דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מפתחות ומנעולים - תקלות נפוצות 

מאת    [ 31/07/2016 ]

מילים במאמר: 486   [ נצפה 4621 פעמים ]

מפתחות ומנעולים הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. אנחנו יוצאים מהבית וחוזרים אליו, מגיעים למשרד הפרטי שלנו וצריכים לפתוח ולנעול את הדלת, וגם את דלת הרכב שלנו אנחנו צריכים לפתוח ולנעול כל פעם שאנחנו נכנסים ויוצאים. מדובר בפעולות שאנחנו עושים כבר מתוך הרגל ולא שמים אליהן לב יותר מדיי, אבל אם נספור כמה פעמים ביום זה קורה, נגלה שזה קורה לא מעט, ואפילו הרבה. אבל – כמו לכל מנגנון אחר גם מנעולים יכולים להתקלקל וגם מפתחות יכולים ללכת לאיבוד או להישבר. אז מהן התקלות הנפוצות ביותר במפתחות ובמנעולים ואיך פותרים אותן? כל התשובות במאמר שלפניכם.


    • מנעול שמפסיק להסתובב – פתיחה ונעילה של דלת מתבצעות באמצעות סיבוב של המנעול בעזרת המפתח שנכנס לתוכו. במקרים בהם המפתח לא מסתובב, כנראה שצריך לשמן את המנעול. אמנם, אם יש לכם שמן מנעולים ייעודי (או K300 שיש לו הרכב כימי דומה) אתם יכולים לעשות את זה לבד, אבל אם אין לכם כזה רצוי שתרכשו או שתזמינו מנעולן מוסמך. בשום אופן אל תכו במנעול או תנסו לסובב יותר מדיי בכוח, כי אתם עלולים להרוס לגמרי מנעול או מפתח שבעצם היו יכולים לשמש אתכם במשך עוד הרבה מאוד שנים.

    • מפתח שלא נכנס למנעול – אם מפתח לא נכנס למנעול, הדבר נגרם בדרך כלל מכך שאחת או יותר מהשיניים שלא התעקמו. במקרה כזה יש לקחת עותק אחר של המפתח ולשכפל אותו, ואם אין כזה – לנסות לייצר מפתח מתאים. אם לא ניתן לייצר מפתח מדויק ואם אין עותק אחר – צריך יהיה להחליף את המנעול.

    • מפתח שנשבר במנעול – אם נשבר לכם מפתח בתוך המנעול בשום אופן אל תכו בו, כי אז עלול להיווצר מצב שאף אחד, גם לא מנעולם מוסמך – יוכל להוציא אותו משם. השאירו אותו כמו שהוא, הזמינו מנעולן ויכול מאוד להיות שבעזרת הכלים המתאימים והניסיון - הוא יצליח להוציא אותו משם. אם גם המנעולן לא יצליח לשלוף את המפתח – צריך יהיה להחליף מנעול.

    • מפתח שלא פותח את דלת הבית, העסק או הרכב – במקרה כזה יש בעיה או במנגנון של המנעול או במפתח עצמו (שחיקה של הזיזים, שבר באחד או יותר מהזיזים ועוד), וחשוב מאוד להזמין מנעולן כדי שיבדוק ויאתר את הגורם לבעיה. ברוב המקרים מקרה כזה ייפתר באמצעות החלפה של המנעול או שכפול מפתחות לרכב, לעסק או לבית, כך שאם תפנו אל מנעולן מוסמך ומנוסה תוכלו לחזור לשגרה בתוך זמן קצר.

    • מפתח שנתקע במנעול – אם המפתח נכנס למנעול ונתקע שם מאוד לא כדאי להכות בו כדי לא לשבור אותו ולהשאיר חלק שלו בתוך המנעול. מה שכן צריך לעשות הוא לשמן אותו, ולשם כך או שתרכשו בעצמכם שמן מתאים או שתפנו למנעולן מורשה.

לסיכום - למרות שאנחנו בדרך כלל לא חושבים על זה, גם במנעולים ובמפתחות יכולות להיות תקלות. ברוב המקרים מדובר בתקלות יחסית פשוטות אשר ניתן לפתור באמצעות שימון נכון, שכפול מפתחות לרכב או לבית או באמצעות החלפה של מנעול – עבודות אשר מנעולן מקצוען יוכל לבצע בקלות ובאחריות. המפתח נמצא בהזמנת מנעולן מוסמך ומנוסה, אשר יפתור את הבעיה באופן מלא. בהצלחה!

מנעולן בחיפה 24/7


073-7841540


א. פיכטנבאום בע"מ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב