דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לבחור דיבורית לקסדה? 

מאת    [ 25/05/2016 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 2497 פעמים ]

אם בעבר היה ניתן להשתמש בדיבוריות אך ורק תוך כדי נהיגה ברכבים פרטיים, הרי שכיום ישנה קפיצת מדרגה טכנולוגית עצומה בתחום וניתן למצוא גם דיבוריות המותאמות במיוחד אל אופנועים וקטנועים וממוקמות ממש בתוך הקסדה. מעוניינים לרכוש דיבורית לקסדה ולשדרג את חווית הנסיעה שלכם? להלן מספר דגשים שיחזרו לכם לבחור אחת שכזאת.

עמידות למים ואבק
כל דיבורית של רכב פרטי מתוכננת כך שהיא אמורה לעמוד בתנאי חום קיצוניים, לעיתים אף מעל 80 מעלות במכוניות הלוהטות. היא לא אמורה לעמוד בפני "אתגרים" של אבק ורטיבות בהם תיהרס בין רגע. דיבורית לקסדה שונה באופן מהותי מכך, שכן היא אינה מיועדת לעמוד בטמפ' גבוהות, אך מאחר והיא סופגת המון אבק מהעולם החיצון וחשופה לסכנת רטיבות (גשם ואף הזיעה של הרוכב) הרי שעלינו לבחור ראשית כל מבין אלו שעמידות בפני מים ואבק למען אריכות הימים של המוצר והשימוש בו.

עבודה במקביל עם מספר התקנים
גם אופנוענים מעוניינים לשמור על חייהם, לנהוג בבטחה ללא הסלולארי ביד ועדיין ליהנות מחוויית נהיגה כמו נהגי כלי הרכב הסגורים. במילים אחרות, כל אופנוען מעוניין להשתמש באפליקציות הניווט השונות דרך הטלפון החכם ובו בעת גם לשמוע מוזיקה, לשוחח וכו'. כיצד עושים זאת? ובכן, דיבורית לקסדה מאפשרת לרוכב באמצעות טכנולוגיית ה- Bluetooth ליהנות ממוזיקה באיכות גבוהה ויחד עם זאת לשמוע את פקודות הניווט של האפליקציה. רצוי לרכוש דיבורית לקסדה שמסוגלת לעבוד עם מספר אפליקציות בו זמנית, ושניתן יהיה לכוון את עוצמות הקול של כל אחת מהאפליקציות בהתאם להעדפות הרוכב.

טכנולוגיה מתקדמת
דיבוריות Bluetooth רבות סובלות מליקויים שונים שגורמים לעיתים לאבד את הריכוז בנהיגה, לשטף השיחה להיעצר לסירוגין ולפספוס פקודות מכשיר הניווט דווקא שצריך אותו. לכן, כאשר בוחרים דיבורית לקסדה חשוב שתהיה זו דיבורית עם מקלט מתקדם, שאינו גורם להפרעות במהלך שיחה כאשר בהחלט ניתן לבחור גם באיכות גבוהה יותר של טכנולוגיית ה- DSP שמשלימה מקטעי שיחה קצרים לבדה ותורמת רבות למניעת קטיעות שמע. ישנן אף מערכות מתקדמות כגון AGC ואחרות שמסוגלות לסנן רעשי רקע ולהגביר את הקולות של השיחה בלבד, מכשיר הניווט או הרדיו לעומת רעשי הסביבה שמוחלשים באופן אוטומאטי.

ניתן לבחור דיבורית לקסדה שכוללת גם רדיו מובנה, מערכת למענה וחיוג אוטומטי של שיחות ע"פ פקודות קוליות ועוד. בנוסף חשוב שהדיבורית גם תחזיק זמן רב בשימוש או בהמתנה עד לטעינה. מקובל שדיבוריות לקסדה יספקו עבודה ללא צורך בטעינה של 7 ימים ללא שימוש ולפחות 7 שעות בדיבור. טעינת הדיבוריות לאופנועים עשויה להתבצע באמצעות טעינה ישירה לחשמל ע"י שנאי או תוך חיבור למחשב באמצעות כבר USB. במידה וקיים בדיבורית MP3 מובנה, ניתן להעביר אליה באמצעות כבלUSB או באמצעות אופציית ה- Bluetooth גם קבצי audio וליהנות מרכיבה מהנה ואיכותית מבלי לוותר על מוזיקה, דיבור או ניווט.

עודד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב