דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חימום תת רצפתי בעזרת משאבת חום 

מאת    [ 02/05/2016 ]

מילים במאמר: 549   [ נצפה 2570 פעמים ]

קור, גשם, שלג, ברר... עונת החורף בארץ מביאה איתה ימים קרים ולעיתים גם סוערים במיוחד. כשאנחנו מדברים על הכנה לחורף, מערכת חימום בבית היא אחד מן הדברים הבסיסיים והנצרכים ביותר אליהם אנו צריכים להתייחס. עם ההתפתחות הטכנולוגית בשנים האחרונות, אנו עדים לאחד מן הפתרונות החדשניים והאיכותיים ביותר, המספקים חימום אחיד ונעים בכל חלל החדר והבית. מדובר על מערכת חימום תת רצפתי.

על הפיתרון שהפך לטרנד, על איך הוא פועל ולמה הפך לכל כך פופולארי, הכול במאמר שלפניכם!  

חימום תת רצפתי

מערכת חימום תת רצפתי, מתחלקת לשניים. מערכת על בסיס מים ומערכת על בסיס חשמל. כשאנחנו מדברים על מערכת על בסיס מים, אנשי המקצוע יניחו צינורות מתחת לרצפה, אשר יוליכו את המים חמים, כאשר הצינורות מונחים על שכבות הבידוד התרמי. מערכת חימום תת רצפתי המבוססת על חשמל, כוללת כבלים ומוליכי חום.

מערכת חימום תת רצפתי יכולה להתבצע באמצעות גז, כאשר שיטה זו תתאים בעיקר לחימום אזורים קטנים, אולם השיטה הפופולארית יותר לחימום בכלל, ולחימום תת רצפתי בפרט, הוא בעזרת משאבות חום. משאבות חום הם התקן אשר משמש כיחידת הזנה ומספק את החימום בתהליך של 'יניקת' אוויר חם מאנרגיית הסביבה. 

ברגע שאתם משתמשים בחימום תת רצפתי בעזרת משאבות חום, תוכלו להיות בשליטה מקסימאלית, כאשר תוכלו לבחור את הטמפרטורה הרצויה, (ולשנותה מחדר לחדר) באופן מלא. חימום תת צרפתי מעביר את החום מעל הריצוף, מחמם את הרצפה ואת הבית כולו. האפשרות לוויסות הטמפרטורה הרצויה לכם, יכולה למנוע מכם להגיע למצב בו הרצפה לוהטת מרוב חום או לחילופין, למצב השני, קור מקפיא.

מערכת חימום תת רצפתי - למי מיועדת ?

באמצעות מערכת חימום תת רצפתי ניתן לחמם כל חלל, בכל סוג וגודל: בתים פרטיים, אולמי אירועים, בתי מלון, מקוואות, מרכזי ספורט וקאנטרי, בריכות שחיה ועוד.

למה כדאי לרכוש מערכת חימום תת רצפתי ?

* חיסכון משמעותי בהוצאות החימום -נתחיל מהדבר שבסוף היום הוא הכי חשוב. הכסף שלנו. מערכת חימום תת רצפתי מנצלת את החוק הפיזיקאלי שקובע כי החום עולה כלפי מעלה, לכן בזמן החימום, החום אינו הולך לאיבוד כיוון שהוא עולה מן הרצפה. כך נמנע בזבוז של אנרגיה מיותר. החיסכון באנרגיה חוסך באופן משמעותי וניכר בהוצאות החימום החודשיות.

* איכות החימום - מערכת חימום תת רצפתי מייצרת את החום בגובה של הרצפה, וכאשר הוא עולה כלפי מעלה הוא מאפשר ניצול יעיל ואיכותי של החימום.

* טמפרטורה שונה בכל חדר ואזור - למערכת החימום התת רצפתי, אפשרות לפקד בנפרד על הטמפרטורה של כל חדר או אזור, באמצעות מגוון של תרמוסטטים העומדים לרשותכם, כמו גם תרמוסטט דיגיטלי העובד יחד עם שעון שבת.

* בטיחות מרבית - מאחר והמערכת מותקנת מתחת לרצפה, אין שום כבלים שמסתובבים בחוץ ונמנע החשש מפני קרינה או מפני שדות מגנטיים.

* איכותי, שומר על הסביבה - מאחר והמערכת אינה עושה שימוש בחומרי בעירה מזהמים, החימום נקי ובריא יותר.

* חופש בעיצוב - בין אם אתם משפצים את הבית ומתקינים מערכת חימום תת רצפתי ובין אם אתם בתהליכי בנייה, חשוב שתדעו כי שימוש במערכת חימום תת רצפתי אינה מגבילה אתכם בהקשר של העיצוב. מאחר והיא בנויה מתחת לרצפה, היא אינה תופסת לכם מקום וגם אינה גלויה בשטח. חשוב, לא?

היתרונות הרבים של מערכת חימום תת רצפתי בשילוב משאבות חום מאפשרים לכם להנות מפתרונות חימום מתקדמים ביותר, המשלבים איכות וניצול החימום, חיסכון משמועתי בהוצאות החימום ושמירה על בריאותכם ואף על בריאות הסביבה. זו הסיבה, שמערכת זו הפכה לאחת הפופולאריות והאיכותיות ביותר.

חברת אורן ציוד וחימום בע"מ, המתמחה בייצור, ייבוא ובמכירה של ציוד חימום למגזר העסקי והפרטי, תשמח להעניק לכם את השירות המקצועי והיעיל ביותר בנושא של מערכות חימום תת רצפתי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב