דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול לזנזיבר 

מאת    [ 30/05/2016 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 7402 פעמים ]

 במהלך השנים אנחנו מגלים עוד ועוד יעדים חדשים על מפת העולם אליהם אנחנו שואפים להגיע, אנחנו כמובן לא היחידים, עם הזמן גם אחרים מגלים אותם וכך גם סוכנויות נסיעות אשר מגלות שמדובר ביעדים פופולאריים, וכך גם חברות טיולים מאורגנים אשר מבינות שיש כאן מקום אשר אנשים רוצים להגיע אליו ומשתלם להוציא לשם קבוצות מאורגנות. דוגמא טובה למקום כזה היא זנזיבר.

האי זנזיבר אשר נמצא במזרח אפריקה ובעבר היתה טריטוריה עצמאית עד שהתאחדה עם טנגנייקה וכיום היא מהווה חבל ארץ ברפובליקה של טנזניה אשר שוכנת אל מול חופיה, הפך במהלך השנים למקום מאוד פופולארי בקרב ישראלים ואירופאים אשר מבקשים ליהנות מנופש אמיתי, איכותי וזול. העובדה שמדובר בחבל ארץ אקזוטי באפריקה, אשר סביבו ישנם חופים מרהיבים בהם ניתן לצלול, שווקים מקומיים ססגוניים, כפרים מקומיים שלא ניתן למצוא דומים להם באירופה או בישראל כמובן, וכל זה במחיר נופש זול יחסית, בוודאי ביחס לנופשונים באירופה או במקומות מערביים אחרים, הפכו אותו למקום פופולארי.

טיול לזנזיבר הוא לא רק נופש מן הסתם, הוא יכול לכלול גם ביקור במקדשים מקומיים אשר נמצאים באי, ביקור בכפרים אשר בהם אפשר למצוא יצירות אומנות מקומיות ותבלינים ייחודים. זנזיבר ידועה בזכות היותה מדינת התבלינים, התעשייה העיקרית של המדינה. אחד מהכינויים שלה הוא "אי התבלינים". מבקרים אשר מגיעים לאי נהנים ממגוון תבלינים רב שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר.

מי שמעוניין לשלב בטיול לזנזיבר גם הרפתקה, יכול להוסיף במסגרת ביקורו שם, גם ביקור בטנזניה, מדינת האם. שם הוא יכול ליהנות משורה של שמורות טבע וספארי, בהם הוא יכול ללון ולטייל. במסגרת טיוליו בשמורה הוא יוכל לראות חיות שונות מקרוב, להכיר את הרגלי החיים שלהם, לתצפת עליהם וכמובן לצלם אותם בסיטואציות שונות.

מי שחושש או מרגיש שאינו יכול לנסוע לבדו לאזור, יכול תמיד להצטרף לטיול מאורגן לזנזיבר. טיולים כאלה יוצאים מדי שנה, בדרך כלל החל מחופשת פסח עד דצמבר. מדובר בטיול מאורגן שמתאים גם לזוגות מבוגרים וגם למשפחות. ניתן למצוא טיול מאורגן לזנזיבר לבד וניתן למצוא גם טיולים מאורגנים שכוללים גם טיול בטנזניה.

 

בהרבה מקומות, טיול מאורגן יכול להיות עניין זניח וחסר משמעות, אך באפריקה, אפילו בזנזיבר, זה יכול להיות עניין מהותי וחשוב, לכן משתלם ורצוי להצטרף לטיול במסגרת זו. טיולים לזנזיבר יוצאים מדי שנה החל מחופשת הפסח עד חודש דצמבר ובפרט יוצאות מספר קבוצות במהלך חופשת הקיץ. מי שמעוניין יכול למצוא גם קבוצות מאורגנות למשפחות, עם תוכנית מסלול שמתאימה גם לילדים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב