דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דברים שכדאי לבדוק לפני שאתם ממהרים לשכור דירה 

מאת    [ 14/06/2016 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 1890 פעמים ]

אתם עומדים בקרוב לעבור לדירה שכורה? מחפשים דירה להשכרה כדי לגור בתוכה? בין אם אתם עומדים לגור לבד, עם בני זוג, עם משפחה, עם שותפים, או בכל הרכב אחר, חשוב מאד להבין שמדובר על שינוי משמעותי. הדירה השכורה איננה בבעלותכם, ויש להניח שכבר גרו בה לא מעט דיירים קודם. לכן, יש שורה ארוכה מאד של דברים שכדאי לבדוק בדירה השכורה, על מנת שבאמת תיכנסו לדירה במצב טוב, ותקבלו תמורה הולמת לשכר הדירה שאתם משלמים.

 

אז מה נבדוק בדירה השכורה?


    • ריהוט קיים - יש דירות שכורות שמגיעות עם ריהוט קיים של בעלי הדירה או דיירים קודמים אשר פשוט השאירו אותם. יש דירות שבהן אין ריהוט כלל, ויש דירות שבהן יש אפשרות לרכוש את הריהוט הקיים מן הדיירים הקודמים בתוספת מחיר. שימו לב לכל הסדר שכזה מול בעלי הדירה! כמו כן, אם יש בדירה ריהוט קיים שתרצו להיפטר ממנו - ודאו קודם עם בעלי הדירה האם הדבר מקובל עליהם. כך אתם תימנעו ממצבי אי-נעימות.
    • חימום המים - יש לבחון מהם האמצעים יש בדירה לחימום המים במקלחת. האם יש בדירה דוד חשמל בלבד, או שיש גם דוד שמש? בכל מקרה, חייב להיות דוד חשמל, כדי שיהיה לכם לפחות אמצעי אחד לחמם את המים לאורך כל עונות השנה. שימו לב שיש דירות שבהן יש כמובן רק דוד חשמל ולא דוד שמש, בעיקר במבנים רבי קומות. בכל מקרה, יש לוודא קודם החתימה על החוזה מהו האמצעי הקיים, כדי שתדעו להשוות היטב בין כמה הצעות לדירות שונות.
    • מצב התשתיות - כמובן שיש לבחון היטב את כל התשתיות שיש בדירה השכורה שמעניינת אתכם. זה מתחיל מתשתית החשמל - בחנו את כל המפסקים וגופי התאורה אשר נמצאים בתוך הדירה. בהמשך עברו למים, ובדקו שכל הברזים בדירה פועלים כשורה. בחנו גם את הביוב - מספיק לראות שהמים יורדים כשורה בכיור, במקלחת ובשירותים. כדאי גם לבדוק בדרך אילו תשתיות של תקשורת יש בדירה - האם של בזק או הוט או שתיהן גם יחד.
    • השכנים - גם זה שיקול מכריע! לא תמיד זוכרים לבדוק מהי הסביבה שבה הדירה נמצאת. האם השכנים נחשבים לאנשים נוחים? האם ועד הבית שבבניין מתפקד? מהו המצב של חדר המדרגות? האם בסביבה ישנם גורמים שעלולים להוות בעיה?

 

לבחון בשבע עיניים את החוזה

זה סעיף שחשוב מאד להתעכב עליו. החוזה שעליו אתם תחתמו הוא חוזה מחייב, כמו כל חוזה באשר הוא. יש מי שחושבים שבגלל שזה חוזה שמוגבל לשנה, ההשלכה שלו לא כל כך גבוהה. בפועל - ההשפעה של חוזה השכירות על הדירה יכול להיות עצום. לכן אל תתעצלו - פנו גם לעורך דין שיוכל לעזור לכם ויסביר לכם את כל הסעיפים. אנו מאחלים לכם בהצלחה ומעבר נעים!

צרו עימנו קשר:


1800-800-464


info@idealsolar.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב