דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק ווידיאו כובש את שיטת הפרסום העסקי! 

מאת    [ 15/06/2016 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 2498 פעמים ]

שיטת המיתוג החדשה כובשת את העסקים הצעירים והמתקדמים, שיווק וידיאו יכול לסייע גם לכם העסקים המבוססים להגיע ללקוחותיכם, בואו ללמוד על התרומה המדהימה של שיווק בווידאו ואיך לעשות זאת נכון.

הציבור הישראלי גולש באינטרנט בשביל שתי מטרות מרכזיות: לקרוא חדשות ולהתעצבן ולשוטט ברשתות חברתיות – לצחוק מבדיחות, להביע עמדות ולשתף חוויות. בדרך עומדים עסקים המחפשים פרסום ומממנים את אותם רשתות חברתיות. כך נוצרת סתירה המקשה מאוד על המכירה ולעיתים יוצרת ריאקציה הפוכה, במקום שהלקוח ישמח לראות את המותג שלכם באינטרנט הוא כועס למראה המותג שלכם, ורק מחכה לעשות דלג על ה"שברולט החדשה". תגובה שלילית היא אמנם גם פרסום, אך קשה לומר שזה פרסום אפקטיבי שבעליי עסקים קטנים מחפשים.

נכון, אתם רוצים מאוד לפרסם את העסק שלכם, קשה מאוד שלא לרשום "מבצע הסרת שיער רק 89 ש"ח לטיפול" אבל רשתות חברתיות אינם המקום לעשות זאת. זאת אומרת באתר האינטרנט שלכם אתם יכולים לפרסם בצורה שיווקית את המוצרים שלכם, אבל ברשת האינטרנט הכללית כגון יוטיוב ופייסבוק זאת תהיה החטאת המטרה בצורה הקשה ביותר, הגולשים כלל אינם רוצים פרסומות הם רוצים לבלות והפרסומת כלל איננה רצויה עבורם, אפילו אם ייתכן יהיה להם בה עניין, אחוז ההמרה של ההשקעה יהיה נמוך מאוד.

אז מה כן עושים? תנו ללקוחות שלכם ליהנות, תנו להם לבלות, תנו להם חדשות, תנו להם את מה שהם מחפשים, תרגילו אותם אליכם, תרגילו אותם לכך שאתם אהובים עליהם, וכך תצליחו לבסס את המותג שלכם כרצוי ומעניין.  אז כשהלקוחות יתעניינו הם יזכרו את המותג שלכם וירצו בו.

במקום "קורס פילאטיס במבצע" נסו את "איך להסיר שומן בטני"

אם אתה לדוגמא מאמן כושר, במקום לפרסם מבצע על קורס פילאטיס, הקלט את עצמך בסרטון וידיאו מדריך עשרה דברים שאסור לעשות כדי להרזות או כל מה שלא ידעתם על חימום לפני אימון. כך כשהפרסומת שלך תופיע ביוטיוב או בפייסבוק הלקוחות שלך ישמחו ללחוץ ולצפות. אתה תיתן להם בדיוק את מה שהם מחפשים הם יעריכו את המותג שלך כמותג מקצועי ואיכותי ובכך יזכרו אותך כשהם ירצו להתחיל בתוכנית אימונים.

הדרך הנכונה ביותר לעשות זאת היא להכין מראש רשימה של נושאים משמעותיים ופיקנטיים שיסקרנו את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. עשו שימוש במערכות שמיועדות לכך - מערכות כמו WIDIZ יעזרו לכם לעשות סדר בראש, לחשוב על כותרות מושכות ולפרסם את קטעי הווידיאו בפייסבוק וביוטיוב כמו כן אם יש לכם רשימת לקוחות קיימים תוכלו לשלוח להם במתנה את הסרטונים לתיבות הדואר האלקטרוני.

מיתוג באמצעות סרטוני ווידיאו הוא מיתוג לטווח ארוך, זה אינו פרסום בדף נחיתה, זוהי שיטת מיתוג הבונה מותג מוביל לטווח ארוך. מותג חזק המתעלה על מתחריו בקלות רבה.

לסיכום, תהיו מעניינים, תהיו משמעותיים והכי חשוב תהיו עקביים.

 

בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול, מרצה לשיווק ובעל ניסיון של 20 שנה בהייטק המקומי בתפקידים מגוונים, ביניהם ניהול פרויקטים וניהול צוותים טכנולוגיים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב