דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הגיע הזמן להפסיק לסבול 

מאת    [ 26/06/2016 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 954 פעמים ]

מי מאתנו לא סובל ממיני מיחושים וכאבים שונים או מצבים של מחלה שכבר התרגלנו אליהם. כמה פעמים אני שומע "יש לי מגרנות מדי פעם", או "יש לי הרבה פעמים שפעת"... "זה חורף, הרבה חולים בחורף", "יש עכשיו וירוס..."

אז יש לי חדשות בשבילך, זה לא חייב להיות ככה! אפשר לשים לזה סוף ולשפר את איכות החיים באופן משמעותי.

כמאמן ויועץ דיאנטיקה מוסמך (או במונח המקצועי אודיטור של דיאנטיקה) אני רוצה לתת לך כמה נתונים מעניינים מתוך הספר "דיאנטיקה, המדע המודרני של בריאות הנפש" שנכתבו עוד בשנת 1950 על ידי ל. רון האברד:

"מחלות פסיכוסומאטיות הן אותן מחלות שמקורן מנטלי, ולמרות זאת הן גופניות ומתרחשות בגוף. למרות שלפני דיאנטיקה לא הייתה קיימת לכך כל הוכחה מדעית מדוייקת, קיימת כבר מאז ימי יוון דעה תקיפה שטוענת שמחלות פסיכוסומטיות אכן קיימות, ובתקופה האחרונה נרקחו ונמכרו תכשירים תרופתיים שונים אשר היו אמורים להתגבר עליהן. הייתה להם הצלחה מסויימת, שהספיקה כדי להצדיק עבודת מחקר רבה. לדוגמה, כיבי קיבה נכנעו לטיפול שהיה מורכב משיחות וחינוך מחדש ומשינויים סביבתיים."

...

"דיאנטיקה מקיפה את בעיית המחלות הפסיכוסומטיות במלואה, ובאמצעות הטכניקה של דיאנטיקה, המחלות האלה חוסלו לגמרי בכל אחד מהמקרים.

כ-70 אחוזים מרשימת המחלות הנוכחית של הרופא נכנסים תחת הקטגוריה של מחלות פסיכוסומאטיות. קשה לחזות כמה מחלות נוספות יהיה ניתן לסווג באופן כזה אחרי שדיאנטיקה תהיה בשימוש במשך כמה שנים, אבל ללא ספק קיימות מחלות פסיכוסומאטיות נוספות מלבד אלה שסווגו עד היום. זה יהיה אבסורד לומר שכל המחלות הן פסיכוסומאטיות, כי אחרי הכל, קיימות צורות חיים שנקראות חיידקים וגם להם יש שאיפה לשרוד."

...

"פסיכו מתייחס, כמובן, למיינד[1], ו-סומאטי מתיחס לגוף; פסיכוסומאטי פירושו שהמיינד גורם לגוף לחלות או מחלות שנוצרו מבחינה פיזית בתוך הגוף בגלל שיבוש במיינד."

...

"דלקת פרקים, דלקת האמתחת[2], כיבים, סינוסיטיס וכו', מהווים חלק קטן מאוד מקטלוג המחלות הפסיכוסומאטיות. כאבים ומיחושים מוזרים בחלקים שונים של הגוף הם פסיכוסומאטיים בדרך כלל. מיגרנות הן פסיכוסומאטיות, וביחד עם שאר הדברים מרפאים אותן ללא יוצא מן הכלל באמצעות התרפיה של דיאנטיקה. (והמילה מרפאים משמשת כאן במובן המלא ביותר שלה)."

אז אם נשים בצד מקרים של מגבלות תורשתיות, תאונות וחיידקים (שדרך אגב גם כאן יש הרבה מה לעשות עם דיאנטיקה בנוגע לטיפול בנטייה למחלות או לתאונות), אפשר להפסיק לחיות בהסכמה עם איכות חיים ירודה ולהפסיק לסבול מכאבים מיותרים או מחלות מיותרות.

לפעמים, גם כאשר רק יודעים משהו לגבי הבעיה זה מחליש את הבעיה ולכן אני מאוד ממליץ לקרוא את הספר שממנו לקוחים הציטוטים לעיל. וכמובן שניתן לקבל ייעוץ מקצועי מבעל מקצוע שהוסמך בתרפיה של דיאנטיקה. 

 

 

 

[1] מיינד: מכלול הרישומים המצטבר של מחשבות, החלטות, מסקנות, תצפיות ותפיסות של האדם עצמו.

[2] דלקת האמתחת: דלקת של שק (אמתחת), בעיקר במפרק המרפק, הברך או הכתף. אמתחת הא שק מלא נוזלים שמקטין חיכוך סביב מפרקים או בין חלקים אחרים שמתחככים זה נגד זה.

זאב מינקין


מרכז תנופה לחיים


eden_tal@yahoo.com


054-2367268


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב