דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור חברת אבטחה? 

מאת    [ 04/05/2016 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 2362 פעמים ]

חברת אבטחה מציעה שירות ייעודי של שמירה ללקוחות במגזר הפרטי, העסקי והציבורי. ישנן מגוון רחב של חברות שעוסקות בתחום   ולכן צריך לדעת כיצד לבחור אותן. הנה כמה טיפים שיכולים לעזור:

א. הגדירו את הצרכים שלכם מהחברה ? בשלב הראשון תצטרכו להכין קצת שיעורי בית ולהגדיר את הצרכים שלכם עוד לפני שתפנו לחברה מסוימת. כך תחסכו זמן ותוודאו שיצרתם קשר עם נותני שירות רלוונטיים. באופן עקרוני, אופי השירות נקבע לפי היקף העבודה. ההבדלים העיקריים הם בין אבטחה של אירוע ספציפי, אבטחת אירועים גדולים ואבטחה סדרתית של מקומות רגישים. ככל שתדעו טוב יותר מה אתם מחפשים, יהיה לכם קל למצוא את החברה המתאימה.

ב. קבלו המלצות מלקוחות קודמים ? בשלב השני תוכלו להיכנס לעובי הקורה ולקבל המלצות מלקוחות קודמים של חברות ספציפיות. אין חכם כבעל ניסיון ורק לקוח שכבר הזמין שירותי אבטחה יודע האם מדובר על חברה אמינה. צרו קשר עם אותם לקוחות או נצלו את ההיכרות שלכם עם חברים, בני משפחה וקולגות שהשתמשו בשירות,בנוסף גם תמיד אפשר לפנות אל החברה באופן ישיר ולשאול כמה על הנסיון הקודם שלהם מול עסקים אחרים ועל ביקורות שוטפות מהלקוחות קודמים.

ג. תאמו פגישת היכרות ? השלב השלישי מבוסס על היכרות אישית עם נציגי חברת אבטחה. המטרה של ההיכרות היא לוודא שיתוף פעולה יעיל עבור שני הצדדים. היות וחברת אבטחה אחראית על נושא רגיש שיכול להציל חיים ולחסוך לכם כסף, מומלץ להקדיש זמן לפגישת היכרות. הפגישה עצמה יכולה להיערך במשרדי החברה או במקום נייטרלי. נצלו את הפגישה כדי לשאול את נציגי החברה על הניסיון שלהם ואל תתביישו לברר גם על הכשרה והסמכה.

כך תוודאו שמדובר על חברה מקצועית

אל תתפשרו על רמת המקצועיות של חברת האבטחה שלכם. בדקו כמה עובדים יש בחברה, מה הרקע שלהם ובאיזה פרויקטים הם השתתפו. תוכלו לוודא שמדובר על חברה מקצועית לפי הרישיונות שיש לה להחזקת נשק ועל פי הסמכות ואישורים מטעם משטרת ישראל.

כפי שניתן לראות, בחירת חברה בענף האבטחה היא חלק מנושא מורכב שדורש הקצאה של זמן ומשאבים. אל תיבהלו מהתהליך הארוך וזכרו שבסופו של דבר זה ישתלם לכם. בחרו חברה מקצועית ולא תתחרטו כי בסופו של דבר זו הדרך היחידה שלכם ליצור אצלכם שקט אמיתי.

חברת אבטחה הינה גורם חשוב והכרחי לכל מקום ציבורי ואישי. אל תתפשרו על חברת אבטחה לא טובה.  

 

 

קבוצת "אגודת השומרים" מספקת שירותים לאלפי לקוחות מרוצים ? פרטיים, עסקיים ומוסדות ציבור וממשלה, החל מפתרונות לשטחים ואיזורים קטנים ועד לפתרונות כוללים של אלפי מטרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב