דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משרון באהבה 

מאת    [ 06/12/2005 ]

מילים במאמר: 669   [ נצפה 3210 פעמים ]

בסיעת הליכוד נפלו מהכיסאות לאחר ששמעו את סגן ראש הממשלה ושר החוץ (עוד מעט אולי לשעבר?) , סילבן שלום , אומר בתוכנית 'ארבע עיניים' בערוץ הכנסת ובתוכנית 'יאיר לפיד' בערוץ 2 כי זה טבעי שאנשיי שרון שנשארו בליכוד ילכו אליו אבל ! השאלה האמיתית האם זה אמיתי - האם זה באמת טבעי -

כולם שמעו לאחר האירוח המוצלח של סגן ראש הממשלה ושר החוץ עם הגב' ג'ודי האישה מס' 1 אצל סילבן בתוכנית 'יאיר לפיד' ששודרה אתמול בערוץ השני כמה מציק לרעייה הטובה שהבעל מותקף ומושמץ על הריסת המרקם הכלכלי חברתי בישראל עוד בתקופתו כשר אוצר בממשלת שרון הראשונה .


היום כולם מבינים כי לאחר פרישתו של עוזי לנדאו מהתמודדות לראשות הליכוד הכוח עובר לביבי וכפי שאמרתי ביבי טוב לשרון ביבי טוב לעמיר פרץ ביבי טוב לכולם , סילבן ומופז איחרו את הרכבת בשעה וביבי על הרכבת כבר שלוש שעות לפני שיצאה מתחנתה ההתחלתית לכיוון תחנתה הסופית , כמובן שלאחר שלקראת אמצע הדרך ירד לנדאו צפויים לרדת לקראת הגעת הרכבת לתחנתה הסופית עוד מועמדים שכנראה המועמד הכי ריאלי לרדת זה ישראל כץ , יו"ר המזכירות , חסר אלטרנטיביות , לא משקף כלום , ומתיימר תמיד להיות צודק בטענות שהם לא מהעולם הזה שהליכוד האמיתי איתו בכבישים וברחובות ואז אני שואל כשאלת המשך לטענותיו האומנם הליכוד האמיתי איתך ברחובות ובכבישים ?! אבל מה זה הליכוד במרכז - האם הוא אוויר או שמה אתה לא מתייחס אליו -

אנשי שרון בראשות עומרי מבינים כי הסוסים הטרוינים אשר נמצאים במרכז הליכוד לא ישנו דבר וכי לא סילבן ולא מופז ולא כץ ולא אף אחד אחר יצליח לגבור על ביבי ,ביבי זה הפרס של הליכוד , לוזר שבורח כשלא נוח לא וצריך אותו ללכד את שורות הליכוד אחורה לאופוזיציה כדי שהליכוד יהיה מלוכד אופוזיציונית לשם הליכה למדבר האופוזיציוני המקום הטוב של הליכוד עד סוף שנות ה-70 ומעכשיו שוב.


הליכוד הוא מפלגה מפורקת , מרוסקת , שבורה , פצועה , חבולה ועוד כול כינויי 'החיבה' הללו למפלגה הז'בוטינסקאית שלא תרמה ולא נתנה כלום לערכים אמיתיים חוץ מקיצוניות אחת לשמה .

בגין בכול הכאב לא עשה שום דבר , לא מהפך , ולא שלום ולא כול דבר אחר , פורמאלית הממשלה בראשותו חתמה על הסכם השלום עם הרפובליקה הערבית של מצרים בראשותו של סאדאת כאשר אנחנו יודעים כי רק מפלגת העבודה עשתה את כול גיבוש התנאים לחתימת ההסכם מהתחלתו של נסיגה מהתעלה לחצי סיני ע"י ממשלת רבין הראשונה ולאחר מכן סיום וגיבוש ההסכם ע"י משה דיין ועזר וייצמן ולא ע"י אף אחד אחר .

שמיר הרס כול חלקה טובה שיכלה להיות או לא , שמיר היה יכול ברגע לפתור ולסיים את בעיות ישראל בגדה המערבית לאחר הסכם "לונדון" של שמעון פרס שאמר כי המלך חוסיין מסכים להחזיר את שטחי הגדה המערבית לידי הממלכה האשמית אבל מה ?! שמיר לא מסכים ושמיר הטיל ווטו על ההחלטה הזו , ועידת מדריד דבר וירטואלי שלא נתן שום דבר , שמיר לא עשה כלום .

ביבי נתניהו , נתניהו לא רק הרס כול חלקה טובה בתפקידו כשר אוצר אלא הרס כול דבר טוב במסגרת ממשלתו הקיצונית שכהנה מ-96 עד אמצע 99 ,ביבי התחיל בהריסת אוסלו , החזיר את חברון כי לא הייתה לו ברירה אחרת ולא היה מחזיר במידה ולא היו דורשים ממנו זאת, ממשל קלינטון לחץ בכול הכוח על ביבי וביבי כפי שאמרו אנשים טובים בזמן האחרון נלחץ מהר מאוד , הסכמי 'וואי' , היו וירטואליים בדיוק כמו ועידת מדריד של שמיר .

ואז בא לראשות הממשלה, איש ליכוד, הם קראו לו "אבי ההתנחלויות" "האיש הקיצוני ביותר" "איש מסוכן" בשם אריק שרון שעלה לאחר שברח ביבי מהליכוד לראשות הממשלה , שרון לא האמינו בו בשום מצב בתקופה השלטון הראשונה שלו ולא ראו בו אלטרנטיבה ,העולם לא , העם לא , אנשי הליכוד אולי כן , האיש בה עם תוכנית לעזיבת רצועת עזה במסגרת התנתקות משם והוא עשה את זה ,והוא ראש הממשלה היחיד במדינת ישראל במשך 30 שנה שהחליט וביצע ולא שיקר והוריד התנחלויות בסופו של דבר , שרון מאמין במדינה פלסטינאית עצמאית , שרון רואה בעניים שלו את המצב בצורה הטובה ביותר , שרון מגובה ונתמך ע"י כול העולם המערבי והמוסלמי והערבי המתון ושרון מסוגל לעשות זאת .



ראש הממשלה ,אריאל שרון , אומר בפה מלא : "..הפרחים לליכוד ההצלחה אליי..." , שרון הקים את הליכוד פירק את הליכוד , שרון מקים ליכוד מרכזי חדש בשם 'קדימה' ואיתו יצעדו קדימה בסופו של דבר בדרך או לא דרך ועם אנשים כאלו ואחרים .

רועי גולדשלגר - מתמחה בענייני גרמניה ,לשעבר,שגריר כנסת צעירה. חבר מפלגת העבודה ונוער העבודה.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב