דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיסוי הוא לא בידיים אלא בנשמה - כמה מלים המכוונות למעשים שבינינו 

מאת    [ 12/07/2016 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 1876 פעמים ]

 

עיסוי הוא דבר שאפשר להתחיל ללמוד אך אף פעם לא מסיימים. זהו לימוד שנמשך ונמשך, ועם הניסיון נעשה עמוק יותר ויותר, מעצים יותר. עיסוי  הוא אמנות עדינה ביותר, ולא רק שאלה של מיומנות. יותר מהכל זוהי שאלה של אהבה.

תחילה, למד את הטכניקה... ואז שכח אותה. מכאן ואילך רק תחוש, ותנוע עם התחושה. כשאתה לומד בצורה מעמיקה, 90% מהעבודה נעשית ע"י אהבה, ורק 10% באמצעות הטכניקה. היה המגע עצמו, מגע אוהב, דבר שמרפה את הגוף.

אם אתה אוהב, וחש חמלה כלפי האחר, וחש את הערך האולטימטיבי שבו, אם הנך מטפל בו מתוך אנרגיה בעלת ערך עילאי, ולא כאילו מדובר בצורך לתקן או לסדר מכונה כלשהי, אתה מתחיל להתקרב לרמה של שלמות. אם אתה אסיר תודה על כך שהמטופל או המטופלת שלך נותנים בך אמון ומרשים לך לשחק עם האנרגיה שלהם, כי אז יהיה העיסוי שלך משל היית מנגן באיזה אורגן מסתורי. כל גופו של המטופל הופך למקלדת, והנך יכול להרגיש שנוצרת הרמוניה בתוך גופו. בכך לא רק שתעזור למטופל אלא גם לעצמך.                                                                  

בעולמנו הממשי האהבה הולכת ונעלמת, ועיסוי טוב יכול להוות פיצוי מסוים על כך. פעם עצם המגע של אוהבים הספיק. אמא נגעה בילדה, שיחקה עם גופו, וזה שימש כעיסוי. הבעל שיחק עם גופה של אשתו וזה היה עיסוי. זה היה מספיק, ואף יותר מכך. זה היה מעין הרגעה עמוקה וחלק מהאהבה.

דבר זה נעלם מהעולם. ומכאן לשם שכחנו היכן לגעת, כיצד ועד כמה עמוק לגעת.

שפת המגע היא אחת השפות הנשכחות ביותר. הפכנו מהוססים כמעטבנגיעות, כיוון שעצם המילה הושחתה על ידי אנשים המכנים עצמם "אנשי דת". הם נתנו משמעות מינית לא ראויה למילה, שלא בצדק. וככל שהמילה הפכה למינית יותר, האנשים הפכו למפוחדים יותר. כולם נשמרים שלא יגעו בהם ללא הסכמתם, חלילה.

כיום, במדינות המערב הגיעו לקיצוניות השנייה. מגע ועיסוי הפכו מיניים. המונח עיסוי נתפס ככיסוי וכמסווה למיניות, ולא בהכרח למיניות טבעית ובריאה אלא לכל הקשור בסחר שירותי מין למיניהם. למעשה, לא מגע ולא עיסוי הם מיניים;הם פונקציה של אהבה.כאשר אהבהיורדת ממרומיה היא הופכת למין, ואז זה נעשה מכוער.

היו נא, אם כך, בעלי תפילה. כאשר אתם נוגעים בגופו של אדם היו בעלי תפילה - כאילו שבורא עולם בעצמו נמצא שם, ואתם רק כלי שרת בידיו. תזרמו עם אנרגיה טוטלית. כשאתם רואים את הגוף זורם והאנרגיה יוצרת דפוס חדש של הרמוניה, תוכלו להרגיש תענוג שלא הרגשתם קודם לכן. אתם תשקעו במעין מדיטציה עמוקה בעצמכם.

כשאתם מעסים, רק תעסו. אל תחשבו אל דברים אחרים, היות ואלה הן הסחות דעת מיותרות. היו באצבעות שלכם ובידיים שלכם כאילו שכל הישות שלכם, כל הנשמה שלכם נמצאת שם. אל תתנו לעיסוי להיות רק מגע של הגוף. כל נשמתכם נכנסת לגופו של האחר, חודרת לתוכו, מרגיעה את המתחמים העמוקים ביותר.

הפכו את העיסוי למשחק. על תבצעו אותו כעבודה, הפכו אותו למשחק, קבלו אותו כשעשוע. צחקו... ותנו לאחר לצחוק גם כן. כך תוכלו לעזור לרבים וטובים, והעיקר, ללא מאמץ. צאו לשם, המסע משתלם!

ההינו מעשה מקצועי ומדופלם בעל ניסיון של למעלה מעשר שנים במגוון טכניקות עיסוי ורפואה אלטרנטיבית.


שלומית, הצפון, 052-628-5855




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב