דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימוד אנגלית לילדים - עשה זאת בעצמך 

מאת    [ 27/07/2016 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 2770 פעמים ]

אנשי החינוך ממליצים להורים להקנות לילדיהם כישורי אנגלית כבר בגיל צעיר. אפשר ללמד ילדים קטנים אנגלית בבית, כל שיש לעשות הוא להקדיש זמן ללימוד ולרכוש עזרים מתאימים. רשתות השיווק מציעות צעצועים מיוחדים ללימוד אנגלית, תוכנות מחשב, משחקים ותכניות טלוויזיה. כאשר משלבים את כל העזרים הללו בסדר היום של הילד, מדברים איתו אנגלית בחלק מהזמן ומשלבים חוג לימוד אנגלית לילדים בלוח החוגים משיגים תוצאות.

סביבת לימודים תומכת

כאשר כל המשפחה לומדת אנגלית יחד ונוהגת לדבר חלק מהזמן באנגלית הילדים קולטים את השפה בצורה טבעית. הלימוד הופך לחלק בלתי נפרד משגרת היום והילדים סופגים מהסביבה את התמיכה לה הם זקוקים. כאשר ההורים כלל לא דוברים אנגלית ואין סביבה תומכת שמדגישה את הכיף שבאנגלית והיתרונות הילדים עלולים לפתח התנגדות לתהליך הלימוד. בכדי לחזק את כישורי האנגלית של הילדים באופן טבעי ולהעניק להם סביבה תומכת ופורייה ללימוד נשמח להציע מספר עצות שימושיות.

סביבת לימוד אנגלית לילדים בבית

הקיפו את הילדים כבר בגיל צעיר באותיות אנגלית, צעצועים דוברי אנגלית, שירים ותכניות טלוויזיה. כאשר הילדים לומדים את שיר האלף בית בעברית אין סיבה לא ללמד אותם גם את השיר הדומה בשפה האנגלית. זיהוי אותיות עברית ואנגלית אפשר ללמד בסביבות גיל 4 או 5. הדבקת מדבקות וכרזות עם מילים באנגלית תהיה אמצעי למידה נהדר בעבור ילדים מעל גיל 6 שכבר נמצאים בתהליך לימוד קריאה בבית הספר.

סדרות טלוויזיה לילדים הן אמצעי נהדר להפוך לימוד אנגלית לילדים לחוויה נעימה ורצויה. אם הילדים מבלים שעתיים בכל יום בצפייה בטלוויזיה כדאי לשלב לפחות תכנית אחת בשפה האנגלית במטרה להעניק להם ערך מוסף. כאשר שומעים אנגלית קל יותר לקלוט את השפה, להעשיר את אוצר המילים ולפתח מבטא נכון.

מדברים אנגלית בבית ובחו"ל

חשוב לעודד את הילדים לדבר אנגלית בכל מיני סיטואציות. אם תצליחו להפוך את הדיבור באנגלית לפעילות שגרתית הילד יצליח לצבור ביטחון ולא יחשוש לדבר אנגלית בציבור. לימוד אנגלית לילדים דורש תרגול רב, כאשר הילד מזהה סביבה תומכת לתרגול הוא מתחיל לדבר באנגלית. כל טיול בחו"ל או מפגש עם קרובי משפחה ממדינות זרות הוא הזמנות לתרגול האנגלית. כאשר מטיילים בחו"ל כדאי לעודד את הילדים לקרוא את התפריטים במסעדות ולשוחח עם בני המקום.

קריאת ספרים באנגלית

קריאה בכל שפה היא תמיד מבורכת. לימוד אנגלית לילדים בעזרת ספרים מעשיר את אוצר המילים ומפתח את הדמיון. כבר בגיל צעיר כדאי לשלב בין הספרים שקוראים לפני השינה גם ספרים לילדים או פעוטות בשפה האנגלית. בגיל מבוגר יותר אפשר לעודד את הילדים לקרוא את אותם ספרים אהובים ומוכרים דווקא בשפה האנגלית. בחנויות הספרים בישראל אפשר למצוא ספרים נהדרים לילדים בשפה האנגלית, ילדים שמחזיקים במנוי לספרייה העירונית יוכלו למצוא גם שם ספרונים באנגלית. 

כאשר עולה הצורך בלימוד שפה מדוברת והבנת הייחודיות של תרבות שונה, ברליץ ערוכה לסייע לך בצורה הטובה ביותר בהשגת יעדך.


http://www.berlitz.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב