דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסום באינטרנט - לפנות ללקוח או לגרום לו לפנות אלינו? 

מאת    [ 27/06/2016 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 3448 פעמים ]

א. פרסום באינטרנט ללקוח המצוי במצב הדורש פתרון - ללקוח יוזם - (LEAN FORWARD):

הלקוח יוזם פעולה לחיפוש שירות או מוצר והמודעה שלנו עולה בתגובה לפעולה יזומה שביצע הלקוח.
הפעולה היזומה היא הקלדת מילים בשורת החיפוש של גוגל  - מלים אלו אמורות להוביל אותו אל הפתרון אותו הוא מחפש ואותו אנו מציעים.

הכלים העומדים לרשותנו:

פרסום בגוגל אדוורדס ? צורת הפרסום היזום הנפוצה ביותר:
מהן מודעות גוגל אדוורדס? כאשר לקוח רלוונטי מחפש בגוגל ביטויים בתחום העיסוק שלנו, תופיע בפניו המודעה שלנו.

לדוגמא:
כשנקליד בגוגל "טיפול פסיכולוגי", יופיעו בפנינו מודעות פרסום של מטפלים ויועצים בתחום המבוקש.

יתרונות בולטים:
בכל פעם שהלקוח מחפש שירות בתחום שלנו ? אנחנו נופיע בפניו, ומתחרים על תשומת ליבו ועל הזכות ליצור עימו קשר עסקי.

התשלום נעשה רק כאשר הלקוח לחץ על מודעת הפרסום בגוגל ועבר לדף הנחיתה או לאתר שלנו.

יתרון נוסף לפרסום יזום:

אופציית רימרקטינג: הפצת הפרסום שלנו ללקוחות החוזרים פעם נוספת לאתר שלנו.

ב. פרסום באינטרנט  ללקוח אשר אנחנו רוצים לעורר בו את הצורך למוצר או שירות שלנו - כלומר ללקוח סביל (LEAN BACKWARD):

ניתן להציג בפניו את המודעה שלנו - גם כאשר הלקוח לא מחפש אותנו או את התחום בו אנו עוסקים. המודעה שלנו תגיע אליו על ידי הגדרת קהל היעד אליו אנחנו רוצים להפנות את הפרסום.

הכלים העומדים לרשותנו:

פרסום בפייסבוק ? צורת הפרסום הסביל הנפוצה ביותר:
מהן מודעות בפייסבוק? הלקוח הרלוונטי לנו נמצא מעט זמן בפייסבוק למטרות חברתיות, אך במקביל מופיעות בפניו מודעות פרסום ממומנות.

לדוגמא:
כשאנו גולשים בפייסבוק אנו חשופים למודעות פרסום של יועץ בתחום הטיפול הפסיכולוגי גם אם לא חיפשנו בצורה אקטיבית.

יתרונות בולטים:

ביחס לדור הקודם של הפרסום בעיתונות, מודעות בפייסבוק מטורגטות לקהל מפולח היטב ? הן מאוד אפקטיביות ולרוב משיגות את מטרות הפרסום באחוזי הצלחה מרשימים.

אנחנו יכולים לגרום ללקוח לפעולת הנעה כמו ליצור איתנו קשר גם אם לא ממש התכוון לעשות כך באותו הרגע.

יתרון נוסף:

ישנה קשת רחבה של רשתות חברתיות נוספות כגון לינקדאין, פינטרסט, אינסטגרם ועוד.
וצורות שונות של באנרים ומודעות פרסום באתרים כגון וואלה, YNET  וכדומה.

לסיכום,

בנוגע לשאלה איזה סוג פרסום באינטרנט עדיף?
זה תלוי בתחום העיסוק שלכם.
מניסיון בשטח, אנו מאמינים שהנוסחה המנצחת בנויה מתמהיל נכון ומדויק בין סוגי הפרסום השונים.
שירותים של אנשי מקצוע כמו עורך דין, אינסטלטור וכו' מצריכים פרסום יזום, כלומר הלקוח לרוב מחפש שירותים אלו.
שירותי איפור מקצועי, אביזרי אופנה ועוד יעדיפו שימוש בפרסום סביל ליעילות מירבית.

מה אתכם? יש לכם אסטרטגייה שיווקית יישומית המורכבת מהתמהיל הנכון עבור העסק שלכם?

נח אבגר-הלוי


מנהל קריאייטיב


מלח ופלפל שיווק באינטרנט


צרו קשר עכשיו לתאם פגישת היכרות ובניית אסטרטגיה שיווקית מותאמת לחברתכם.


creative@snp-digital.co.il

09-9513003




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב