דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


6 סודות עיצוביים שיכניסו לבית טאצ' וסטייל 

מאת    [ 04/08/2016 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 1696 פעמים ]

תמיד התחשק לכם להבין קצת יותר בעיצוב? תמיד רציתם שיהיה לכם קצת טאצ' עיצובי כדי שתוכלו לשדרג את הבית בעצמיכם? קבלו  מענת רגב - מעצבת פנים בתל אביב 6 טיפים פשוטים וקלים ליישום לשיפור מראה הבית.


בחירת פלטת הצבעים הנכונה
עיצוב בתים בתל אביב, בבאר שבע או בצפון- לא משנה היכן אתם גרים, בחירת פלטת הצבעים היא הצעד הראשון בדרך למייקאובר בבית. אחרי שתחליטו אלו צבעים יהיו הדומיננטיים בעיצוב, תוכלו לאמץ את השילוב ביניהם בכל חדר. בתמונה שלמטה תוכלו לראות שילוב צבעים מדליק ומעורר עניין בין כחול, כתום רך וירוק דשא. כמובן, שבכל חדר השילוב בין הצבעים צריך להיראות שונה כדי שלכל חדר תהיה האמירה שלו וכך שהחדרים לא ייראו דומים מידי. דרך נוספת ליצור שילוב יפה בין צבעים היא דווקא לבחור 3 גוונים מאותה משפחה, כאשר לצד הצבע המרכזי תוסיפו שני צבעים נוספים, האחד בהיר ממנו ב-50% והשני כהה ממנו ב-150%.

 

שימוש נכון במראות
צרו אווירה חמימה בחדר בעזרת מראות. מראות יוצרות תחושה של חלל גדול יותר, יש בהן משהו אלגנטי שמוסיף טוויסט לחלל, הן יאפשרו לכם לעשות בדיקה אחרונה של ההופעה החיצונית לפני שמגיעים אורחים- וברמה הקצת יותר עמוקה, הן כלי נהדר לתרגול של אהבה עצמית (נסו לעמוד מול המראה כמה דקות בלי לזוז, ולהגיד לעצמיכם את המשפט הפשוט: "אני אוהב/ת את עצמי כמו שאני"). הציצו בתמונה שלמטה ותראו כמה המראה יוצרת בחלל תחושה של אצילות וחום.

צביעת תקרת המטבח בצבע בהיר
מטבח שכולל ארונות מהרצפה וכמעט עד לתקרה (כמו מרבית המטבחים) יכול להיראות עמוס וכהה. אם אתם רוצים לשדרג מראה של מטבח כזה, אבל לא יכולים לצמצם בארונות, תוכלו לצבוע את התקרה בצבע בהיר יותר מהקירות, כך שהחלל ייראה מרווח ונעים.

 


הוספת כריות נוי
כריות הן אביזר נלווה נהדר שמוסיף אלמנט של פאן וכיף לחדר. זוג כריות בודד יכול להיראות פשוט מידי. השתמשו בשני זוגות של כריות, בצבעים, הדפסים ומרקמים שונים. הכריות מצד אחד נראות כמו פריט טבעי שהוא חלק בלתי נפרד ממערכת הישיבה, ומצד שני הן כן מביאות איזשהוא מימד שובבי ואחר לחלל.

 

מקלחת אלגנטית מזכוכית
הרוב המוחץ יעדיף לקרות את המקלחת עם זכוכית מזוגגת או לסגור אותה על ידי וילון רחצה, כדי לאפשר פרטיות. אבל דווקא לשקיפות יש יתרון אדיר מבחינת העיצוב של חדר הרחצה: היא יוצרת אפקט של חדר גדול יותר ומסיפה לו המון סטייל, בדיוק כמו מקלחון הזכוכית השקוף שבתמונה.


אריחים במטבח לייצור אמירה
משטח קרמיקה על הקיר שמאחורי הכיריים במטבח יכול לייצר אמירה ולמשוך המון תשומת לב. נסו לכסות כמה שיותר שטח באריחים, בהתאם לתקציב כמובן, כך שבכל פעם שתיכנסו למטבח תרגישו שאתם נמצאים בביסטרו צרפתי, במיוחד אם בחרתם אריחים בגוון כחול-אפור כמו אלו שבתמונה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב