דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסעדות מומלצות בתל אביב - בתל אביב אפשר למצוא כמעט הכול 

מאת    [ 30/05/2016 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 2489 פעמים ]

בתל אביב אפשר למצוא כמעט הכול בכל הצורות והגדלים. זה אולי אחד הדברים המבדילים בינה לבין ערים אחרות. זה לא שבמקומות אחרים אין חנויות בגדים, צעצועים או ספרים. אלא שבתל אביב הצלחתי תמיד למצוא את המתנות הכי טובות, אלו שהפכו אותי לדודה אהובה. חוץ מזה שאם אתה לא מוצא מה שאתה מחפש במקום אחד תמיד את יכול למצוא את זה בחנות שליד...

לכן כשאני וחברה שלי רוצות להתפנק אנחנו כמעט תמיד מוצאות את עצמנו ביום כיף בתל אביב. גם הפעם החלטנו לנסוע לבילוי בעיר. "אני סומכת עליך שאת תמצאי לנו  מסעדות מומלצות בתל אביב" אמרה לי שרית. "ממש לא בעיה" עניתי לה "תסמכי עלי". ובאמת כדי שלא נבזבז זמן עשיתי תחקיר מקיף וחיפשתי לנו את המסעדה המושלמת. למעשה הייתי צריכה למצוא לנו שתי מסעדות: אחת לארוחת בוקר ואחת לארוחת צהריים-ערב. כמובן ששוב התברר לי שזו משימה מאוד לא פשוטה ושיש ה-מ-ו-ן מסעדות מומלצות בתל אביב.הרשימה רק התארכה והתארכה ואני ניסתי לבחור מבין אין-ספור האפשרויות.

"מה בא לך לאכול?" שאלתי את שרית ערב לפני היום שבו קבענו להפגש "את שואלת אותי עכשיו?" היא צחקה "אין לי מושג. תלוי... אני יודעת מה יתחשק לי מחר?". "נהדר. זה מאוד עוזר. אולי בכל זאת איזה כיוון?" ניסתי. "לא יודעת". בתל אביב המגוון כאמור רחב מאוד ולכן בחרתי בשני מקומות שונים לגמרי. את הבילוי שלנו החלטתי לפתוח בארוחת בוקר באווירה נינוחה ורגועה בבית קפה שהיה אהוב על שתינו בנווה צדק. זהו המקום המושלם לדעתי לארוחת בוקר משום שבניגוד לאזורים אחרים בתל אביב הוא שקט ולא סואן. במקום כזה אפשר לפתוח את הבוקר כמו שצריך עם כוס קפה מצויינת ומאפה קרואסון מרוח בריבה טריה ומתוקה.

"זה היה נהדר!" אמרה שרית "עכשיו יש לי מספיק אנרגיה להתחיל את השופינג". שרית מאוד אוהבת שופינג אבל כמה שעות אחר כך שתינו בהחלט הרגשנו צורך למלא שוב את המצברים. "היה לי מאוד קשה לבחור לנו" אמרתי לה "יש כל כך הרבה מסעדות בתל אביב, ואת כמובן עזרת ואמרת מה את רוצה לאכול.. אבל נראה לי שתהיי מרוצה". ובאמת איך שנכנסנו למסעדה ידענו שלא נצטער. חלקנו סלט עלים ירוקים ועדשים שתובל ברוטב מתקתק ומכאן התפצלו דרכנו.

אני בחרתי בקדירת פירות ים שהייתה נהדרת ונגמרה מהר מדי וחברתי בחרה ברביולי גבינות ברוטב רוזה שהייתי צריכה למנוע ממנה ללקק מהצלחת. "נהדר!" היא אמרה "חבל שהיום נגמר כל כך מהר". "אל תדאגי, יש מספיק מסעדות מומלצות בתל אביב ואני בטוחה שעוד חודש יהיה צורך בעוד מסע שופינג". ובאמת כך היה...

רפי - מבקר במסעדות מומלצות בתל אביב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב