דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מפחידים אתכם - ואתם מפחדים - רוצים להפסיק לפחד ? 

מאת    [ 16/05/2016 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 2066 פעמים ]

אז בשעה טובה ומוצלחת אתם בדרך לחגוג חתונה, הכל כבר מוכן ויש תאריך, בחרתם אולם וצלמים וכמובן גם התפריט של המנה מוכן ונשארו לכם כמה דברים קטנים אותם רוב הזוגות המתחתנים נוטים להשאיר לסוף ובינהם האטרקציות. המובילה שבין האטרקציות היא כמובן אטרקצית המגנטים שהיא חובה היום בכל חתונה.

אז התחלתם בחיפוש אחר מי שיהיה צלם המגנטים בחתונה שלכם וכמו כולם הדבר הטבעי ביותר הוא התחלת החיפוש איך לא בגוגל, הרי מי מאיתנו שמחפש משהו לא עושה זאת בגוגל. 
ואז אתם גולשים באתרים של צלמי מגנטים לחתונה ורואים לא מעט מודעות זוהרות של מבצעים אבל לא מוצאים את התוכן שבאמת את צריכים להקדיש לו קצת זמן קריאה בכדי לקבל את ההחלטה הנכונה שלכם לגבי חברת המגנטים שתהיה חלק מהחתונה שלכם.

ואיך מפחידים אתכם  ? פשוט מאוד יספרו לכם סיפורים על חומרי גלם איכותיים יותר מול חומרי גלם זולים ולא איכותיים, לידיעתכם זה כבר לא קיים ! כן אין יותר מגנטים טובים יותר או טובים פחות זה דבר שלא קיים כבר תקופה ארוכה מאוד והנה ההסבר לכך :

1. יותר מ 80% מצלמי המגנטים לאירועים ולחתונות קונים את חומרי הגלם מ 20% מהיבואנים הגדולים שקיימים היום בתעשיית המגנטים ומיביאים את חומרי הגלם הדרושים לשם הפקת מגנטים, כן זה ידוע ששוב חוזרים לעיקרון הפארטו.
המסקנה כאן היא ברורה מאוד כלומר צלם מגנטים אחד יכול להיות גבוה בתמחור שלו מצלם מגנטים אחר וזאת למרות ששניהם עובדים בדיוק עם אותם חומרים הדרושים להפקת מגנטים.

2. אז יפחידו אתכם לגבי הצילום - אל תפחדו ! מבחינת הצילום זה ברור וידוע שצריך לדעת לתפוס רגעים מיוחדים בחתונה ויש לא מעט רגעים כאלו, אבל אם תשימו לב רוב מי שמצטלם למגנטים התמונה היא תמונת פנים כי שמצטלם למגנט יודע שהוא רוצה את התמונה שלו וחזית הפנים שלו מול המצלמה ולכן לא מדובר בתמונה ספונטנית כשמצטלמים למגנט.
אבל אם צלם המגנטים שיגיע לצלם בחתונה שלכם הוא בעל כישרון וראיה מעבר לצילום תמונות מבוימות אז אתם ואורחים שלכם תהנו מצילום מגנטים ספונטני ואם לא אז לא נורא. או שאולי לחלקכם זה כן נורא אבל שורה תחתונה יהיו לכם ולאורחים שלכם מגנטים.

3. חלק נוסף של הצילום הוא כמובן הידע בצילום מעבר לצילום אומנותי, גם כאן שלא יפיחדו אתכם ! היום בעידן הטכנולוגיה לא צריך להיות צלם דגול בכדי לצלם מגנטים. הטכנולוגיה היום היא כל כך נוחה שמספיק לכוון את המצלמה פעם אחת במהלך הערב ואפשר לצלם ופשוט ללחוץ על כפתור ולקבל תוצאות מדהימות. 

אז למה יש פערים במחירים בין צלמי מגנטים לחתונה ? הסיבה לכך היא פשוטה מאוד וכמובן היא הוצאות פרסום רבות שיש לעסקים ומישהו צריך לשלם את הוצאות הפרסום האלו . 

אז שלא יפחידו אתכם ושיהיה במזל טוב.

נכתב ע"י מגנט יונתן - מגנטים לאירועים 052-3091753




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב