דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכת ניהול לידים 

מאת    [ 30/06/2016 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 2952 פעמים ]

ליד הוא אמצעי מצוין לגיוס לקוחות חדשים. את הלידים ניתן לאסוף ממגוון רחב של מקורות, כמו למשל שיחות טלפון, דפי נחיתה באתרי אינטרנט, באנרים פרסומיים ושלטי חוצות, קמפיינים שיווקיים ברדיו או בטלוויזיה, רשתות חברתיות וקידום ממומן או אורגני במנועי חיפוש. יחד עם זאת, הטעות הנפוצה היא להשקיע באיסוף של הלידים ולוותר על ניהול מסודר. זו טעות שגורמת לבזבוז משאבים והוצאות והיא עלולה גם להביא לנזקים בלתי הפיכים בהתנהלות השוטפת מול הלקוחות.

הדרך הנכונה לנהל לידים היא להיעזר במערכת ייעודית. מערכת ניהול לידים מציעה תכונות מיוחדות עבור אנשים פרטיים, עצמאיים, חברות, ארגונים ועוד. בעזרת המערכת ניתן לנהל את הלידים שמגיעים לחברה ולחלק אותם בין אנשי השיווק והמכירות. המערכת היא הוצאה משתלמת לטווח הקצר והארוך, כי בעזרתה ניתן להחליט היכן להשקיע ובאילו אפיקי קידום להתמקד.
מערכת ניהול לידים לא דורשת רקע מוקדם או ידע טכני מיוחד. המערכת נגישה ונוחה לשימוש והיא מוטמעת על גבי תשתיות המחשוב הקיימות של עסקים קטנים, בינוניים וגדולים. המערכת יכולה לעזור בשלב של קליטת לידים והגדלה ביחס ההמרה מגולש שמתעניין במוצר או בשירות לעסקה בתשלום. כמו כן, המערכת עוזרת לטפל בלקוחות קיימים ולנהל תכניות נאמנות למקסום מכירות חוזרות.

מה כוללת מערכת ניהול לידים?
ניהול כולל של פעילויות השיווק, קשרי הלקוחות ושירות הלקוחות הוכיח את עצמו כאמצעי להגדלת הכנסות ורווחיות. הניהול על גבי המערכות מומלץ בור ארגונים בארץ ובעולם והוא מאפשר דיוור במייל או שליחת הודעות למכשירי טלפון עם מערכות הפעלה של אייפון או אנדרואיד. כמו כן, יש מערכות שיכולות לאסוף באופן אוטומטי את כל הלידים שמגיעים מהאינטרנט ואת הפניות הטלפוניות. מערכת הניהול מרכזת את הכל תחת קורת גג אחת והיא משפרת את יחס ההמרה מליד לעסקה תוך הורדת עלויות תחזוקה שוטפות.

קהל היעד העיקרי של מערכת ניהול לידים כולל עסקים וחברות, יצרני לידים, משרדי פרסום, אתרי אינטרנט ופורטלים, מוקדי טלמרקטינג ומנהלי קמפיינים. עסקים וחברות למשל משתמשים במערכת כדי לנתב את הלידים הנכנסים לאנשי המכירות והטלמרקטינג, בעוד מנהלי קמפיינים נעזרים בה לטובת קליטה ומעקב אחר לידים שמגיעים ממקורות שונים. משרדי פרסום מבססים על מערכות הניהול קמפיינים שלמים של פעילות דיגיטלית ויש אתרי אינטרנט שמנתבים לידים ללקוחות הקצה.

לסיכום, מערכת ניהול לידים היא חלק בלתי נפרד מארגז הכלים הדיגיטלי של המאה ה-21. מערכת הניהול פשוטה מכפי שנהוג לחשוב, אך היתרונות שלה משמעותיים וגדולים. הדרך הנכונה להשתמש במערכת היא לחבר אותה לקמפיין פרסומי קיים. אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי הבדלים בין מערכות ולהתאים אותה לקהל היעד. הדגש העיקרי הוא על ניהול לידים לחיסכון בזמן וכוח אדם ועל טיפול בכל פנייה על ידי צוות מטייבים או אנשי מכירות.

יוסי מלמד כתיבה שיווקית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב