דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהי מערכת קוד פתוח ב- Wordpress? 

מאת    [ 28/07/2016 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 4046 פעמים ]

Wordpress - מערכת קוד פתוח: המערכות הידועות לבניית אתרים בקוד פתוח הן וורדפרס, ג'ומלה ודרופל. כולם נתמכות מסד נתונים MYSQL בסביבית לינוקס, המערכות הללו מנהלות תוכן אינטרנט ותומכות שימוש חופשי לבעלי אתרים. לדוגמא: פלאגינס שמציג דיווחים בזמן אמת מן הבורסה ב-YAHOO, כמובן שכבר אתם מבינים שקוד פתוח אומר חופש ביטוי האתר בסופו של יום יושב לו בשרת שנמצא בבעלות מלאה שיש לכל במצב זה כל שינוי תלוי בכם בלבד ולא מותנה בשירות מפתח הקוד המקורי.

בניית אתרים בקוד פתוח אינו נפוץ מכיוון שרוב חברות לעיצוב אתרים אינן מעוניינות בקוד פתוח ללקוח ולאחר הגשת האתר רבים נתקלים בבעיות בניהול התוכן ושינויים גרפיים לאתר, לכן חשוב לציין שבניית אתרים בחברות גדולות עלול לעיתים להיות בעייתי וכשצריך שינוי הלקוח שהוא בעל האתר אינו יכול להעביר את הניהול השוטף למתכנת אחר מכיוון שהקוד סגור! 

עיצוב אתרים במערכת קוד פתוח הרבה יותר גמישה גם לתפעול וגם לתכנות חוזר על ידי כל מי שבעל ידע בתכנות אתרים ולכן מומלץ לבחור בחברה לעיצוב אתרים אשר תעניק לכם קוד פתוח וממשק ניהול נוח, ממשק הניהול בקוד פתוח הרבה יותר נוח לשימוש במיוחד ממשק הניהול של Wordpress.
למה לא קוד סגור? מכיוון שקוד סגור נוצר על ידי ממשק ניהול בלעדי שפותח על ידי החברה  שאיננה מוכנה להניק לכם את המוצר במלואו, אין בכלל להשוות את הנוחות בינהם כמעט ואין חברה בעולם אשר יכולה להתחרות בממשקים הללו WordPress, Joomla ו-Drupal. 

ממשק WordPress מאוד דינמי ומתכנתים מנוסים יכולים כמעט ליצור כל אפליקציה לאתר כגון: ניוזולטור,בלוג,פורום,חנות וירטואלית,פורטל ועוד. בנוסף כל חלק באתר ניתן לשינוי דינמי בין רגע ואין ספור תבניות עיצוב אשר קיימות כמובן רק באנגלית אך הדבר אינו מגביל את המתכנתים שכן יכולים לתרגם כל תבנית מאנגלית לעברית. וורדפרס מתאימה לבניית אתרים לעסקים קטנים כאלו שמעוניינים לבצע שינויים ללא כבילות לחברת הפיתוח.

הגיור: היפוך כיוון הטסקט משמאל לימין, הקמת טפסים מקוונים אשר נתמכים בשפה העברית כמובן שוורדפרס היום קיימת בכל שפה בעולם, ישנם למעלה מ 100 מיליון אתרי וורדפרס מעוצבים מערכת זאת ניתנת לעיצוב אתר גמיש, לדוגמא אתר NBC הוא אתר וורדפרס ומעוצב להפליא. לאלו שמחפשים בניית אתרים בזול תוכלו לרכוש תבנית בעברית בעלות מינימלית ולבנות בעצמכם את האתר המבוקש! 

עיצוב אתרים במערכת קוד פתוח היא השקט הנפשי לכל בעל אתר אינטרנט! פרסום ממומן בגוגל חשוב כנראה לכולם אז תופתעו לגלות כי מערכת וורדפרס היא המערכת קוד האהובה על מנוע החיפוש גוגל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב