דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבת תוכן - מדוע זה כה חשוב לקידום עסקים? 

מאת    [ 12/07/2016 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 3476 פעמים ]

עסקים רבים להם אתר רשת והם מעוניינים לקדם את עצמם, כאלה המוכרים מוצרים או מציעים שירותים, פונים לחברות קידום אתרים. אחת הדרכים הבדוקות והאפקטיביות לקדם עסקים היא באמצעות כתיבת תוכן.

מה משמעות כתיבת תוכן?
כאשר אנו מדברים על כתיבת תוכן הכוונה היא להפצת  מאמרים ברשת, בין אם מדובר על האתר עצמו או בין אם מדובר על מקומות אחרים. חשוב מאוד שהמאמרים יהיו ממוקדי מטרה, שיכילו את ביטויי המפתח הנכונים, כאלה הרלוונטיים לאתר. בנוסף, חשוב מאוד שהמאמרים יהיו מקוריים עד כמה שניתן, שלא יהיו מועתקים, במקרה שהם אכן מועתקים ממקור אחר, מנועי החיפוש מזהים זאת ואפילו "מענישים". כך הולך ופוחת הסיכוי להיות ממוקמים בדפי התוצאות הראשונים.

http://www.rewriterz.com

חשוב שהתוכן יהיה מעניין
המציאות מוכיחה שבכל הקשור לרשת האינטרנט, אנשים נוטים להיות תזזיתיים. הם לא יתעכבו במקום אחד והיה והוא לא מעניין אותם או מסקרן אותם. לכן כאשר מדובר על כתיבת תוכן, המאמר חייב להיות מעניין, מסקרן, מרתק וקשור ישירות לכותרת המאמר. בנוסף לא תמיד רצוי שהמאמרים יהיו ארוכים מידיי, לא לכל אחד יש את הסבלנות לשבות מול מאמר ולקרוא אותו מתחילתו ועד סופו ובכך אנו מחטיאים את המטרה. כדאי שהמאמר יהיה קצר, אמנם לא קצר מידיי שכן אז הוא לא יכיל את כל המידע הנדרש והרלוונטי ושיהיה ממוקד מטרה.

מהי המטרה העיקרית של כתיבת תוכן?
המטרה העיקרית של כתיבת תוכן היא להביא לידיעת הגולשים את קיומו של אתר מסויים. אם לא תהיה תנועה ערה באתר הרי שלא נעשה דבר. בנוסף, חשוב שהאתר יהיה ממוקם בדפי התוצאות הראשונים, אנשים לא נוטים לגלוש לדפי התוצאות המשניים. המאמרים גם חייבים לספק אינפורמציה אמיתית, ויש לכתוב אותם בקפידה תוך כדי הסתמכות על חומר רלוונטי. חשוב שהמאמרים יהיו כתובים בצורה ברורה ונהירה, ללא שגיאות כתיב ובנויים תחבירית כראוי, שאם לא כן הקוראים יקבלו רושם לא טוב, אולי אף יזלזלו בתוכן וימנעו מלקרוא אותו.

מי כותב תכנים?
כתיבת תוכן נעשית על ידי כותבי מאמרים יצירתיים ומוכשרים. כאלה אשר בקיאים בכל רזי הרשת ויש להם יכולות לאגור עד כמה שיותר מידע ממקורות שונים. מידע מקיף ומספק. ברור שלא כל אחד הוא בעל יכולות לכתוב מאמרי תוכן, לא כל אחד יודע ויכול לשלב בצורה הנכונה את ביטויי המפתח, נדרש לכך כישרון כתיבה ויצירתיות. ולבסוף, כל מי שמעוניין לקדם את האתר שלו, ואין זה משנה במה הוא עוסק ומהי מהותו, כדאי לו לפנות לחברת קידום אתרים על מנת שאלה ידאגו לכתוב בעבורו מאמרי תוכן ממוקדי מטרה.

בחסות http://www.ahalutz.co.il

אלירן ברנר - מקדם אתרים ומומחה שיווק באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב