דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואה חוץ בנקאית לכל מטרה 

מאת    [ 12/07/2016 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 2563 פעמים ]

מבקשים להרים חתונה בסטנדרטים שתמיד חלמתם עליה? מבקשים לנצל את שיפוץ הבית עבור החלפת ריצוף והחלפת הריהוט, רוצים לשדרג את הרכב, רוצים לסגור חוב ישן, מבקשים לסגור את המינוס, מבקשים לסגור הלוואה שהריבית שלה גבוהה, צרכים לעבור הליך רפואי יקר, מבקשים להתפנק עם טיול בחו"ל? ובכן אין זה משנה עבור מה אתם צרכים הלוואה, כיוון שכיום ניתן לקבל הלוואה לכל מטרה וזאת ללא מאמץ מיוחד- מבלי לצאת מהבית ואפילו מבלי למצוא ערבים או לחכות זמן רב.

מהירות תגובה

מזמן שהבנק אינו מונופול בתחום ההלוואות, כך שכיום ניתן ליהנות ממבחר גופים שאינם קשורים לבנק, אך כן יודעים להציע הלוואה לכל מטרה. גופים אלו הם חברות ביטוח, חברות האשראי השונות, מבחר קרנות, גופי מימון שונים ואפילו מגוון מקומות עבודה שמספקים לעובדים שלהם הלוואות. מכאן שעל כל אחד לבחור את תנאי ההלוואה הנוחים לו ביותר, כאשר המשותף לרוב המקומות הנו קריטריון המידיות- כך שאם פעם היה צורך לחכות זמן רב עד שניתנה ההלוואה הרצויה, הרי שכיום תוך כמה שעות ניתן למצוא בחשבון הבנק את הסכום הרצוי.

שונה או דומה

בעוד שהבנק מרים קשיים עבור מי שמבקש הלוואה, מבחר הגופים הנ"ל הרבה יותר קלילים ובנוסף הם גם מספקים את ההלוואה באופן מהיר. עם זאת, ההלוואות שהם מספקים יותר נמוכות מההלוואות שהבנק יודע להציע, (כיוון שחברות חוץ בנקאיות לא בודקות באופן מאוד יסודי את היכולת של אנשים להחזיר את ההלוואה, ועל כן הסיכון שהן לוקחות יותר מזערי), אך גם פה, (הלוואות חוץ בנקאיות), ניתן למצוא הלוואות גבוהות, למשל כאלו שמיועדות עבור משכנתא. מכאן שרבים מוצאים בקטגוריית הלוואות חוץ בנקאיות את הפתרון האידאלי, במיוחד כאשר לא פעם, הריבית נוחה יותר ממה שניתן למצוא בבנק.

ריבית ותנאי החזר - איך זה עובד?

אומנם יש לא מעט גופים שמציעים הלוואות מידיות וניתן למצוא מגוון מסלולים, אך יש כמה נקודות דמיון שלא ניתן להימנע מהן כאשר מדובר על ריבית. ברוב המקומות ניתן למצוא את הנוסחה הבאה: ככול שסכום ההלוואה יותר גבוה, ככול שמדובר על תקופה יותר ארוכה של פריסת תשלומים וככול שגובה התשלומים החודשיים יותר נמוך- כך גובה הריבית יותר גבוה. עם זאת כן יש משחק עם ריבית משתנה/ קבועה, כן ניתן למצוא תנאי החזר יותר גמישים, כן ניתן להוסיף פרמטרים של נקודות יציאה- כך שיש מקום להשוות ולהטיב את התנאים.

יותם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב