דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הביקוש לאהבה לא מסתיים אף פעם - על הכרויות בגיל הזהב 

מאת    [ 14/07/2016 ]

מילים במאמר: 482   [ נצפה 2729 פעמים ]

"הביקוש לאהבה לא מסתיים אף פעם", כך שר שלמה ארצי בשירו המפורסם "נצמדנו", והוא אינו טועה. אהבה היא המצרך האנושי הבסיסי אליו כולנו כמהים, בין אם נרצה להודות בכך ובין אם לא. כך שגם בגיל מבוגר, אם הסתיימה מערכת יחסים בגירושים או פרידה או אפילו עקב אובדן אדם אהוב, חלילה, יש תמיד סיכוי לפגוש ולהכיר מישהו או מישהי מיוחדים ולהתמסר מחדש לקשר אוהב, בריא ונעים. בגילאי 50+, כאשר אתם למודי נסיון מהעבר ומחוויות שחוויתם בחייכם, הפוטנציאל להכרות מדויקת הוא גבוה יותר – אתם יודעים בדיוק מה אתם מחפשים בבן או בבת הזוג המיועדים וגם על אילו תכונות אתם מוכנים להתפשר ולחיות איתן בקבלה ובהכלה.

מבוגרים רבים אשר מחפשים זוגיות בגיל הזהב נוטים לספקנות ולחשש מפני אהבה חדשה, חרף העובדה שהם רוצים בה עד מאד. כדאי לנסות ולהתגבר על המחסומים הרגשיים הללו ולצאת לחפש את מי שתרצו לבלות עמו את השנים הבאות עליכם לטובה. קל להגיד אך קשה לעשות? ישנן דרכים לצבור בטחון לקראת המסע המרגש הזה.

ראשית, על אף שזה יקרא שטחי, אם אינכם מרוצים מדבר מה בחזותכם החיצונית ומעוניינים להראות אטרקטיביים יותר עבור בני המין השני, זה בדיוק הזמן לשנות, שכן הדבר בהחלט בר ביצוע בימינו. טיפולים קוסמטיים, ניתוחים פלסטיים, שיקום הפה ואפילו שינוי המלתחה יכולים להיות כלים מועילים עבורכם להרגיש מושכים ומסקרנים. השינויים החיצוניים הללו משפיעים כמובן גם ברמה הפנימית; גוף ונפש הן שתי מערכות שמשלימות זו את זו ולכן מספיק לעיתים לשנות משהו ספציפי אחד שמפריע לכם מבחוץ כדי להקל על ההרגשה מבפנים. כך גם הסביבה מבחינה בכם ובתהליך החיובי שעובר עליכם. כיום, בניגוד לימי קדם בהם התייחסו לזקנה כאל תקופה בלתי אטרקטיבית בעליל, גיל הזהב נחשב לתור הזהב האישי של אנשים רבים. מומלץ להתייחס לשנים הרכות הללו כחיוניות לא פחות משנות ה-40, ה-30 ואף לימי הנעורים העליזים.

לעיתים, בתקופות בהם אתם חיים את חייכם ללא בן זוג, יש הרגשה שחוויות פוצעות מהעבר חוזרות לרדוף אתכם ומותירות אתכם ריקים וחסרי בטחון עצמי. אם יש בכם משקעים נפשיים שלא טיפלתם בהם שנים רבות ואתם מרגישים שהם רק מתעצמים בזמן הנוכחי, אל תתעלמו מהדבר. הנפש שלכם משדרת שהיא זקוקה לעזרה. נסו לפנות אל אפיקים מוכרים בכדי לשחרר את המתחים, בין אם מדובר בפעילות גופנית קבועה שמשחררת אנדורפינים, טיפוח תחביב ישן שלא הקדשתם לו תשומת לב ראויה כבר זמן מה או שיחות עם חברים קרובים ורחוקים או אפילו עם מטפל מוסמך. השחרור הזה יסייע לכם להבהיר מה הנקודות הזקוקות לחיזוק בחייכם ולהכיר את עצמכם טוב יותר. תמיד יש עוד מה ללמוד על עצמכם. כך תדעו גם להציג את עצמכם בצורה המיטיבה ביותר לעיני המין השני וגם לדעת מה לבקש מבן או בת הזוג יכולים לסייע לכם בזמנים קשים יותר. 

לבסוף, לאחר שטיפלתם בעצמכם חיצונית ופנימית, שקלו את האפשרות להרשם לחוגים, סדנאות העשרה, קבוצות לימודים ומסגרות אחרות בהן תוכלו להרחיב גם את אופקיכם וגם את החוג החברתי שלכם. זו הדרך להכיר אנשים שיפתיעו אתכם בכמה שמצבם דומה לשלכם. מי יודע, אולי בחוג קדרות או בהרצאה מעניינת תפגשו את אהבת חייכם?

בהצלחה!

בהצלחה,


עוז הפנר


פנסיונר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב