דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קופונים למסעדות בארץ 

מאת    [ 30/05/2016 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 2642 פעמים ]

"מסעדות טובות לא חייבות להיות יקרות". ככה הצהיר רוני – אחד החברים שלנו – ביום ההולדת האחרון שלו שאותו חגגנו באחת המסעדות האהובות עלינו. "לא חייבות להיות יקרות אולי" אמר עידו "אבל כדי שיהיו שוות משהו, הן לא יכולות להיות זולות יותר מדי". ובכך נפתח דיון אחרון בשאלה הפילוסופית העמוקה האם ניתן לאכול אוכל טוב במחיר סביר.

"פעם חשבתי כמוך" אמר רוני, "וזה נכון שחומרי גלם טובים הם גם יקרים יותר, אבל אני יכול להגיד לך שאכלתי במסעדות יקרות שהיו מאוד לא טובות ולחלופין במסעדות זולות שהיו טובות מאוד". התגובה היחידה של עידו הייתה "אה". "אני חושבת ששניכם צודקים" אמרתי רוני ועידו הביטו בי בפליאה וחיכו שאמשיך. וכך עשיתי "זה נכון שמסעדות טובות לא חייבות להיות יקרות אבל הן גם לא יכולות להיות זולות מדי". "אוקי" אמר רוני "אבל לא חידשת כאן כלום". "אז הנה" המשכתי "יש דרך לאכול במסעדות טובות אבל במחיר סביר. היום אתה יכול למצוא קופונים למסעדות הטובות ביותר ולהינות מארוחה טובה במחיר טוב".

"אה..." קטע אותי עידו "הקופונים האלו בדרך כלל מוגבלים לדברים מסויימים ולא באמת מוזילים את הארוחה". הוא חשב רגע ומיד המשיך "חוץ מזה קופונים למסעדות אני תמיד מוצא רק למקומות שאני לא רוצה לבקר בהם". "אבל הנה בשבוע שעבר היה לנו ערב צוות" עניתי "וכולנו החלטנו לנסות להזמין קופונים למסעדות ומצאנו עסקה ממש טובה. אני זוכרת שאתה באמת ניסיתי לבאס את כולם אבל אפילו אתה אמרת שהיה ממש טעים". "ובאמת זאת היה מאוד טעים אבל זאת הייתה מסעדה לא מוכרת שהבעלים שלה כנראה רצה למשוך קהל" הוא ענה. "ומה רע בזה?" השבתי לו "ככה כולם נהנים.

אתה קונה למשל קופונים למסעדות בתל אביב, נהנה מארוחה טובה והבעלים נהנים מהחשיפה". "כן אבל זה מקרה נדיר" אמר עידו. עכשיו גם אמיר התערב והוסיף "תשמע אני התחלתי לקנות קופונים למסעדות כמתנת יומולדת לחברים טובים שלי ותמיד קיבלתי חזרה פידבקים טובים. כולם יוצאים שבעים ומרוצים. נכון שלפעמים יש ארוחות פחות טובות, אבל זה קורה לך בכל מקרה גם בלי קופונים. לפחות עם קופונים אתה שילמת מחיר טוב". לעידו היה קשה להתווכח עם זה ולכן לא הגיב ורק המשיך לשתות בשקט את המשקה שלו "טוב בכל מקרה הארוחות במקום הזה אף פעם לא מאכזבות אותי. גם השתייה כאן נהדרת". רוני הביט בו בחיוך רחב שלא ירד מהשפתיים שלו.

"מה?" עידו לא יכל להתאפק "נכון שהזמנתי את כולכם לכאן לכבוד יום ההולדת שלי?" "כן..." אמר עידו בזהירות "אז זהו שאתם חברים טובים אבל אני לא בדיוק שוחה בכסף. על הארוחה במסעדה הזאת אני שילמתי באמצעות הקופונים". ובאמת בסופה של ארוחה מצויינת אפילו עידו השתכנע.

רפי - מבקר מסעדות בתל אביב ומחוצה לה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב