פרסום באינטרנט - לפנות ללקוח או לגרום לו לפנות אלינו?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

פרסום באינטרנט - לפנות ללקוח או לגרום לו לפנות אלינו? 

מאת    [ 27/06/2016 ]
מילים במאמר: 393   [ נצפה 2853 פעמים ]

 
 

א. פרסום באינטרנט ללקוח המצוי במצב הדורש פתרון - ללקוח יוזם - (LEAN FORWARD):

הלקוח יוזם פעולה לחיפוש שירות או מוצר והמודעה שלנו עולה בתגובה לפעולה יזומה שביצע הלקוח.
הפעולה היזומה היא הקלדת מילים בשורת החיפוש של גוגל  - מלים אלו אמורות להוביל אותו אל הפתרון אותו הוא מחפש ואותו אנו מציעים.

הכלים העומדים לרשותנו:

פרסום בגוגל אדוורדס ? צורת הפרסום היזום הנפוצה ביותר:
מהן מודעות גוגל אדוורדס? כאשר לקוח רלוונטי מחפש בגוגל ביטויים בתחום העיסוק שלנו, תופיע בפניו המודעה שלנו.

לדוגמא:
כשנקליד בגוגל "טיפול פסיכולוגי", יופיעו בפנינו מודעות פרסום של מטפלים ויועצים בתחום המבוקש.

יתרונות בולטים:
בכל פעם שהלקוח מחפש שירות בתחום שלנו ? אנחנו נופיע בפניו, ומתחרים על תשומת ליבו ועל הזכות ליצור עימו קשר עסקי.

התשלום נעשה רק כאשר הלקוח לחץ על מודעת הפרסום בגוגל ועבר לדף הנחיתה או לאתר שלנו.

יתרון נוסף לפרסום יזום:

אופציית רימרקטינג: הפצת הפרסום שלנו ללקוחות החוזרים פעם נוספת לאתר שלנו.

ב. פרסום באינטרנט  ללקוח אשר אנחנו רוצים לעורר בו את הצורך למוצר או שירות שלנו - כלומר ללקוח סביל (LEAN BACKWARD):

ניתן להציג בפניו את המודעה שלנו - גם כאשר הלקוח לא מחפש אותנו או את התחום בו אנו עוסקים. המודעה שלנו תגיע אליו על ידי הגדרת קהל היעד אליו אנחנו רוצים להפנות את הפרסום.

הכלים העומדים לרשותנו:

פרסום בפייסבוק ? צורת הפרסום הסביל הנפוצה ביותר:
מהן מודעות בפייסבוק? הלקוח הרלוונטי לנו נמצא מעט זמן בפייסבוק למטרות חברתיות, אך במקביל מופיעות בפניו מודעות פרסום ממומנות.

לדוגמא:
כשאנו גולשים בפייסבוק אנו חשופים למודעות פרסום של יועץ בתחום הטיפול הפסיכולוגי גם אם לא חיפשנו בצורה אקטיבית.

יתרונות בולטים:

ביחס לדור הקודם של הפרסום בעיתונות, מודעות בפייסבוק מטורגטות לקהל מפולח היטב ? הן מאוד אפקטיביות ולרוב משיגות את מטרות הפרסום באחוזי הצלחה מרשימים.

אנחנו יכולים לגרום ללקוח לפעולת הנעה כמו ליצור איתנו קשר גם אם לא ממש התכוון לעשות כך באותו הרגע.

יתרון נוסף:

ישנה קשת רחבה של רשתות חברתיות נוספות כגון לינקדאין, פינטרסט, אינסטגרם ועוד.
וצורות שונות של באנרים ומודעות פרסום באתרים כגון וואלה, YNET  וכדומה.

לסיכום,

בנוגע לשאלה איזה סוג פרסום באינטרנט עדיף?
זה תלוי בתחום העיסוק שלכם.
מניסיון בשטח, אנו מאמינים שהנוסחה המנצחת בנויה מתמהיל נכון ומדויק בין סוגי הפרסום השונים.
שירותים של אנשי מקצוע כמו עורך דין, אינסטלטור וכו' מצריכים פרסום יזום, כלומר הלקוח לרוב מחפש שירותים אלו.
שירותי איפור מקצועי, אביזרי אופנה ועוד יעדיפו שימוש בפרסום סביל ליעילות מירבית.

מה אתכם? יש לכם אסטרטגייה שיווקית יישומית המורכבת מהתמהיל הנכון עבור העסק שלכם?

נח אבגר-הלוי


מנהל קריאייטיב


מלח ופלפל שיווק באינטרנט


צרו קשר עכשיו לתאם פגישת היכרות ובניית אסטרטגיה שיווקית מותאמת לחברתכם.


creative@snp-digital.co.il

09-9513003

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב