דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיתולים למבוגרים לטיפול בבעיות בריחת שתן למבוגרים 

מאת    [ 12/07/2016 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 2582 פעמים ]

אם אתם סובלים מבריחת שתן קלה או חמורה, חשוב לדעת שאתם לא לבד. למעשה, מדובר בבעיה נפוצה למדי בקרב אנשים מבוגרים, אך לא רק. מיתוס נוסף הוא שמדובר בבעיה שנפוצה בקרב נשים בלבד- נכון הוא הדבר שנשים נוטות לסבול מן הבעיה יותר (רבות מהן בעקבות היריון או לידה), אך יש גם לא מעט גברים שסובלים מן הבעיה, חלקם עדיין עובדים ומתפקדים לחלוטין.

גם אם הבעיה נראית מביכה מפני להתמודד עמה, הדחקה אינה הפתרון. אין צורך להימנע מפעולות שביצעתם בעבר, כמו עמידה מול קהל, פעילות גופנית או לינה מחוץ לבית. מדובר בבעיה מוכרת עם מגוון רחב של טיפולים יעילים. יתרה מכך, ניתן למצוא שלל מוצרים נוחים ויעילים אשר יוכלו לסייע בהתמודדות עם הבעיה.

טיפולים אפשריים

כפי שנאמר, מומלץ שלא להזניח בעיה של בריחת שתן למבוגרים ולפנות לטיפול, שכן טיפול יעיל עשוי להעלות משמעותית את איכות החיים ולהקטין את מימדי הבעיה. לעיתים כל מה שנדרש הוא לשנות את הרגלי החיים. לעיתים קרובות הגורמים לבעיה קשורים בצריכת יתר של משקאות המכילים קפאין או משקאות המכילים אלכוהול, והמנעות ממשקאות מסוג זה כשלעצמה עשויה להקל משמעותית על הבעיה.

בנוסף לכך, ניתן להיעזר במתן שתן בזמנים קבועים, וזאת על מנת להרגיל את השלפוחית שלא להרטיב ללא אזהרה. במקרה של ריפיון שרירים לאחר לידה, פתרון יעיל עשוי להיות תרגילים יומיים לחיזוק השרירים.

במקרים אחרים, טיפול תרופתי עשוי לסייע רבות. מובן שאם בעיית בריחת השתן נלווית לבעיה רפואית אחרת, כגון דלקת בשלפוחית השתן, כדאי לטפל בבעיה המקורית ובכך למגר גם את הבעיה של בריחת שתן.

מוצרי ספיגה מתקדמים

עד להקלה על הבעיה (או במקרים בהם מדובר בבעיה כרונית), בהחלט ניתן להיעזר במוצרי ספיגה. בניגוד למה שניתן היה לחשוב, מוצרי ספיגה המוצעים כיום עשויים להיות נוחים ונעימים מאוד. ניתן למצוא גם מוצרי ספיגה דיסקרטיים לחלוטין, שניתן ללבוש מעליהם כל בגד שהוא מבלי שהם יבלטו. ניתן להיעזר, למשל, במכנסון ייעודי אותו לובשים במקום התחתונים- מכנסון כזה עשוי לספק הגנה מכל הכיוונים, כך שניתן להשאר יבשים ורעננים לחלוטין לאורך כל היום ללא חשש.

בנוסף, קיימים מוצרים ייחודיים המתאימים למקרים של הרטבה בשעות הלילה, שגם היא בעיה נפוצה. ניתן להיעזר, במקרים אלה, בסדין סופג ייעודי או חיתולים למבוגרים, אותו ניתן לפרוש על גבי המזרון וכלי המיטה על מנת שלא להרטיב אותם גם במקרה של בריחת שתן לילית. 

יותם כהן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב