק ובכך מגבירים את ערנותם ותפקודם הכללי ללא עייפות.

גלאון | פתרונות איוורור לתעשייה, מוסדות ופרטיים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב