דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניקוי כבד מרעלים 

מאת    [ 24/06/2016 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 2912 פעמים ]

מהי החשיבות של ניקוי כבד?  מדוע אין להקל במשימה זו ראש, וכיצד מבצעים אותה על הצד הטוב ביותר?  בכלל, מהם התסמינים לכבד מלוכלך, וכיצד נדע אם הם קיימים אצלנו בטרם נצרוך את הטיפול?

הכבד הוא איבר שעוצמתו הפיזית כל כך גדולה עד כי יש לו השפעה אפילו על נפש האדם. הוא אחראי לסילוק פסולת, רעלים ושאר ירקות. זהו תפקיד מאתגר לאור התזונה המערבית הלוקה בחסר, וכן עקב זיהום האוויר והמתח בו אנו שרויים (מכאן ההשפעה ההדדית של נפש האדם על הכבד ולהיפך: בעיות נפשיות ומתח גורמות וגורמים לייצור רעלים בכבד!).

ניקוי כבד מרעלים נדרש בשל כך שכל מסנן טוב זקוק לניקיון תקופתי

כאשר הכבד עמוס ברעלים כתוצאה מאורח החיים המערבי, אנו מתחילים לפגוע ביכולות העבודה שלו. הוא לא יצליח לנטרל רעלים שגופנו חשוף אליהם, ואז הם שוקעים ברקמות ופוגעים גם בו עצמו. רעלים אחרים עלולים להסתנן למחזור הדם ולהביא עם מחלות קשות. לכן, ניקוי כבד מרעלים נדרש כל אימת שחשים רע באזור הקיבה והמעיים, מה שמעיד ברוב הסיכויים שזו בעיה של כבד לא נקי.

אם אתם סובלים מבעיות כמו אקנה, עצירות, כאבי ראש, ציפורניים נשברות ונסדקות לעתים קרובות, קנדידה, אקזמות, PMS, גירודים ועקצוצים ללא סיבה, זיעה ניגרת וריח חריף של זיעה ברוב שעות היממה, כמו גם חרדות, התפרצויות זעם ותחושה היפראקטיבית – ייתכן מאד כי אתם נגועים, ויידרש ניקוי כבד מרעלים. 

למי ניקוי כבד יכול להועיל?

טיפול זה יכול להעניק שקט נפשי לרוב רובה של אוכלוסיית כדור הארץ. כך, למשל אחד מכל 4 אמריקאים סובל ממצב קליני של "כבד שומני". משקעים הופכים את הכבד שלכם לרפוי, והוא מאט את חילוף החומרים ומשתבש. מכבד שומני ניתן להחלים תוך שנה לערך באמצעות טיפולים של קולון הידרותרפיה והליך תזונתי מיוחד הנקרא דיאטת מיצים.

אם אתם מתבססים על כמות גדולה של מזון שומני וכמות קטנה של סיבים תזונתיים מירקות, פירות ודגנים, הכולסטרול (השלילי) ונוזל המרה יצטברו בכיס המרה ובכבד שלכם בדמות אבנים קשות. ניקוי כבד מרעלים מאפשר שחרור מאבנים אלה בשני המקומות, ולכן זה גם ניקוי כיס המרה.

ובאשר לדיאטת מיצים, ספקו לכבד שלכם משקאות שיסייעו בניקוי, יקלו עליו את מלאכת הסינון, ויגרמו לו לעבוד חלק יותר. חשוב לשתות משקאות אלו על בטן ריקה על הבוקר, ואחר כך גם להמתין חצי שעה לפני שאוכלים את ארוחת הבוקר, אחרי ששתיתם משקאות אלו. 3-7 ימי שתייה של המשקאות יישמו ניקוי כבד ברובד עמוק.

הקפידו על ניקוי כבד מרעלים בתדירות שאינה פחותה מ- 48 שעות

אל תעשו את הניקוי בפרקי זמן של פחות מ- 48 שעות. מדוע? משום שב- 24 השעות הראשונות הכבד ממתין להתנקות, כלומר הוא מתכונן לכך שבימים הבאים יהיו לו אמצעים לנקות את עצמו ואת מערכת הדם מהרעלים. אם חלפו 24 שעות ולא חידשתם את הניקיון, זה אזעקת שווא עבור הכבד, והוא שוב יזוהם ויוחלש. לכן, חשוב להיות החלטיים, מוכנים פיזית ונפשית לבצע את התהליך ברצף, ללא ניקוי קצר של פחות מ- 48 שעות.

כדאי מאד גם לצרוך חוקן ולהיעזר במטפל מיומן שימליץ אלו חומרים לשים בו: קפה, לימון, עשב חיטה ועוד. המטפל, כמו זה של קולון הידרותרפיה, צריך לסייע לך להגיע לתוצאות מרביות של ניקוי הכבד וכיס המרה בדרך לרפואה שלמה.

לכל הפרטים והמידע על ניקוי כבד מרעלים פנו לקולון הידרותרפיה בקישור הבא!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב