דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אפליקציות 

מאת    [ 26/05/2016 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 3306 פעמים ]

אפליקציות רבותיי

או בעברית, יישומון. עד לפני כחצי עשור אפליקציות היו נחלתם של טכנולוגיים שוחרי קידמה בלבד. כיום, אפליקציות הם כלים שימושיים יום יומיים המשרתים את מרבית האוכלוסייה, החל בתלמידים צעירים וכלה בקשישים. הסמארטפונים (הטלפונים החכמים) הפכו לנגישים לכל דורש, המגוון התרחב, המחירים גמישים והפונקציונאליות מתאימה כמעט לכל גיל. בחנות ההורדות אשר מותקנת בטלפונים החכמים ישנן אפליקציות רבות עם תיאורים קצרים שאמורים לגרום למשתמשים להוריד אותן ולעשות בהן שימוש.

 

אפליקציה לכל דורש

אפליקציות בנות דורנו חולשות על כל קשת התחומים הקיימים, החל מאפליקציות למטרות של עבודה וכלה באפליקציות למעקב אחר גדילת התינוק. מנעד הסוגים הוא אינסופי וקצב התרבות האפליקציות הוא כמו פטריות אחרי הגשם. עלותן של פיתוח אפליקציות הפכה לנגישה לכל כיס מה גם שדרכי הפיתוח השתפרו והפכו נוחות וידידותיות לכל מפתח מתחיל. כלי הפיתוח הפשוטים והזולים הורידו את עלויות הפיתוח וקיצרו את אורך הזמן הנדרש למוצר מוגמר.

השינוי שנוצר בעולם פיתוח האפליקציות הביא את השוק להיות מוצף כאמור, במגוון רחב של אפליקציות אשר מתרכזות לשני תחומים עיקריים, אפליקציות עסקיות ואפליקציות הנאה.

אפליקציות לעסקים

בעבר הייתה אפליקציה עסקית נחלתם של ארגונים גדולים ועתירי תקציב וכיום ניתן למצוא מגוון רחב של עסקים קטנים שמציעים לקהל הלקוחות שלהם אפליקציות זמינות שמעניקות שירות משודרג, נוח וזמין. פיתוח אפליקציות לעסקים קטנים הפך לתחום פורח ומבוקש והקשר בין הלקוח ובית העסק השתפר והפך להדוק יותר. הלקוח יכול לתקשר עם בית העסק בקלות ולהיחשף בצורה נוחה וקלה לשירותי העסק. האפליקציה מהווה מעין אתר אינטרנט קטן נגיש ונוח המציע חווית שימוש טובה ומתקדמת יותר משל אתר אינטרנט רגיל והן תורמות למיתוג ולמיצוב של בית העסק. עסק שיש לו אפליקציה פעילה ומעניינת נחשב לעסק מתקדם וחדשני אשר משקיע בקהל הלקוחות שלו. עסקים רבים בוחרים לתת שירות דרך האפליקציה שלהם, בין אם מדובר בשירות המרכזי שלהם או בשירותים נלווים אשר מושכים את קהל הלקוחות דרך ערכים אחרים.

אפליקציות הנאה

שוק שלם של אפליקציות מתרכז בהנאה בלבד. מדובר באפליקציות שמציעות משחקים, למידה או העשרה בכל תחום שהוא לרבות אקטואליה, קולינריה וכדומה. אפליקציות אלו הן קלילות ובדרך כלל יש בהן דגש חזק מאוד על חווית המשתמש. ההשקעה בתחושה שמשתמש הקצה עובר היא חשובה מאוד שכן ההיצע הרחב מאוד של אפליקציות מכל הסוגים מייצר תחרות אגרסיבית על ליבו של כל משתמש. מכשירי הטלפון החכמים מוגבלים בגודל הזיכרון שלהם כך שמשתמשים נוטים למחוק אפליקציות שאינן בשימוש ולהחליפן בחדשות.

שלום לכם הגולשים, כאן יוסף קאלימי  שמחתי לכתוב לכם. רבותי, רוצים אתר? מה, אין לכם אתר??? http://www.ykl.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב