דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שפים פרטיים - לאילו מטרות? 

מאת    [ 29/05/2016 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 2580 פעמים ]

כשאתם שומעים את צמד המילים 'שף פרטי', על מה אתם חושבים? האם אתם חושבים על שף פרטי שיבוא וערוך לכם ארוחת ערב רומנטית לאור נרות שבבית שלכם או על יאכטה? ובכן, אולי לא ידעתם אבל שף פרטי זה הרבה יותר מזה. ניתן להשתמש בשירותיו של השף הפרטי לכל מיני סיבות ולכל מיני אירועים ומטרות ואתם רק צריכים לבחור. במאמר הבא אני אסביר לכם אילו מטרות נוספות אפשר להזמין שף פרטי מאשר סתם ארוחה רומנטית.

שף פרטי לארוחה זוגית - ובכן, חייבים להזכיר את זה כי זה מה שעולה לכולם לראש. שף פרטי יכול לבוא ולהפוך ערב פשוט לערב מיוחד במינו בלי מטרה מיוחדת, אך אם יש סיבה למאורע כמו הצעת נישואין, יום נישואין, יום הולדת של אחד מבני הזוג או סתם בשורה טובה אז זה אפילו יותר טוב.

שף פרטי למסיבת רווקות - אולי תופתעו לשמוע שיש הרבה רעיונות לא ממומשים למסיבת רווקות, אחת מהם הוא הזמנת שף פרטי שיכין מאכלים טעימים שניתנים להגשה כבופה או כמנות שמוגשות. יש שפים פרטיים שמגדילים ראש ומכינים כבר את כל הפעילות כולל משחקים ופעילויות ואפילו מספקים את היאכטה (כמובן בתוספת מחיר).

שף פרטי למסיבת גיוס - שפים שמביאים את הכל יודעים לעשות כל אירוע, גם אירועים מיוחדים כמו מסיבת גיוס. מלבד האוכל הטעים שמתאים לכל הגילאים ולכל הטעמים השף הפרטי יכול לדאוג גם לדברים שמסביב כמו למוסיקה ולפעילויות.

שף פרטי לילדים - זה לא דבר חדש שילדים אוהבים אוכל, אבל האם ילדים אוהבים אוכל בשביל שיזמינו להם שף פרטי ליום הולדת? ובכן, כן! שפים פרטיים רבים כבר עוכרים מסיבות ימי הולדת בנושא של אוכל ושל שפים קטנים שמכינים לעצמם את האוכל ואף זוכים לטעום אותו. השפים מכינים עצמם את הפעילויות ודואגים להפעיל את הילדים למשך זמן רב. בנוסף לזה, בניגוד למסיבות ימי הולדת בנושא אחר, מההורים נחסכת עבודה רבה בבחירת האוכל, בבחירת הפעילויות ובקניות המרובות שנדרשות לפני מסיבת יום הולדת של ילד בכל גיל. בנוסף, בגילאים השונים ילדים אוהבים ורוצים דברים אחרים ולכן קצת קשה לקלוע על הטעם - שף פרטי שמתמחה במסיבות ימי הולדת לילדים ערך לא מעט מסיבות ימי הולדת והוא כבר יודע מה הם אוהבים ומה צריך לעשות בשביל שהמסיבה תהיה בלתי נשכחת בשבילם ובשביל ההורים שלהם.

שף פרטי לערב חברה - ערבי חברה יכולים להיות קצת מתישים ומעצבנים, אבל הדברים הופכים להרבה יותר נחמדים כשיש אוכל טוב. בהזמנת שף פרטי לערב חברה אתם יכולי להיות בטוחים שהעובדים יהיו מרוצים ויצאו עם קצת יותר מוטיבציה להמשך.

--

מלבד אלו יש כמובן עוד לא מעט סוגים וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא לחשוב על רעיון מתאים ולעשות את הקישור בעצמכם!

אלדו שף - שף פרטי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב