דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתר אמצעות בניית רשת קישורים 

מאת    [ 19/07/2016 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 3200 פעמים ]

לא כל אחד יודע לבנות קישורים כמו שצריך כי לבנות קישורים זה לא דבר שעושים ביום אחד. אבל זה בסדר, כי גם רומא לא נבנתה ביום אחד. לכן החלטתי לכתוב לכם מאמר על בניית קישורים, על המשמעות של זה ועל איך לעשות את זה נכון.

בניית קישורים היא תהליך, חלק מקידום אתר, שבו בונים רשת קישורים בכל רחבי הרשת כולל דרך האתר שאותו אתם מקדמים. בכל אתר משתמשים בקישורים על מנת להוביל אנשים ממקום למקום, אך החלק החשוב בבניית קישורים, מלבד כמובן חווית המשתמש, היא המשמעות של זה למנועי החיפוש. בכך שאנחנו מקשרים מדף לדף באתר שלנו אנחנו עוזרים לגולשים לנווט באתר ובכך מראים למנועי החיפוש שיש עניין באתר שלנו ושאנחנו יעילים לגולשים, בנוסף לכך זה מראה למנועי החיפוש שהגולשים נשארים באתר ולא עוזבים אותו מיד אלא שהם משוטטים מדף לדף ומוצאים בו את אשר הם מבקשים - יתרון גדול.

בנוסף לכך, קישורים עוזרים לנו לגרום למנועי החיפוש להבין את החשיבות של הדפים שלנו, בכך שאנחנו מקשרים לדפים מסוימים מנועי החיפוש - ובראשם גוגל - יודעים שדף מסוים הוא חשוב לנו מאוד. הם גם יודעים שהדף רלוונטי לדף אחר באתר ויודעים לשייך את הנושאים השונים. בתהליך קידום ושיווק אתר אנחנו משתמשים גם בקישורים יוצאים שנכנסים אלינו מאתרים חיצוניים, יש לכך חשיבות רבה מהסיבה שאנחנו לא רק מקבלים תנועה חדשה לאתר מגולשים חדשים אלא שגם מנועי החיפוש רואים שאתרים חיצוניים, לא משוחדים, או לפחות כביכול לא משוחדים, מקשרים לאתר שלנו.

בתהליך בניית קישורים יש לא מעט חוקים וכללים שצריך לדעת - צריך לדעת מאיפה כדאי להוציא יותר קישורים, להבין את ההבדל בין קישורים חיצוניים לקישורים פנימיים, להבין איזה קישור עדיף על פני קישור אחר ועוד שלל חוקים וכללים שיכולים להשפיע על העבודה שלכם לטובה או לפחות לחסוך לכם בזבוז זמן רב על קישורים ללא ערך שלא יניבו לכם תוצאות כלל וכלל או להיפך - יגרעו לכם את כל העבודה הקשה ועלולים לגרום בהשעיה של האתר שלכם ממנועי החיפוש. ניתן לקרוא על טיפים לבניית קישורים בכל מיני אתרי אינטרנט שעוסקים בקידום אתרים.

העבודה של קידום האתר באמצעות בניית קישורים היא לא פשוטה, היא דורשת זמן רב, סבלנות והרבה הרבה השקעה, אבל אין ספק שבזמן העבודה הקשה היא משתלמת וניתן לראות תוצאות. בכוונה כתבנו 'בזמן העבודה' מהסיבה הפשוטה - שעבודת הקידום לעולם לא מסתיימת. תמיד יהיו מתחרים שינסו לעקוף אתכם ותמיד תצטרכו לתחזק את הקידום של האתר. שיהיה בהצלחה.

 

לק"י שיווק באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב