דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מנוף הרמה 

מאת    [ 22/06/2016 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 2827 פעמים ]

בהרבה מקרים סוג הסיוע בהעברת אדם נכה משפיעה על רמת הביטחון ורמת הקושי של פעולה זאת. השיטה הרגילה והפשוטה היא אדם נוסף שהוא מטפל אשר לוקח על עצמו ובעצמו את האדם המוגבל ומעביר בין מקום למקום. לדוגמא מכיסא רחצה עד למיטה, מכיסא גלגלים למיטה, מספה לכיסא גלגלים ועוד. לא תמיד המטפל מספיק חזק על מנת לעמוד בעומס ואם כן אין הבטחה שבטווח הרחוק לא יהיו השלכות בריאותיות שליליות. כמובן שגם מבחינת הבטיחות לשני הצדדים אין ערובה, כי אף אחד מאיתנו הוא לא מכונה. כאן באה הטכנולוגיה ומספקת כלי שנקרא מנוף הרמה. הכלי הוא מכני בתפעול ידני או אוטומטי ובעזרתו  אפשר להעביר אנשים עם מוגבלות בתנועה בבטיחות גדולה יותר. בנוסף מנוף הרמה למעשה מסיר את העומס הפיזי שכאמור בדרך כלל נופל על המטפל או קרוב המשפחה שעוזר.

הרבה מטפלים מעידים שיש להם כאבים אורתופדיים לאחר תקופה מסוימת שהם טיפלו באנשים נכים ומוגבלי תנועה. ישנם גם דיווחים על נפילות או מעידות בעת מעבר ועזרה בשינוע של האדם המוגבל, שנגרמות כתוצאה מעומס פיזי מתמשך או משקל כבד שהוא יותר ממה שהמטפל יכול להתמודד איתו. לכן מומלץ במידת האפשר מבחינה כלכלית להיעזר במנוף הרמה.

מבחינה המבנה מנוף הרמה לרוב מורכב מבסיס עם שתי רגלים עם גלגלים ולמעלה בראש יש שתי זרועות שעליהן מתלבשים רצועות או ערסל שאיתם מעבירים את האדם ממקום למקום כמו מכיסא גלגלים למיטה או מכיסא רחצה למיטה או בהרמה מהרצפה. את הערסלים ניתן להתאים לפי משקל גוף האדם והתנוחה בה רוצים להעביר. המנוף יציב וחזק ומשמש כבר בהרבה בתים פרטיים ומקומות או מוסדות כמו בתי חולים ובתי אבות. מנוף הרמה תורם המון בשינוע אנשים נכים כאמור בביטחון וקלות.

בעת ביצוע החלטת רכישת מנוף הרמה לנכים מומלץ לעשות מחקר שוק ולבדוק מה הסוגים השונים שקיימים ואיך כל אחד מהם יכול להתאים לצרכים שלנו. הן מבחינת המבנה כמו מנוף שכולל שק או רצועות והן מבחינת המידות שלו. כאשר פונים לחנויות לראות את המוצר פיזית ניתן גם לקבל ייעוץ מהיועצים במקום מה שיתרום רבות לידע של הלקוח. מלבד חנויות פיזיות אפשר למצוא הרבה מידע באינטרנט בחנויות אונליין וכמובן ביוטיוב ששם ממש ניתן לראות הדגמות והסבר של המוצר בפעולה. אופציה מאוד נוחה כאשר אין יכולת לעבור ולבקר בחנויות פיזית. החשיבות היא לבצע בדיקה בסיסית של המוצר בשוק כי מדובר בהשקעה כספית ומוצר שיכול ללוות לטווח ארוך.

 

אורטופדיקה שטינר בע"מ
חברה וותיקה להספקת מגוון רחב של אביזרי וציוד עזר לנכים
www.orthopedica.co.il


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב