דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מוצאים פסיכולוג טוב? 

מאת    [ 02/06/2016 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 1888 פעמים ]

הבריאות הנפשית של כל אחד מאיתנו היא דבר חשוב אשר בה יש לטפל בדיוק כפי שמטפלים בכל איבר אחר של הגוף מפני שברגע בו נמצאים בבריאות טובה מבחינה גופנית ונפשית גם יחד, יכולים לחיות חיים טובים ובריאים לאורכן של שנים רבות. בריאות פיזית רופפת משפיעה של הבריאות הנפשית, ולהפך, כאשר נמצאים במצב נפשי לא טוב הדבר יראה את סימניו על פני המצב הפיזי של אדם די במהירה.

איך בדיוק שומרים על הבריאות של הנפש? פרויד וחבריו מהתקופה היותר מודרנית הביאו כל מיני שיטות עבור טיפול בנפש עם טיפולי פסיכו תרפויטיים שמאפשרים לכל אדם אשר מעוניין בכך "לשכב על ספת הפסיכולוג" ולהגיע טיפול אחר טיפול אל השגת היעדים עבור שלוות הנפש הכה חשובה. לאחר ההבנה כי יש צורך בקבלת טיפול מעין זה, איך בדיוק מאתרים פסיכולוגים מומלצים שיכולים להעניק את הסיוע בדבר כה עדין ושברירי שנקרא הנפש שלנו? עוברים על פני הדברים הבאים לפני שקובעים פגישה עם פסיכולוג כזה או אחר.

 

פסיכולוג לכל דורש

קודם כל, חייבים להבין כי ישנם מרכזים שמאפרים קבלת טיפול נפשי גם עבור אנשים שזקוקים לכך ואין להם את האפשרות להוציא כמה מאות שקלים פר טיפול אצל פסיכולוג מן השורה. פניה אל קופת החולים בה חברים, אל משרה הבריאות ואפילו בחלק מהאוניברסיטאות יכולים להניב רשימה די מרשימה של פסיכולוגים מומלצים בעלות מופחתת. האפשרות המועדפת על אנשים רבים שכן מחפשים אחר פסיכולוג עם מוניטין וטיפול שמסתיים במועד הראוי ולא טרם לכך בשל סבסוד של טיפולים ספורים, עדיין מעניקה יתרונות רבים יותר. האם לוותר על טיפול מעין זה? במידה ואין את המשאבים הפיננסיים חשוב מאוד לוודא שהמטפל בעל ניסיון מפני שקבלת הטיפול הנפשי תעשה חסד עם הצורך שהוא לעיתים בגדר הכרח.

 

משקיעים כסף במקום הנכון

פנייה אל מרכזים שבהם יש כמה פסיכולוגים בעלי מוניטין של שנות טיפול רבות יחד עם כאלה שמטפלים בכמה שיטות של טיפול תהיה הדרך הכי טובה להגיע אל כמה פסיכולוגים מומלצים שיעניקו את הטיפול המתאים לכל סוג של בעיה נפשית ממנה סובל כרגע המטופל, וראוי להתרשם מכמה מרכזים כאלה בצורה אישית ולא רק על ידי המלצה של אדם מפני שהתחושה בטיפול הינה למרות הכל, מאוד סובייקטיבית וישנה חשיבות עליונה לתחושה שמקבל המטופל בשעה בה הוא נמצא אצל הפסיכולוג וחושף בפניו את כל הדברים שאולי לא חשף טרם לכן בפני אף אדם עד כה.

מטרתי בכתיבת המאמרים היא לספק מידע חשוב לקהילה של גולשים שיודעים כי האינטרנט הוא מקור עתיר ידע לכל דורש, בכל שעה בה זקוקים לו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב