דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מניעת אבנית 

מאת    [ 23/06/2016 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 3009 פעמים ]

מניעת אבנית

כל אמצעי התקשורת מוצפים במוצרים שונים שכל תפקידם הנו מניעת אבנית. חלק ממוצרים אחה, עשוי להזיק לבריאות יותר ממה שהם יועילו. אבנית, הינה חומר שאפילו מסייע לגופנו. העניין הוא שאסור כי מוצרי חשמל, או המים אותם אנו שותים יהיו יותר מדי מלאים בחומר זה הנקרא אבנית. יש לציין, כי הרבה בעיות שיניים וחניכיים, מקורן באבנית. אם הייתם אצל שיננית, הפעולה שהיא עושה הינה הסרת אבנית ויש לחזור על הטיפול, פעמיים בשנה. יש רופאים רבים, הטוענים כי מי הברז, הם בריאים יותר לשתייה, היות והם מכילים מינרלים כגון סידן ומגנזיום, אך כמות גדולה של חומרים אלו, היא זו היוצרת אבנית שיכולה להצטבר לא רק בשיניי שלנו, כי אם בברזים ובמוצרי חשמל חיוניים, כגון קומקום חשמלי, מכונת כביסה וכן, מדיח כלים.

מערכות שונות מניעת האבנית

 

ישנן מערכות שונות המורכבות ממגנט שמושכות אליהם את הסידן והמגנזיום דרך מטענים חשמליים. מערכות אלה, פועלות בשני אופנים, האחד מעלימות את המגנזיום והסידן או שממוססות את המים בצורה כזו שגורמת לפעולה כגון מניעת אבנית. למי שאינו יודע מספיק, אבנית הינו חומר שמצטבר בגופי החימום השונים, אם בקומקום, מכשירי חשמל שעובדים על מים כגון מכונת הכביסה או המדיח המוכר לנו. הנזק של האבנית במוצרי החשמל, אינו מתבטא רק בקלקול מכשירי החשמל השונים, כי אם בצריכה גבוהה הרבה יותר של חשמל בהרבה אחוזים, במידה ולא מטפלים בזמן במכשירים אלה.

על אוסמוזה הפוכה כבר שמעתם?

ישנם מתקני סינון בשיטת האוסמוזה ההפוכה. מדובר על ממברנות שהם פילטרים המסננים את המים וסופגים את האבנית. גם מתקנים של סינון, ניתן להתקין בצינור המים הראשי של הבית, מה שיגרום לסינון המים בכך הברזים. יש להחליף את המסננת, אחת לכמה חודשים, בכדי שתהיה יעילה ותמשיך לסנן את המים ולגרום בכך לתוצאה של מניעת אבנית.  לפעמים מסננים אלה, גורמים גם לסינון של חול או  חלודה שעשויים להיות במים שעוברים דרך ארוכה, עד שהם מגיעים לברזים הביתיים שלנו. יש לברר, לגבי השיטות השונות של מניעת האבנית , למצוא איזה מהמוצרים, מתאימים ובטוחים יותר והכי חשוב יעילים.

לסיכום, כל אמצעי התקשורת מוצפים במוצרים שונים שכל תפקידם הנו מניעת אבנית. חלק ממוצרים אחה, עשוי להזיק לבריאות יותר ממה שהם יועילו. אבנית, הינה חומר שאפילו מסייע לגופנו. העניין הוא שאסור כי מוצרי חשמל, או המים אותם אנו שותים יהיו יותר מדי מלאים בחומר זה הנקרא אבנית. אם אתם מעוניינים בפרטים נוספים, יש מידע רב בנושא באתר הזה: לחצו כאן

אני איתי, עוסק בכתיבת מאמרים ותוכן בשנים האחרונות.


אם יש לכם הערות אתם מוזמנים לשלוח לי הודעה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב