דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול להולנד והסביבה 

מאת    [ 30/05/2016 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 7538 פעמים ]

יש לא מעט מטיילים, בפרט ישראלים, אשר אומרים לעצמם, אם אנחנו כבר נוסעים ליעד מסוים, חבל שלא להוסיף על היעד הזה עוד יעדים. אם אנחנו כבר משקיעים בטיסה ובתי מלון, חבל מאוד שלא לנצל את האפשרות לבקר במקומות קרובים נוספים, הרי אנחנו לא נחזור שוב אל אותו יעד ואנחנו בוודאי שלא נטוס במיוחד רק בשביל לבקר ביעד קרוב, אם עכשיו אנחנו יכולים לבקר בו.

דוגמא קלאסית לכך אנחנו יכולים לראות בקרב ישראלים אשר עורכים טיול להולנד. הולנד אומנם מדינה מקסימה עם אנשים מאוד נחמדים, יש לה לא מעט מה להציע לישראלים ובכלל, אך מי שמבקר בה יודע, שזו מדינה שאפשר לבקר בה תקופה קצרה, ואם רוצים להרחיב את זמן הטיול חייבים לצאת מגבולות הולנד. לשם כך יש למצוא יעדים קרובים מתאימים.

זה בדיוק מה שעושות חברות אשר מארגנות טיול מאורגן להולנד. לרוב הן מוסיפות ליעד זה, יעדים נוספים, וזאת במטרה להפוך את הטיול להרבה יותר משמעותי, להוסיף לו "בשר" כמו שנהוג לומר. זה נכון אגב הן בטיול משפחות להולנד והן בטיול שפונה לכלל המטיילים.

כך למשל, אנחנו יכולים לראות שלא פעם בטיול להולנד, מצרפים יעדים כמו צרפת ובלגיה. בשני המקרים מדובר על מדינות שאפשר לעבור אליהן בקלות (ברכב או בטיסה קצרה). היתרון של שתיהן, שלא צריך לשנות את מהות הטיול בשביל להכניס אותן לתוכנית. אם מדובר בטיול משפחות, הרי שבשתי המדינות יש פארקי שעשועים ומקומות אחרים שילדים יוכלו ליהנות מהם. אם מדובר בטיול רגיל, הרי שלשתיהן יש מה להציע גם במקרה זה, הכוונה למוזיאונים, אתרי טבע, אתרים היסטוריים ועוד.

מי שרוצה לעשות טיול להולנד ולשלב יעדים אחרים, שונים ומקוריים, יכול לשלב בה טיול בגרמניה הסמוכה. כמו כן אפשר לטוס ממנה אל יעדים שונים באירופה או במקומות אחרים. ללא ספק הולנד מהווה מקום אידיאלי גם לטיולים וגם מקום ממנו אפשר לצאת לטיולים ביעדים רחוקים יותר.

מה שבטוח הוא, כל מ שמגיע להולנד נהנה ממה שיש לה להציע, ולא משנה אם הוא מבוגר או ילד.

במסגרת טיול מאורגן להולנד, מקבלים הנוסעים חבילה אשר כוללת טיסות ישירות, בתי מלון, העברות, אוטובוס תיירים צמוד, ליווי והדרכה של מדריך ישראלי ומקומי, ארוחות (מדובר על טיולים של חצי פסיון ומעלה), כניסה לכל האתרים, מסלול טיול גדוש ומפורט.

מדוע טיול מאורגן להולנד הוא משתלם יותר מטיול רגיל? ולו מהעובדה הפשוטה, שבמסגרת טיול משפחות להולנד, אנחנו נהנים מאפשרות כניסה לאתרים שונים, פארקי שעשועים ומוזיאונים, דבר אשר במסגרת טיול עצמאי אנחנו צריכים לארגן לעצמנו ולא תמיד אפשרי. 

 

 


 


בהצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב