דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כירורגיית שיניים 

מאת    [ 08/05/2016 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 2554 פעמים ]

כיום כל אחד צריך להקפיד על היגיינת הפה ושזה יהיה חלק משגרת היום שלנו: צחצוח שיניים לפחות פעמיים ביום, חוט דנטלי, שטיפת עם מי פה, שימוש בקיסם שיניים בסוף כל ארוחה ועוד. כיום כולם מודעים לחשיבות של הפעולות הללו. עם זאת, גם כאשר מקפידים על שגרת היום הזאת, יכולות להתפתח בעיות שיניים עקב סיבוכים קודמים, מחלות רקע או נטייה גנטית.

לכן, חשוב להקפיד על ביקורים סדירים אצל רופא שיניים, כדי לבדוק את מצב השיניים וחלל הפה ובמידת הצורך להתאים טיפול בהתאם למצב הקיים ובכדי למנוע התדרדרות נוספת. לרוב ביקור אצל רופא שיניים מסתכם בטיפולים שגרתיים כמו כתרים או סתימות, או מעקב כללי אחרי מצב השן וחלל הפה. עם זאת, יש מקרים רציניים יותר שמצריכים טיפולי שיניים כירורגיים, שהמטופל צריך לעבור טיפולי שיניים בהרדמה מלאה או בסדציה (טשטוש).

טיפולי שיניים כירורגיים הם פעולות שיש לבצע בפנים, בחלל הפה ובלסת של המטופל. דוגמאות למקרים בהם יש צורך בטיפולי כירורגיית שיניים: שחרור שן כלואה בחניכיים הגורמת לדלקת ולציסטה, עקירת שיניים כירורגית מורכבת ופעולות כירורגיות כחלק מטיפולי השתלות שיניים. לדוגמה, קדיחת בעצם הלסת לצורך החדרת שתל, טיפול הרמת סינוס לקראת השתלת שיניים לאנשים עם מחסור בעצם או טיפול השתלת עצם.

טיפולי השתלות שיניים מבוצעים במקרה שמתעורר צורך בהחלפת שיניים פגומות או במקרים של איבוד. בעוד שפעם תהליך השתלת שיניים היה כרוך במספר מפגשים טיפוליים, כיום ניתן לעבור השתלת שיניים ביום אחד, גם כאשר מדובר על השתלות שיניים המצריכות התערבות כירורגית מורכבת. בשיטה הזו מבצעים את כל השלבים במפגש טיפולי אחד וכך המטופל חוסך בזמן, ובחוסר הנעימות הכרוכים במספר טיפולים.

מטופלים יכולים לעבור השתלת שיניים בהרדמה מלאה רק לאחר שהם נבדקו ונמצאו כשירים לעבור הרדמה זו. בעיקרון, רוב תהליכי השתלות שיניים הן פשוטות ומתבצעות תחת הרדמה מקומית, אך במקרים בהם השתלות השיניים כוללות התערבות כירורגית מורכבת, מומלץ לבצע השתלת שיניים בהרדמה מלאה. הרדמה מלאה תבחר כשיטת הרדמה אם המטופל סובל מרמה גבוהה של חששות וחרדות או אם למטופל יש רגישות למגע בחלל הפה ותגובה של בחילה ו/או הקאה. השתלת שיניים בהרדמה מלאה נעשית תחת השגחה צמודה של צוות הכולל גם מרדים ואחות.

חשוב לבחור לבצע את התהליך במרפאה בהם מבצעים את כל טיפולי השיניים, כולל טיפולי שיניים כירורגיים, בסטנדרטיים המקצועיים הגבוהים ביותר. המרפאה עושה שימוש בציוד ומכשור מתקדמים וכל הטיפולים נערכים בשיטות המתקדמות ביותר בתחום רפואת השיניים, ביניהן השתלת שיניים ממוחשבת ועוד. ישנן מרפאות אשר מציעות בדיקה וייעוץ חינם וללא כל התחייבות, אשר מספקות מידע מקיף בכל הנוגע לאפשרויות הטיפול הקיימות.

מרפאת שיניים ד"ר רודניצקי מציעה מגוון רחב של טיפולי רפואת שיניים כללית, משקמת, כירורגית ואסתטית, ובכלל זאת השתלות שיניים בתל אביב. מעגל הלקוחות הרחב של המרפאה נהנה משירות מקצועי ואמין באווירה נעימה. כל לקוח זוכה ליחס אישי וליווי צמוד לאורך כל הטיפול.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב