דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איתור נזילות מים 

מאת    [ 02/08/2016 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 2602 פעמים ]

איתור נזילות

שמתם לב שיש רטיבות בקירות, הריח מתחיל לבלוט ולהיות מורגש מאוד, המראה של הקיר משתנה, הצבע מתחלף ואף עובש מתחיל להיווצר. בדיקת נזילות מים חייבת להתבצע בדחיפות במצבים אלו על מנת להבטיח שהטיפול יהיה מהיר ושהנזק לא יחמיר ויתפשט. אחת הבעיות הקשות במקרים של איתור נזילות בקירות היא לדעת היכן בדיוק הנזילה מתחילה, מה המקור של הנזילה ומדוע היא נגרמה. בעבר הלא רחוק גילוי נזילות מים בקירות היה תהליך לא פשוט, לעיתים היה נדרש לגרד חלק ניכר מהקיר עד לחשיפה מלאה של הצנרת כך שהנזילה תתגלה בצורה מדויקת. גודל הנזק שהיה נוצר בזמן איתור נזילות בצנרת הישנה עד לפני כמה שנים היה תלוי במזל של בעלי הבית. מי שיש לו מזל הנזק היה קטן ומי שלא היא לעיתים צריך כמעט לפרק קיר שלם כדי לאתר את הנזילה, שכן מים שיוצאים מנקודה אחת יכולים להתגלות באזור אחר לגמרי, למים חוקים משלהם והרבה פעמים פשוט אי אפשר לדעת. עד שהומצא המכשיר המושלם המצלמה הטרמית.

איתור נזילות במצלמה טרמית

איתור נזילות במצלמה טרמית זוהי שיטה די חדשה שפותחה בשנים האחרונות על מנת לחסוך לבעלי הבתים ולאינסטלטורים את הצורך בנזק כל כך חמור לבית בניסיון לפתור תקלה קטנה ולעיתים אפילו ממש קטנה. איתור נזילות במצלמה טרמית מאפשר מעקב אחרי החום של המים ומעקב אחרי נקודת הנזילה המדויקת, כך ניתן לחשוף בדיוק מרבי את הנזילה ולטפל בצורה מהירה מאוד עם נזק מינורי לקיר, לעומת מה שהיה יכול להיות.

מערכת אינסטלציה – איך הכל התחיל?

מאז שהעולם התקדם לעולם נקי ואסתטי עם מערכת אינסטלציה מפותחת ושימושית, לפחות באזורים המפותחים של העולם, למעט מדינות עולם שלישי, הרי שחיי האדם הפכו לטובים הרבה יותר, איכות החיים השתפרה פלאים ואיתה גם אורך החיים הממוצע שעלה להפליא במאה האחרונה וממשיך לעלות. ברבות השנים חלה התפתחות מרשימה בקצב של השינויים במערכת הניקוז והביוב מהבתים וממוסדות שונים. בתחילה המערכת הייתה מורכבת רק ממערכת שאיננה אוטומטית ואף דרשה ניקוז, אמנם במשך השנים התפתחה המערכת כך שבכל בית ישנו מערכת אינסטלציה המוטמנת בקירות ואשר עברה שינוי ממערכת מברזל ובטון לצנרת מפלסטיק וחומרים איכותיים, פולימרים מקבילים אשר מספקים תוצאות מרשימות במיוחד. היתרונות של מערכות הפלסטיק כצנרת הינה יתרון משמעותי, בעוד שבמערכת הפשוטה הברזל והבטון שכבר לא בשימוש היה קשה מאוד לעבוד, הרי שבמערכת החדשה קל הרבה יותר לעבוד ולהרכיב את הצנרת וכן להתאים אותו בדיוק לפי הצרכים של המערכת ורצונות בעלי המערכת. יחד עם זאת, גם לפלסטיק וגם לברזל יש חסרון בקל שהם יכולים להיסדק, הברזל יכול להירקב עם השנים מהלחות והפלסטיק יכול לקבל מכה כתוצאה מקידוח בקיר, חיבור לא מספיק טוב, ועוד גורמים. אז אמנם אנחנו חיים במצב מדהים לעומת הדורות הקודמים, אך אין ספק שההמצאה החדשנית של איתור נזילות במצלמה טרמית מסייע לנו להתקדם עוד כברת דרך משמעותית ומשלים את הנושא של איתור נזילות בקירות ואיתור נזילות בצנרת הרצפה. כיום אינסטלטורים רבים עובדים עם המכשיר המהפכני הזה ומספקים ללקוחות שלהם שירות מתקדם ויעיל.

דודי בונפיל


אתר: www.bonfil-s.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב