דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעצבים את הבית לקיץ 

מאת    [ 04/08/2016 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 1694 פעמים ]

מעצבים את הבית לקיץ
החום הגיע, הילדים בחופש הגדול, וזה אומר שהקיץ כבר ממש כאן. עיצוב פנים של הבית בהשראה קיצית יאפשר לכם להפיק את המקסימום מהקיץ, להרגיש את היתרונות שלו ולהיזכר בסגולות שלו גם כשאתם בתוך הבית.
אז איך עושים את זה? המשיכו לקרוא ליעד יוסף יסביר לכם

7 טיפים לעיצוב קיצי וקליל במיוחד

  1. הכניסו הביתה צבעים של קיץ: צבעים רכים, מאירים ועמוקים כמו ירוק אקווא חיוור, ורוד בהיר, או צהוב לימוני. בין אם על ידי שימוש בכריות נוי או בין אם באמצעות צביעת אחד מקירות הבית- אין כמו צבעי קיץ כדי לתת לבית את המראה השמשי שהוא צריך.
  2. הקיץ ספוג שמש, וזו הזדמנות נפלאה ליהנות מאור טבעי חזק יותר בבית. הסיטו וילונות, וותרו על פתרונות הצללת החלונות ותוכלו ליהנות מקרניה המלטפות של השמש עם הקפה של הבוקר.
    כמובן שכדאי להיזהר ממגע ישיר של הרהיטים עם אור השמש, שעלול לגרום נזק לריפוד שלהם או לרהיטים עצמם במיוחד אם והם עשויים מעץ. 
  3. הכניסו פרחים הביתה. אין כמו פרחים כדי להוסיף לאווירה הקיצית, ובכלל זו דרך נפלאה להכניס לבית אנרגיה טובה של טבע. אפשר להציב כלי מתאים בכניסה לבית ולהכניס לתוכו פרחים טריים או להניח אגרטל יפה עם פרחים בפינת האוכל. פרחים לא רק יוצרים אווירת קיץ, הם גם משדרגים את המראה של בית במידה רבה.
  4. בעונת הקיץ אנחנו משתמשים הרבה יותר בחצר או במרפסת, וזה אומר שרצוי גם אותן לשדרג. ריהוט גן ומערכת ישיבה הם הא'-ב' של עיצוב קיצי של המרחב החוץ ביתי, כי אם לא תהיה לכם פינה מפנקת ונעימה לשבת בה, תהיה לכם פחות מוטיבציה לצאת החוצה. היום יש מערכות ישיבה מדליקות לחצר, בסטייל קיצי נוסח סיני, וזה פתרון נהדר לימי הקיץ, בהם רוצים לצאת החוצה וליהנות מבריזה נעימה של ערב עם כוס לימונדה קרה ביד.
  5. את השטיחים, שהם מצוינים בחורף, אפשר לקפל ולהכניס לארון באופן זמני. הוצאת השטיחים גם תיתן מראה קליל ומרווח יותר לחלל והיא גם תאפשר לכל בני הבית ליהנות מהמגע הקריר של הרצפה כשבחוץ חום מטורף.
  6. לחדרי הילדים אפשר להכניס נגיעות של קיץ עם מדבקות קיר, שהן פשוטות ביותר להדבקה. מדבקות קיר הן פתרון טוב המאפשר ליצור לקיר אופי ואמירה בצורה קלה וללא כל מאמץ צביעה. קיימות אינסוף דוגמאות של מדבקות קיר, ושווה לתת לילדים לבחור את זו שנראית להם המתאימה ביותר.
  7. קיץ הוא העונה של הקוקטיילים הקרים והמפנקים. אם יש לכם בר משקאות בבית ואם אתם אוהבים לפרגן לאורחים שלכם באיזה דרינק טוב, שווה לרענן גם את בר המשקאות ולסדר אותו כך שהאלכוהול שמתאים יותר לקיץ, יהיה הכי זמין שיש עבורכם. 



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב