דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אקסל משיקה בלעדית בפלאפון אזניית בלוטות' חדשה שפותחה בארץ התומכת בטכנולוגית SWAP 

מאת    [ 06/04/2008 ]

מילים במאמר: 309   [ נצפה 2593 פעמים ]

אקסל טלקום, המתמחה במוצרי צריכה אלקטרוניים, משיקה בארץ אזניית בלוטות' חדשה, פיתוח כחול לבן, של חברת קארדו. האזנייה החדשה, Scala 700LX, מצטיינת במגוון טכנולוגיות ופטנטים שפותחו במרכז הפיתוח של קארדו בארץ ותומכת בטכנולוגיית SWAP המאפשרת מעבר בין שני מכשירים סלולריים. האזנייה תימכר בארץ בכל סניפי חברת פלאפון, במחיר של 279 שקל, כולל אחריות לשנה. לרגל ההשקה תימכר האזניה באתר פלאפון במחיר מיוחד.

האזניה החדשה קלה במיוחד: שוקלת רק 11.6 גרם, ומספיקה לזמן דיבור של עד 10 שעות וזמן המתנה של עשרה ימים. היא מתאימה לשימוש ב אוזן ימין או שמאל וניתן לחבר אותה גם למשקפי שמש או קריאה. בין הטכנולוגיות שפותחו בארץ והוטמעו באזניה: טכנולוגיית החלפה, המאפשרת לעבור בין שני טלפונים ניידים בלחיצת כפתור, זמזם המאפשר לאתר את מיקום האזנייה מהטלפון הסלולרי, חיוג אוטומטי למספר הנכנס האחרון בלחיצת כפתור, חיווי למצב הסלולה וכן חיווי לשיחה שלא נענתה או נדחתה.

"זו האזניה האולטימטיבית - היא גם קלה, גם בעלת טכנולוגיות מתקדמות, פיתוח כחול לבן, ומעל לכל - השמיעה בה איכותית ומעולה", אומר ליאור הרסקו, מנהל שיווק בחברת אקסל טלקום. "השילוב בין המכשירים המתקדמים של חברת פלאפון והדור החדש של אזניות בלוטות' של קארדו, יעניק ללקוחות חווית משתמש ברמה גבוהה מאוד, תוך שמירה על נוחות השימוש, איכות השמע והדיבור".

חברת קארדו, מפתחת אזניית הבלוטות' הישראלית הראשונה, מתמחה בפיתוח מוצרי בלוטות' לשוק מוצרי הצריכה האלקטרוניים. בין הפיתוחים שפותחו על ידה: VersaClip - פיתרון ארגונומי המאפשר להתאים את אזניית הבלוטות' לשתי האזניים, או אפילו לחבר אותה למסגרת משקפיים; WindGuard - פיתוח טכנולוגי, המונע רעשי רוח בזמן דיבור באזניה; אזניה מיוחדת עבור אופנוענים, המורכבת על קסדה ומופעלת באמצעות זיהוי דיבור ללא מגע יד; מתאם בלוטות' אוניברסלי, המתאים לכל טלפון סלולרי ללא יכולות בלוטות', וגם אזניית בלוטות' דו-שימושית, המתאימה גם לשימוש עם טלפון סלולרי וגם לשימוש עם המחשב, עבור שיחות וידאו.

אזניית ה- Scala 700LX מתאימה למכשירים המתקדמים של פלאפון בדור ה-3 : מוטורולה K1, מוטורולה L7, מוטורולה V9, סמסונג R500, סמסונג R510 ו- LG8600.

לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.

www.donitza.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב