דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חבילות סלולר 

מאת    [ 24/07/2016 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 2197 פעמים ]

נכנסתם לגוגל למצוא חבילות סלולר משתלמות יותר ממה שיש לכם כרגע?רוצים להחליף ספק סלולר?

בטח הגעתם לאתרים שונים של השוואות מחיר ואתרים של חברות סלולר. אחד הדברים הראשונים שמקבלים זה הרבה נתונים של מסלולים שונים ותנאים שלהם. בעזרת ידע בסיסי של קריטריונים עיקריים תוכלו לבחור את החבילה המתאימה לכם במחיר הכי טוב לשימוש שלכם.

באופן כללי יש בשוק התקשורת בישראל כ 5 חברות תקשורת גדולות ועוד כ7 חברות קטנות המוגדרות כמפעילות וירטואליות. בתקופה האחרונה התחום עבר שינוי בעיקר בזכות הרפורמה של משרד התקשורת וכניסת מתחרים חדשים. כתוצאה מכך התרחשה הורדת מחירים, הוסרו המחסומים לניוד מספק לספק, נוצר שירות יותר איכותי ועוד. כאשר בעבר החיוב החודשי לחבילות סלולר היה מסתכם בכמה מאות שקלים היום 30 - 70 ש"ח נחשב לסביר ומספק למנוי סלולר טוב.

להלן כמה קריטריונים לבדיקה בזמן ביצוע ההשוואה וסקר השוק:

  • נפח הגלישה - העליה בצריכת תכני מדיה בצורת אודיו, וידאו ורשתות חברתיות דורשת נפח גלישה גבוה יחסית מבעבר. לכן חבילות סלולר של לפחות 5 ג'יגה יהוו בחירה טובה.

  • סוג הרשת - דור רביעי כבר לא עתיד והוא קיים והגלישה בו מהירה בניגוד לדורות הקודמים, למי שגולש לא מעט מהטלפון הנייד עדיף לבחור באופציה זאת. חווית האינטרנט בנייד תשתפר משמעותית.

  • תקופת החבילה - חודשים ראשונים חינם לפעמים באים לידי ביטוי במחיר מנוי יקר יותר בהמשך. למחיר יש תוקף, שמירת המחיר לשנתיים היא אופציה טובה שככדי לנצל.

  • כרטיס סים - סים אפשר לקבל תמורת תשלום או בחינם תלוי מה המנוי שבחרתם מציע. צריך לקחת בחשבון שכאשר הסים ניתן ללא תשלום לפעמים בעת הניתוק יש חיוב עליו וצריך לנסוע להחזיר על להימנע מחיוב זה. בנוסף קחו בחשבון איך הייתם רוצים לקבל את הכרטיס - עם שליח או נקודת מכירה פיזית?

  • שירות ותמיכה - רוב הפעולות הבסיסיות מתבצעות היום דרך המחשב ללא צורך בנציג טלפוני. הממשקים מאוד נוחים וידידותיים למשתמש. מומלץ לנסות דרך זאת ולהנות ממחיר חבילה מוזל יותר כתוצאה מכך.

  • שיחות לחו"ל - ניתן לוותר על אפשרות זאת אם אין שיחות לחו"ל לבצע. העדר אופציה זאת רק יוזיל את המנוי, והרי תמיד אפשר לשנות ולהוסיף, אפילו בתור יעדים בודדים.

כשבוחרים חבילות סלולר מומלץ להתחשב באופי השימוש ולבחור בהתאם. לפעמים אנחנו לוקחים חבילות סלולר ולא באמת צורכים את כל משמציעים, אבל כן משלמים עבור כך וכאן המקום לצמצם בהוצאות. שימו לב שקיימים גם מועדוני לקוחות שמשתפים פעולה עם חברות הסלולר ומאפשרים להצטרף למנוי סלולר גם בתנאים מועדפים.

019 מספקת חבילות סלולר ללקוחות פרטיים ועסקיים במחירים אטרקטיביים ותחרותיים. בנוסף לתמיכה ושירות איכותיים! צרו קשר עכשיו והתחילו לדבר ולשלם פחות!


http://019.telzar.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב