דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים חברת הדברה 

מאת    [ 19/07/2016 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 1888 פעמים ]

איך בוחרים חברת הדברה

אף פעם לא נעים להיתקל בשיירות נמלים מטיילות על השולחן והרצפה, אף פעם לא נעים לגלות מקקים שמשתלטים על חדרי השירותים, אף פעם לא נעים להיתקל בעכברים או בסימנים שהם הותירו אחריהם וכדומה. על כן אם גם אתם סובלים ממכה של מזיקים, טוב לדעת שיש פתרון פשוט ויעיל, טוב לדעת שיש אל מי לפנות, טוב לדעת שקיימות בשוק מגוון חברות הדברה. עם זאת כיצד יודעים האם חברה היא מקצועית, יעילה ובטיחותית? המשיכו לקרוא.

 תשאלו אנשים

הדרך הטובה ביותר לבחור חברת הדברה היא לשאול מכרים. לקוחות לא מרוצים ימהרו להזהיר אתכם ולעומתם לקוחות מרוצים ימהרו לשבח את איכות הבחירה שלהם. עם זאת, כאשר מדובר על הדברה, יש לשאול רק אנשים שנעזרו בשירותי החברה לא לפני כמה שבועות - אלא לפני כמה חודשים, וזאת כי הדברה איכותית היא כזו שהתוצאות שלה מחזיקות מעמד לאורך זמן.

שאלות מכוונות

כאשר מגיעים אל חברה שמציעה שירותי הדברה, יש לבחון לעומק עם איזה חומרים היא עובדת. יש לבדוק שחומר ההדברה עמו עובדת החברה אינו מסוכן - לא לבני אדם ולא לבעלי חיים יותר גדולים. ככול שמדביר יותר בטוח באיכות החומר שלו, וככול שהוא יותר בטוח בעובדה שהחומר בטוח לשימוש בסביבת אנשים, כך ניתן להיות יותר רגועים ולהמשיך הלאה עם תשאול מתקדם. כמו כן, ככול שהמדביר יודע לספק יותר מידע מקצועי ומעניק הרגשה שהוא שולט בתחום, כך ניתן לחוש שהגעתם למקום הנכון. כמו כן, יש לצפות ממדביר מקצועי שייתן עצות שעוזרות למנוע את חזרת הבעיה ואף שייתן הוראות מדויקות כיצד יש להתנהל בתום ההדברה.

מחיר

לגבי מחיר יש לצפות שהמדביר ייקח תעריף לפי גודל הבית. כמו כן יש לערוך השוואה, אך יש לשים לב שעורכים השוואה בין מדבירים שעובדים עם אותה שיטה. בנוסף, יש לקחת בחשבון שלעיתים בחירה במדביר שמציע שיטה יותר יקרה, תתגלה בסוף היום כהוצאה יותר משתלמת, ולו כי השיטה שלו מאוד בטוחה והתוצאה עמידה לאורך זמן.

יש גם הבדל בין סוג ההדברה המבוקש. טיפול בקן צרעות זאת עבודה פשוטה יותר ולוקחת יחסית פחות זמן מאשר טיפול בבעיה של טרמיטים שלוקחת בדרך כלל יום עבודה שלם.

לא כל מדביר יודע להדביר את כל המזיקים וצריך לוודא שהמדביר יודע לטפל בבעיה. למשל מעט מאוד יודעים לטפל בפסוקאים או בנמר אסייתי.

לבסוף יש לבדוק שהמדביר מוכן להציג תעודת מדביר מומחה ושהוא יודע להתחייב בכתב לגבי איכות התוצאה. למדביר שבטוח באיכות העבודה שלו אין בעיה להתחייב ולבוא לתקן לפי צורך.

 

       

עמוס כהן


מיטב הדברות


הדברה ירוקה


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב